به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    صورت مسئله ها پاک شدند ، اما کابوس حل مسئله ازارم میدهد


    حالم خوبه و از شرایطی که دارم احساس رضایت میکنم
    کارم رو دوست دارم ، برای کار کردن انگیزه دارم و روند مشخص و برنامه ریزی شده ای دارم
    محیط خونه رو هم یه مقدار تغییر دادم ، باغچه حیاط رو هم برای عملیات کاشت اماده کردم
    خلاصه اینکه حال عمومیم خوبه :)
    میخوام بگم نیازی به دلداری ندارم ، شرایطم رو کاملا پذیرفته ام و می تونم به بهترین شکل ادامه بدم

    نمی دونم چطوری بگم ، حس میکنم توی این مدت، مسائل زیادی برام پیش اومد که خیلیاشون خود به خود حل شد یا بهتره بگم نابود شد
    احساس میکنم نتونستم از پس حل کردنشون بربیام
    و به دنبال اون همه این مسئله ها و شاید تمام ادمایی که دوسشون داشتم ازم فرار میکنن ، منو رها می کنن
    قبل از این ، این احساس رو فقط نسبت به پدرم داشتم
    وقتی سنم کمتر بود ، شاید وقتی سه چهار ساله بودم ، همیشه باید انتطار میکشیدم که بیاد
    بعد از هفت هشت سالگیم تا وقتی وارد دانشگاه شدم ، همه چیز خوب بود و دیگه از سفر خبری نبود
    اما الان شش هفت ساله که بازم مثل همون دوران باید انتظارشو بکشم
    به خصوص حالا که مادر هم کنارشه ممکنه تا تعطیلات عید دیگه برنگرده
    با وجود اینکه بیشتر از هرکسی تو این دنیا دوسش دارم بعضی وقتا ازش بیزار میشم:(
    خلاصه اینکه حس میکنم هنوز هم نتونستم در قبال رفتار پدرم تصمیم درستی بگیرم و احساساتم رو کنترل کنم
    وقتی میره همش میخوام فراموشش کنم ، بهش فکر نکنم اما نمی تونم
    این عمیق ترین مشکلیه که دارم
    تو این مدت حس میکنم این احساس رها شدن و ترک شدن بازم تکرار شد
    دختر مورد علاقم وخونوادش خیلی راحت تصمیم گرفتن ، خونواده من هم به همین ترتیب ، همه تکلیف خودشون رو معلوم کردن، منم به ظاهر فراموش کردم اما هنوز دست و پا میزنم
    نمی خوام بگم هنوز بهش فکر میکنم موضوع این نیست
    موضوع اینجاست که حس میکنم نتونستم به درستی مسئله رو مدیریت کنم
    احساساتی شدم ، عجله کردم ، ترسیدم ، حماقت کردم ، دست دست کردم و..............نمی دونم
    اصلا فرقی نمیکنه مهم اینه که الان حس میکنم کارم نیمه تموم مونده ، به این خاطرعذاب میکشم
    این حسیه که نسبت به خودم دارم از طرف دیگه حس میکنم دائما دارم اطرافیانم رو از دست میدم
    دقیقا همون حسی رو که نسبت به پدر دارم نسبت به استادم هم داشتم
    دو سه سال پیش که رابطمون شکراب شد ، مطمئن بودم که باید استاد رو فراموش کنم
    حالا هم بعد از شنیدن جواب رد حس میکنم اون رو دوباره از دست دادم
    همینطور دختری که دوسش داشتم رو

    من حالم خوبه نیازی به دلداری ندارم
    فقط میخوام بدونم با این حس های ناخوشایند و البته قدیمی باید چکار کنم
    چرا وحشتناک ترین کابوسای من ، ترس از دست دادن اطرافیانمه ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید meysamm تشکرکرده است .

    meysamm (شنبه 14 آبان 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قرمز شدن صورتم وقت حرف زدن،کمکم کنید
    توسط سپیده ی تاریک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 تیر 93, 01:18
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اردیبهشت 91, 16:06
  3. کجای صورت افراد رو در هنگام صحبت نگاه کنم
    توسط riba در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 شهریور 90, 12:21
  4. در ارتباطمان با ديگران به صورت مبهم عمل نكنيم
    توسط setareh در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 13:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.