با سلام به همه ی اعضای همدردی.
من جدیدترین عضو این انجمنم و آشنایی خودم با این سایت و انجمنو به فال نیک میگیرم . چون مطمئنم شما دوستان خوب کمکم میکنید

من رابطه با جنس مخالفو تجربه کردم اما با هدف ازدواج نبوده و از اونجاییکه من نمیخوام فعلا به ازدواج فکر کنم آیا دوستی دختر و پسر اگه با هدف ازدواج نباشه توی زندگی زناشوی تاثیر منفی میذاره؟

به عقیده ی بعضیا رابطه بین دختر و پسر لازمه ؟ این درسته ؟حتی اگه هدف یه دوستی گذرا باشه ؟