من به عشقت پای بندم ای خدا
وربرندم بندبندم ای خدا
بررضایت هرچه باشدراضیم
نیست هرگزچون وچندم ای خدا![]()
تشکرشده 1,873 در 399 پست
من به عشقت پای بندم ای خدا
وربرندم بندبندم ای خدا
بررضایت هرچه باشدراضیم
نیست هرگزچون وچندم ای خدا![]()
mahi91 (چهارشنبه 11 آبان 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
من دل به غم تو بسته دارم ای دوست *** درد تو به جان خسته دارم ای دوست
گفتی که به دل شکستگان نزدیکم *** من نیز دلی شکسته دارم ای دوست
راه تو به هر قدم که پویند خوش است *** وصل تو به هر سبب که جویند خوش است
روی تو به هر دیده که بینند نیکوست *** نام تو به هر زبان که گویند خوش است
ای دوست قبولم کن و جانم بستان *** مستم کن و از هر دو جهانم بستان
با هر چه دلم قرار گیرد بی تو *** آتش به من اندر زن و آنم بستان
hamed65 (جمعه 06 آبان 90)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
«من خدایی دارم، که در این نزدیکی است،
نه در آن بالاها،مهربان، خوب، قشنگ…
چهره اش نورانیست،
گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من
،او مرا می فهمد،
او مرا می خواند،
او مرا می خواهد،
او همه درد مرا می داند،
یاد او ذکر من است،
در غم و در شادی
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم،
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است»
baby (چهارشنبه 11 آبان 90)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
خدایا
دلم بازامشب گرفته
بیاتاکمی باتوصحبت کنم
بیاتادل کوچکم را
خدایافقط باتوقسمت کنم
خدایا
بیاپشت ان پنجره
که وامی شودروبه سوی دلم
بیاپرده هاراکناری بزن
که نورت بتابدبه روی دلم
خدایا
کمک کن که من نردبانی بسازم
وباان بیایم به شهرفرشته
همان شهردوری که برسردران
کسی اسم رمزشمارانوشته
خدایا
کمک کن
که پروانه شعرمن جان بگیرد
کمی هم به فکردلم باش مبادابمیرد
خدایا
دلم را
که هرشب نفس میکشددرهوایت
اگرچه شکسته
شبی می فرستم برایت
mahi91 (دوشنبه 16 آبان 90)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
گرمن گنه جمله جهان کرددستم
لطف توامیداست که گیرددستم
گفتی که به وقت عجزدستت گیرم
عاجزترازاین مخواه که اکنون هستم
mahi91 (چهارشنبه 30 آذر 90)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
مادل به غم توبسته داریم ای دوست
دردتوبه جان خسته داریم ای دوست
گفتی که به دل شکستگان نزدیکم
مانیزدل شکسته داریم ای دوست
mahi91 (یکشنبه 20 آذر 90)
تشکرشده 1,873 در 399 پست
خدایا
من بی تو دمی قرارنتوانم کرد
احسان توراشمارنتوانم کرد
گربرتن من زبان شودهرمویی
یک شکرتوازهزارنتوانم کرد...
mahi91 (سه شنبه 06 دی 90)
تشکرشده 658 در 179 پست
گر رود دیده و عقـــــل و خِـــــرَد و جـــــان تو مـــــرو
که مــرا دیدن ِ تـــــــو بهتـــر از ایشــــــان تو مـــــرو
تـــو مــــرو گــر بروی جـــــــــان ِ مـــرا با خــود بـــــر
ور مـــرا می نبـری باخود از این خــــوان تــــو مـــــرو
هجر ِ خویشم مَــنُمــا هجـــر ِ تو بس سنگدل است
ای شده لعــــل زتـــو سنگ بَــدَخشــــان تو مـــــرو
هست طـــومـــــار ِ دل ِ مــــــن بــه درازایِ ابـــــــد
برنوشتـه ز سرش تا ســـویِ پـــایـــان : تــــو مـــــرو
pk1365 (چهارشنبه 30 آذر 90)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
يا رب اين بوی که امروز به ما می آيد *** ز سراپرده اسرار خدا می آيد
بوستان را کرمش خلعت نو می پوشد *** خستگان را ز دواخانه دوا می آيد
در نمازند درختان و به تسبيح طيور *** در رکوعست بنفشه که دوتا می آيد
هر چه آمد سوی هستی ره هستی گم کرد *** که ز مستی نشناسد که کجا می آيد
از يکی روح در اين راه چو رو واپس کرد *** اصل خود ديد ز ارواح جدا می آيد
رنگ او يافت از آن روی چنين خوش رنگست *** بوی او يافت کز او بوی وفا می آيد
مست او گشت از آن رو همگان مست ويند *** خوش لقا گشت کز آن ماه لقا می آيد
نی بگويم ز ملولی کسی غم نخورم *** که شکر رشک برد ز آنچ مرا می آيد
مدیرهمدردی (سه شنبه 06 دی 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست
او جانشين همه نداشتنهاست
نفرين ها و آفرين ها بی ثمر است
اگر تمامی خلق گرگهای هار شوند
و از آسمان هول و کينه بر سرم بارد
تو مهربان جاودان آسيب نا پذير من هستی
ای پناهگاه ابدی
تو می توانی جانشين همه بی پناهی ها شوی
دكتر شريعتي
گلنوش67 (سه شنبه 06 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)