با سلام من 28 سالمه به که قبلن موضوع ازدواج دانه با آقای متاهل رو خوندن باید عرض کنم که مشکل من دقیقن مشکل اونه منم با یه آقای متاهل مدت 7 سال رابطه داشتم الان یکساله رابطه رو تموم کردمن و نامزد کردم با یه نفر اما تلفنها و گریه هایه اون شده سوهان روحم
دچار عذاب وجدان شدم و مدام فکر می کنم کارم اشتباه بوده و تویه عشق کم آوردم و باید تا اخرین لحظه پایه عشقم می موندم و ازدواج نمی کردم .
این موضوع به قدری رویه من اثر گذاشته که تصمیم گرفتم نامزدیمو به هم بزنم . کمکم کنید
قابل ذکره که من از همون اول می دونستم اون آقا با بیوه داداشش که یه بچه هم داره ازدواج کرده و خودشم یه بچه از اون خانوم داره.
الان یک دختر 15 ساله از داداشش و یک دختر 10 ساله از خودش داره و من به خاطر اونها نتونستم ادامه بدم ولی علی رغم رابطه عاشقانه ای که با هم داشتیم و کارهایی که پس از قطع ارتباطمون کرد دست به خودکشی زد و .....
الان دچار عذاب وجدان شدم.
کمک کنید تا کار احمکقانه ای نکردم
از صمیم قلب همتونو دوست دارم که اینهمه نگران هم نوع خودتون هستین.
منتظرتونم