سلام.ارتشی هست.تو مدتی که نبودم خانوادم تا حدی راضی شدن یعنی میگن نه اینکارو تایید میکنیم نه رد.منم هنوز نمیدونم انتخابش درسته یا نه.
تشکرشده 16 در 9 پست
سلام.ارتشی هست.تو مدتی که نبودم خانوادم تا حدی راضی شدن یعنی میگن نه اینکارو تایید میکنیم نه رد.منم هنوز نمیدونم انتخابش درسته یا نه.
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام
ببین خیلی سادست
یک بار با خودت خلوت کن ببین که آیا در عمل میتونی زندگی تو یه جای دور از شهر و خونوادت رو تحمل کنی یا نه؟
ممکنه اون جایی که می افتی خیلی جای خوبی باشه یا بر عکس....
ضمنا ببین که روحیت میخوره که با یک شخص نظامی زندگی کنی یا نه؟
ببین که آیا وابسته به خونه وخونواده هستی یا نه؟
اگه پا تو این راه بذاری ممکنه چندین ماه اصلا نتونی خونوادتو ببینی
من یه خانومو میشناسم که خودشم نظامیه و از خونه و خونوادش دور افتاده حالا افسردگی هم گرفته توی شهر غریب
حالا بستگی به خودت داره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)