اکثر ما یاد آن روزی هستیم که فرشته مهربان به ما کمک کرد.
در حال حاضر از دست ما کاری جز دعا بر نمی آید.
دعا می کنم خداوند هر چه زودتر مشکل فرشته مهربان را حل کند و یاریش کند.
أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
اکثر ما یاد آن روزی هستیم که فرشته مهربان به ما کمک کرد.
در حال حاضر از دست ما کاری جز دعا بر نمی آید.
دعا می کنم خداوند هر چه زودتر مشکل فرشته مهربان را حل کند و یاریش کند.
أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ
hamed65 (دوشنبه 01 اسفند 90)
تشکرشده 47 در 10 پست
سلام بالهای صداقت
شاید لطف خدا بود که اومدم اینجا
من زیاد آدم بی گناهی نیستم اما چشم انشالله که خدا کمکش کنه گرچند که تازه واردم و فرشته ی مهربون رو نمیشناسم اما دعا میکنم شاید دعای منه گناهکارم اثری داشته باشه.....![]()
سارا25 (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 401 در 117 پست
سلام من تا حالا مراوده ای با ایشون نداشتم اما از صمیم قلبم برا ایشون دعا می کنم امیدوارم خدا صدای هممونو بشنوه و مشکل ایشون رو یا اگر در مورد سلامتی بهشون کمک کنه خدایا این خانم خوبو به تو میسپارم کمکش کن
جان سخت (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 169 در 34 پست
براشون ارزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلشون حل بشه.
parnaz (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 4,871 در 817 پست
نوشته اصلی توسط sci
ضمن دعاي خالصانه براي فرشته مهربان عزيزم و تاكيد بر جمله هاي آقاي sci گرامي، از خداوند متعال مي خواهم تا اگر مشكلي نيز بر سر راه آقاي sci بزرگوار قرار گرفته هرچه زودتر برطرف گردد.
براي همه دوستان همدردي آرزوي خوشبختي و آرامش دارم...
سرافراز (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
خدايا همان را برايمان مقرر گردان كه براي ما بهترين است .
فرشته وقتي اين پيام را از بالهاي صداقت ديدم دلم فشرده شد ...............دردم آمد .
به واقع دردم آمد و تلنگري بهم خورد و رفتم به جاهايي در دور دستها .............با تمام وجود احساس كردم .......چقدر دوستت دارم و چقدر براي من مهم و عزيزي و..........
برايت از خداي مهربان بهترين ها را درخواست مي كنم و اميدوارم صبري مناسب با مشكلت براي طي كردن و پشت سر گذاشتن اين دوران بهت بده .
حتما خودت بهتر مي داني كه " اين نيز مي گذرد " اميدوارم به بهترين شكل و حالت بگذرد
ani (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 270 در 103 پست
ازخدا ميخوام مشكلات همه بچه هاي اين تالار به خصوص فرشته مهربان به زودي زود حل بشه
آمين
mohsenn (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 1,724 در 298 پست
فرشته مهربان ِ واقعا مهربان،ندیده،خیلی دوستت دارم و غم و ناراحتی تو ما را هم
به غصه میندازه،در
جریان مشکلت نیستم،ولی هر چه که هست مطمئنا از پسش برمیای و دعا میکنم انچه
باعث ناراحتیت شده،بزودی رفع بشه.
من سرخود یه فال حافظ مجازی گرفتم براتون،این اومد،شاید اصلا
ربطی بمشکلت نداشته باشه شاید هم داشته باشه،ولی خب اینجا میزارمش
shayana (سه شنبه 25 بهمن 90)
تشکرشده 4,314 در 675 پست
حس اون موقع که آدم مادر خودش رو اندوهناک می بینه و کاری ازش بر نمیاد ...
من همون حس رو پیدا کردم وقتی این تاپیک رو خوندم ...
امیدوارم چشمای مهربونش رنگ بارون نگیره ...
آویژه (سه شنبه 25 بهمن 90)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
از همتون ممنونم
واقعا متشکرم
از اینکه درخواست این خواهر کوچکتون رو بی پاسخ نگذاشتید و برای فرشته مهربان خالصانه دعا کردید خیلی خیلی سپاسگزارم
اون شب که از حال فرشته با خبر شدم ، خیلی برایش ناراحت شدم ، چون فرشته مهربان ، واقعا مهربونه و با وجود تمام مشکلاتی که در زندگی اش داشته و داره ، حتی یک لحظه از کمک کردن به دیگران غافل ننشسته ، و اون هم بدون چشم داشت
هیچ کاری جز دعا کردن از دستم برایش بر نمی اومد
خودش هم با اون حال و احوالش فقط درخواست دعا داشت
یه جوری شدم ، یه بغضی توی گلوم نشست ، از ته دلم از خدا خواستم که زودتر خوب بشه و این بحران طی بشه
خیلی خیلی ازتون ممنونم
به لطف دعاهای پاک و بی ریا شما عزیزان ، فرشته خیلی بهتره
منم هم مثل شما منتظرم خودش بیاد و از حالش بگه و این همه لطف و محبت شما نازنینان رو پاسخگو باشه
باز هم از همتون ممنونم ،
این تالار و همه اعضای اینجا ، عضو چهارم خانواده من هستند ، عضوی که :
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
خداوند، خیر و برکت دعاهاتون رو خیلی زود به خودتون برگرداند ... انشاالله
بالهای صداقت (دوشنبه 01 اسفند 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)