زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست، که نخواهد آمد...
تو نه در دیروزی و نه در فردایی.
ظرف امروز پر از بودن توست.
زندگی را دریاب.
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگی شوق رسیدن به همان فرداییست، که نخواهد آمد...
تو نه در دیروزی و نه در فردایی.
ظرف امروز پر از بودن توست.
زندگی را دریاب.
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگي مثل بازي حکمه!!!!
مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي,
اينطوري شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
توی مارپله ی زندگی ، مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه ...!
تاس باش که هر چی گفتی , بگن باشه
ویدا@ (جمعه 23 تیر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگی را از نخست برای من
بد ترجمه کرده اند
زندگی را یکی مرگ تدریجی نام نهاد
یکی بدبختی مطلق معنی کرد
یکی درد درمان ناپذیرش خواند
و سرانجام یکی رسید و گفت
:
زندگی به تنهایی ناقص است !!!
تا عشق نباشد ،
زندگی تفسیر نمی شود
احمد شاملو
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
از میوه فروشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت: دست چین کردن خوبی ها در صندوقچه دل
از خیاطی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت:دوختن پارگی های روح و دل با نخ توبه
از باغبانی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت:کاشتن بذر عشق در زمین دل ها زیر نور ایمان
از باستان شناسی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت:کاویدن جان ها برای استخراج گوهرهای درون
از آیینه فروشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت:زدودن غبار آیینه دل با شیشه پاک کن توکل
از نقاشی پرسیدند زندگی یعنی چه ؟
گفت:به تصویر کشیدن زیبایی ها با بزرگ نمایی بالا در نگاه آدم
از آهنگ سازی پرسیدند زندگی یعنی چه
گفت: به تصنیف در آوردن سمفونی عشق در روح و جان آدم ها
و اینک تو بگو زندگی یعنی ... !
ویدا@ (دوشنبه 13 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگي با همه وسعت خويش
محفل ساكت غم خوردن نيست
حاصلش تن به قضا دادن و افسردن نيست
اضطراب وهوس ديدن و ناديدن نيست
زندگي جنبش جاري شدن است
زندگي کوشش و راهي شدن است
از تماشاگه آغازحيات تا به جايي كه خدا مي داند.
زندگي چون گل Red roseسرخي است پر از خار و پر از برگ و پر از عطر لطيف،
reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), rozaneh (پنجشنبه 02 خرداد 92), roze sepid (دوشنبه 17 تیر 92)
تشکرشده 2,912 در 637 پست
زندگی های و هوی کردن های ما در پی رویاهایمان
زندگی باغ بی برگی اندیشه ای متناهی
من به این جمله نمی اندیشم
زندگی ، شاید گذشتن از کنار کودکی و به لبخند او شاد شدن است شاید گذشتن از کنار پیری و دست او گرفتن است شاید گذشتن از کنار شاید های زندگی است شاید تویی شاید منم زندگی شاید همین اکنون است که می نویسی و میدانی که اکنون هستی
نمی دانم چه کرده ام
اما
می دانم به تو نیاز مندم
reihane_b (جمعه 03 خرداد 92), roze sepid (دوشنبه 17 تیر 92), ویدا@ (جمعه 03 خرداد 92), بهار.زندگی (جمعه 03 خرداد 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
تصور میکنم که اگر کسی روزی یکربع ساعت فقط
در فکر زندگی خود باشدو بیندیشد که آن را اصلاح کند
هر ماه از زندگی او بهتر از ماه قبل خواهد شد.
ولتر
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : جمعه 14 تیر 92 در ساعت 16:49
rozaneh (شنبه 15 تیر 92), roze sepid (دوشنبه 17 تیر 92), بهار.زندگی (جمعه 14 تیر 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
سلام
زندگی باید کرد
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم
روزگارت آرام
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
rozaneh (چهارشنبه 19 تیر 92), بهار.زندگی (دوشنبه 17 تیر 92)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
زندگی را به تمامی زندگی کن .
در دنیا زندگی کن بی آنکه جزیی از آن باشی .
همچون نیلوفری باش در آب،
زندگی در آب، بدون تماس با آب !
زندگی به موسیقی نزدیک تر است تا به ریاضیات .
ریاضیات وابسته به ذهن اند
و زندگی در ضربان قلبت ابراز وجود می کند !
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
ویرایش توسط ویدا@ : چهارشنبه 19 تیر 92 در ساعت 17:45
rozaneh (چهارشنبه 19 تیر 92), بهار.زندگی (چهارشنبه 19 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)