به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    زن شلخته دیدید؟

    واسه یه زن خیلی سخته بیادو بگه من شلخته ام.دیگه بریدم.با اینکه اینجا یه فضای مجازیه باز هم روم نمی شد بیام درد و دل کنم و از شلختگیم بگم.ازون موقع که یادم می یاد وقتی دختر بودم این مشکلو داشتم.کمدم همیشه شلوغ و اتاقم هم همین طور و ...مادرم همیشه هشدار می داد که اگه اینطور ادامه بدی فردا روز خونه شوهر می خوای چی کار کنی؟
    الان می فهمم.می گن مردا شلخته می شن و زنا بی نظمی اونا رو درست می کنه حالا تصور کنید زن خودش شلخته و تنبل باشه.همه حرفاتونو قبول دارم که شوهرم هم صبرش اندازه داره.خودم دارم می بینم.خیلی راه اومده.اما وقتی فکرش مشغوله و خونه هم شلوغ ازم گله می کنه.منم مثل همه خانوما کار می کنم ولی مشکلم اینه که کارامو شلخته انجام می دم.یعنی وقتی غذا درست می کنم اونقدر کثیف کاری می کنم که وقتی کارم تموم می شه و به آشپزخونه نگاه می کنم سر گیجه می گیرم و ترجیح می دم ازون جا فرار کنم به جای اینکه ریخت و پاشو مرتب کنم.هر چند وقت یک بار تصمیم می گیرم نذارم خونه کثیف بشه اما فوقش دو هفته می تونم.راستش این شلختگی تو پدرم هم دیده میشه تو عمو هام هم همین طور ولی اونا مردن ولی من زنم.وقتی وضع خونه به هم ریختس یه جورائی اعتماد به نفسم می یاد پائین وهمش تو دلهره به سر می برم.
    به نظرم زنائی مثل من که تعدادشون هم کمه نباید ازدواج کنن
    از شانسم هم اومدم تو یه خونواده ای که همیشه خونشون برق می زنه.خونه مادر شوهرم همیشه مرتب یه جورائی بیش از اندازه همه چی مرتبه.حالا فکر کنید یه پسری با همچین مادری چه قدر سخته که با من داره زندگی می کنه

  2. کاربر روبرو از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده است .

    رایحه عشق (پنجشنبه 25 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.