به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1390-8-29
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    1,896
    سطح
    25
    Points: 1,896, Level: 25
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    287

    تشکرشده 292 در 154 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم خیلی لجباز و غیر منطقی و کافیه خلاف نظرش حتی نظر بدم....

    دوستان عزیز
    توی این مدت توهین ها و بی احترامی های همسرم خیلی تاثیر منفی روم گذاشته.
    جوری که خیلی دارم سرد میشم نسبت یهش و وابستگی که دیگه ندارم هیچ، بیشتر دوست دارم روزهامو با دیگران بگذرونم تا با همسرم.
    دوست دارم بیشتر خونه خودمون باشم تا نامزدم.
    دیگه حرفا و بی محلی های مقطعیش روم تاثیر نمی ذاره (حرص نمی خورم)
    اصلا حتی یه قطره اشکم هم نمیاد. انقدر تغییر کردم که حتی خودشم میگه تو چرا یه جوریی شدی
    نه بی احترامی بهش میکنم و نه حساسیت و نه هیچی .
    اما دیگه اون ادم مهربون قبلی هم نیستم.
    همه چیزو به دست خدا و زمان سپردم
    تا الان هم اگه چیزی بگه که باعث ناراحتیم بشه با استفاده از رفتار جراتمندانه بهش فقط گوش زد کردم اما اصلا هم نشون ندادم که ناراحتم کرده (اخه ناراحت هم نمیشم فقط ناامیدم میکنه و سرد)
    نمی گم توی این مدت هم اون بیخیال و بد بوده نه ، محبتش رو هم میکنه بجاش اما بیشتر احساس میکنم من شدم یه دوست واسش که کاری به کاریش نداره و فقط یه هم صحبته واقعا اینو احساس می کنم اصلا هیچ حسی ندارم که این همسر منه یا یه نقشی توی زندگیش دارم یا اونم یه نقشی توی زندگیم داره
    واقعا احساس میکنم یه دوست معمولیم براش (حتی یه دوست عاشق هم نه ) یه دوست معمولی
    نمی دونم این وضع خوبه یا بد؟
    هدفم از نوشتن اینا این بود که نظر شما رو در مورد نحوه برخوردم چیه؟ (البته نحوه برخوردم خودش اینطوری به وجود اومده یعنی فیلم بازی کردن واسه همسرم نیست خود رفتارم اینطوری شده.)
    آیا اینجوری درسته یا غلط؟

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 دی 90 [ 10:12]
    تاریخ عضویت
    1390-10-09
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    897
    سطح
    15
    Points: 897, Level: 15
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم خیلی لجباز و غیر منطقی و کافیه خلاف نظرش حتی نظر بدم....

    فرانک جان سلام . نمی دانم مشکلت حل شد یا نه... امیدوارم حل شده باشد و خوش و شاد باشی... من واقعا نمی دانم ریشه مسائلت را چون جای تو نیستم اما فقط خواستم بگم که اخلاق نامزدت و شرایطت مرا یاد سال گذشته خودم دوران نامزدی ام (بین عقد و ازدواج) انداخت . مسائل ما ظاهری حل می شد و بعد دوباره شروع می شد ... هی حل می شه و هی هر از گاهی به اوج می رسد .
    دوست عزیز امیدوارم مسئله شما حل بشود اما خیلی خیلی قبل از اینکه بخواهی فکر عروسی کنی با مشاور صحبت کن و خوب و عمیق فکر کن. من با اون مرد ازدواج کردم . 1 سال می گذرد . رفتارش بهتر نشد . بدتر شد . دوران نامزدی اوج خوشی است تازه توی زندگی خیلی مسائل شروع می شود. تازه کسی که بداخلاق است بعد از عروسی است که بددهنی اش اوج می گیرد. و حتی می تواند دست بزن هم داشته باشد ... تو اینها را تجربه نکردی و خدا کند هیچ وقت نکنی اما ادم لجباز می تواند کل زندگی ات را آسیب بزند. مشاور برو و خوب بسنج با هم جور هستید یا نه...

  3. کاربر روبرو از پست مفید rozhinaa تشکرکرده است .

    rozhinaa (یکشنبه 11 دی 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 96, 14:47
  2. خواستگار غیرتی و تا عقایدشو قبول نمیکنم میگه تموم کنیم
    توسط عسل28 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 مهر 96, 22:22
  3. بی غیرتی شوهرم
    توسط mahtab14 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 92, 12:03
  4. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 تیر 92, 00:54
  5. در صورتی که جنس مخالف(غیر از همسرم) این خصوصیات ...
    توسط elmira در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 شهریور 87, 12:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.