سلام من اشکان 24 ساله هستم .با بی علاقگی همسرم چکار کنم .البته اینو هم بگم اون یکی یدونه اس بنظر من تو خونه لوسش کردن اصلا مسئولیت پذیر نیست به کاراش فکر نمیکنه موندم چطور باش رفتار کنم !!!!!!
خیلی دل نازکه حتی بش اخم کینم خیلی ناراحت میشه