به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 15 بهمن 90 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1390-5-05
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,395
    سطح
    20
    Points: 1,395, Level: 20
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اشتباه محض من

    سلام دوستای گلم
    من یه اشتباه بدی کردم اصلا نمیدونم چجوری درستش کنم داره مث خوره منو میخوره
    از طریق سایت همسریابی با یه نفر آشنا شدم.اوایل که بهم عکس داد ازش خوشم نیومد.فک کنم به خاطر عکسش آخه بی کیفیت بود منم گفتم نه .اون منو ندیده بود. آیدیمو داشت چند روز بعد بهم پی ام داد که چه خبرو اینا منم اون شبی خیلی ناراحت بودم اومدم همه زندگیمو گفتم .آخه من خیلی ببخشید خریت زیاد کردم .یه دختر ساده بودم ساده ی ساده تو دانشگاه گول پسرو خوردم و دگ میدونیین ... بهش گفتم معاشقه داشتمو بی اف داشتمو اما دختریمو دارم حالا بازم منو میخوای
    اصل نمیدونم چم بود اون یه حقیقتی از زندگیش گفت منم فبول نکردم بعد گفت به جرم راستگویی ترکم میکنی منم گفتم ..
    اونم گفت با این چیزا که گفتی میتونم واست یه دوست باشم
    خلاصه چند روز گذش پشیمون از حرفایی که زدم پی ام دادم که ببخشید همشو دروغ گفتم کلی عذر خواهی که حالم خوب نبودم ناراحت بودمو اینا
    اونم گفت اوکی بعدش بهش وب دادم و منو که دید گفت اصلا اون حرفا بت نمیاد فراموشش کن و با هم دوست شدیم یعنی آشنایی از خودش گفتو منم گفتم
    بعدش گفتم بابت اون حرفا من خیلی شرمندم گفت فراموش کن
    الان که عکساشو دیدم ازش خوشم اومد اونم ار من.دگ حرف از اون حرفا نیست
    الان قراره همو ببینیم من چیکار کنم نکنه واسش ذهنیت بد اجرا شده من واقعا حساسم خیلی احساسیم از اونایی میشم که ازدواج کنم پایبند شوهرمم
    واسه من گذشته طرف مهم نیست از وقتی به من پیمان میده که باهمیم اون وقت مهمه
    حالا میترسم اگه از گذشتم بپرسه چیکا کنم؟
    اگه بگم گذشته واست مهمه یا نه؟ممکنه شک کنه بهم
    توروخدا بگین چیکا کنم


  2. کاربر روبرو از پست مفید ستاره23 تشکرکرده است .

    ستاره23 (سه شنبه 01 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.