به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 17 آبان 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-5-28
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,952
    سطح
    26
    Points: 1,952, Level: 26
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 261 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question از ادامه ی رابطه می ترسم

    با سلام دختری ۲۰ ساله هستم که بعد از کنکور از طریق یک سایت با پسری اشنا شدم البته قبل از کنکور به خاطر رتبه ی خوب ایشون برای راهنمایی برای برنامه ریزی درسی در چند ایمل از ایشون کمک خواستم و در ان زمان ان قدر از نظر روحی افسرده بودم به خاطر عدم قبولی در رشته ی دلخواه که اصلا به دوستی و عشق فکر هم نمی کردم مدتی گذشت و بعد از کنکور متوجه شدم که این اقا دورادور ارتباط و نحوه ی حرف زدن من رو در سایت تعقیب می کردن و گویا خوششون هم اومده بعد از مدتی یک ارتباط ایملی شکل گرفت که ایشون شروع به پرسیدن یک سری سوال راجع به اعتقادات و دین و کلا دیدگاه من راجع به بعضی مسال کردند من هم که اون زمان اصلا نمی دانستم که ممکن است وابستگی پیش بیاد با اشتیاق به عنوان رابطه ای معمولی به سوالات ایشون پاسخ دادم و من هم به خاطر نوع صحبت کردن و دیدگاهاشون و کلا یک سری خصوصیات اخلاقی به ایشون علاقه مند شدم بعد ایشون بدون اینکه من رو هنوز ببینه گفتن که به دوستی ها با دید بلند مدت نگاه می کنند! و ازینکه با کسی برای خوش گذرانی دوست شن و بعد از مدتی قطع رابطه کنند بدشون می اید من این نظر را داشتم بعد از مدتی ایشون از من خواستن که همدیگر را حضوری ببینیم و من با وجود ترس هایی که داشتم کلا از پسر و اینکه به خاطر ظاهر این علاقه از بین بره ممانعت کردم اما بعد از مدتی قبول کردم و همدیگر رو دیدم و گویا ایشون از چهره ی من خوششون اومد و وابستگیشون بیشتر شد اما من ظاهر ایشون رو به خاطر عدم تطابق با ملاکهایم خیلی نپسندیدم اما اخلاق ایشون رو درک و فهمشون رو ان قدر دوست داشتم که حاضر به قطعشم نبودم و دو دل بودم که ظاهر ایا اهمیت زیادی داد یا نه بعد از مدتی فکر کردم که اخلاق برای من خیلی مهمتره و خلاصه رابطه ی ما ادامه پیدا کرد و حتی احساسی شد اما با رفتن پیش مشاوه از این رفتارهای غلط احساسی خودداری کردیم و الان به نظرم تحت کنترل هست ما با هم اخلافات زیادی نداریم اما ایشون فردی بسیار غیرتی هستن و تمام مشکل ما محدود شده به این که من ان قدر غیرت برام تحملش سخته سر این مسایل هم دعواهایی شد مشکل من اینجاست که با توجه به سنم اشتباه خیلی بزرگی کردم که اصا با پسر دوست شدم و از این می ترسم که نظر ما در ۵ ۶ سال اینده که قصد ازدواج داریم تغییر کنه و بعد ۶ سال ما جفتمون خیلی وابسته شدیم و تحملش بسیار سخت از طرفی من دچار عاب وجدان شدم که نکنه ما به درد هم نمی خوریم:( البته ما با هم دعوا زیاد نمی کنیم :( خیلی کم اما من الان از شما راهنمایی می خوام در این رابطه که کار درست چیه:(؟ می ترسم این وابستگی باشه نه عشق :( و حتی می ترسم که عشق واقعی باشه و در صورت ترک پشیمان بشم:(
    لیک چون باید این دم گذرد,
    پس اگر می گریم
    گریه ام بی ثمر است.
    و اگر می خندم
    خنده ام بیهوده است.

  2. کاربر روبرو از پست مفید d r e a m تشکرکرده است .

    d r e a m (شنبه 22 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.