اها یعنی الان ما باید باور کنیم که مریم گل مثل دختر مهربون و حامد نابغه نیست ؟!:)
بابا جمع خودمونیه اشکالی نداره که
دختر مهربون شما هم اگه هنوز متوجه نشدی میتونی بیای بپرسی
منم بچه بودم همه بهم می گفتن نابغه بزرگ شدم خوب شدم
تشکرشده 4,467 در 859 پست
اها یعنی الان ما باید باور کنیم که مریم گل مثل دختر مهربون و حامد نابغه نیست ؟!:)
بابا جمع خودمونیه اشکالی نداره که
دختر مهربون شما هم اگه هنوز متوجه نشدی میتونی بیای بپرسی
منم بچه بودم همه بهم می گفتن نابغه بزرگ شدم خوب شدم
meysamm (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
اتفاقا این روزها تو خونه همه طوری باهام برخورد می کنن که انگار هیچ نوفهممولی من ککم هم نمی گزه چون واقعا نابغه هستم:cool:
ولی خب محض اطلاع باید عرض کنم این صفحه رو من قبلا اومده ام ؛ و به دردم هم خورده:P
راستی آقا .... شما یه ایمیل بهم بدهکاری ؛ یادت که نرفته؟زود تند سریع بفرست اون ایمیل رو:p
gole maryam (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
همین جا بنویسم که همه بفهمن گل مریم چه منتقدین کاردرستی داره ؟!:)
بنویسم دیگه
بقیه هم میان یه لگدی میزنن![]()
meysamm (یکشنبه 25 دی 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
از این لحاظ که مشکلی ندارم ؛ ولی مشکل اینجاست که شاید مدیر اعظم بیان باز ما رو نصیحت کنند ، که این چند روزه حس نصیحت پذیری اصلا در بنده یافت نمی شود![]()
gole maryam (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
چیستی و چرایی گل میم و یا به عبارتی اندر حکایت اعجوبه ای از عجایب افرینش :
بنظرم یه ریزه مغروره ، نه اینکه از خرطوم ماموت افتاده باشه نه ، ولی همچی یه مقدار . . .
بلد نیست نقاشی بکشه
در نابغه بودنش که شکی نیست ، خانوما کلا یه نمه نبوغ ذاتی دارن :)
وقتی به یه چیزی گیر میده دیگه ول کن نیست ، مثل این قضیه رتبه دادن یا مثلا همین انتقاد کردن یا . . . د ول کن دیگه پدر من !
هی خودشو واسه انی لوس میکنهاز همه فرصت های نوازش گیری استفاده می کنه ، بزن کنار بابا !
ما که اون قدیم مدیما نبودیم ولی گویا یه دوره ای در دارو دسته اخراجیها بوده :)
شبا تا دیروقت انلاینه ، مگه کارو زندگی نداری شما ؟(امشب استثنا هستش البته)
تا حالا ندیدم عصبانی بشه ولی حسم اینه که وقتی عصبانی میشه . . . خدا اون روزو نیاره
اواتارش خیلی مامانیه
کودک درونش اتصالی داره بعضی وقتا برق سه فاز از کله اش میپره بعضی وقتا هم عین یه خرس خوابه (سوتفاهم نشه کودکتون رو عرض میکنم )
اینکه انتقادپذیر هست یا نه ، نمی دونم
ببینیم چیکار میکنه :)
meysamm (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
بدک نبود ولی این انتقاد ها بیشتر برای من جنبه سرگرمی داشت داداش
راستی من خودمو واسه آنی لوس نمی کنم ؛ اون منو لوس می کنه(اخ قربونش برم ، حالا که حسودیت میشه بذار بگم دیگه:p)
در مورد اخراجیها هم بذار این سوئ تفاهم رو برطرف کنم که ما اخراج نشده بودیم ؛ بلکه چون از تالار آزرده خاطر بودیم ، دیگه شور و شوقی برای بودنمون نداشتیم ، این بود که یکم رفتیم تو ترک
این کودک درون رو خیلی خوب اومدی ؛ واقعا همینطوره که گفتی
راستشو بگو دیشب چند خوابیدی؟؟؟![]()
gole maryam (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
نوشته اصلی توسط gole maryam
خارپشت خان
خدایی خیلی خلاقی و ادبیات طنزت منحصر به فرده. بی دل رو داشتیم . شما هم خوش آمده ای .........
آمدی دیگه ، چکارت کنیم .....
ببینم بعدی به کی گیر می دهی .......
سبکت در نقد طنازانه را ثبت کن ........خیلی جذابه .....
.
فرشته مهربان (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
من یک رابطه ای بین شما دو نفر ( گل مریم و خارپشت ) کشف و احساس کرده بودم که گفتم :از شگفتی های جهان آفرینش هستید
و شما خودتان اعلام کردید : " از عجایب هفتگانه "
الان می فهمم شماها درست می گفتید ........ نه من
واقعا نابغه هستید و از عجایب هفتگانه خلقت .
جنس صدا ت رو دوست دارم خارپشت .............
کودک درون خلاق و طبیعی تو از اون کودک هایی است که آدم دلش می خواد دنبالش کنه و بگیردش و کلی لپهاش رو بکشه و .................گاز بگیره . قدر این درون شوخ طبع را بدان و زنده نگهش دار . بزرگترین نعمت است
گل مریم تو هم خوب راه افتادی و شیطونی می کنیا ..................ما هم بازی
ani (شنبه 24 دی 90)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
شما هم بازی ، معلومه که آنی هم بازی ، ولی جسارتا به شرطها و شروطها، خط کش رو پشت در باغ بذار و بیا
اخه خارپشت می ترسه از خط کشت، نمی خوام در بره ، تازه اومده بنده خدا از من انتقاد کنه ( انی جان گوشتو بیار تو گوشت بگم ، بذار کارم راه بیافته ، اونوقت با همدیگه با خط کش میوفتیم به جونش
![]()
gole maryam (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 3,297 در 818 پست
آنی من تا حالا نپریدم بغلتاجازه هست بپرم.خواهش می کنم اجازه بده
اگه اجازه بدی اینجوری می شم![]()
رایحه عشق (سه شنبه 08 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)