به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1388-6-09
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    2,708
    سطح
    31
    Points: 2,708, Level: 31
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا تناقض هایمان را کنار گذاریم یا کنار بیاییم؟!


    ممنون
    دو سه جا سو تفاهم شده انگار...
    اولا کسی نگفت 18 سالگی میخواد ازدواج کنه من یه 2و3 سالی صبر میکنیم و هر دومون آدمایه با قیدو بندی هستیم با کس دیگه ای هم نمیتونیم ظرف این مدت آشنا شیم.شه هم بر میگرده چون واقعا اگه دلداده ی پوست کلفت نباشه آدم نمیتونه نگهش داره یا میره یا سکته میده.
    من منظورم این بود که قدرت اینو دارم که با یه دختر که خیلی وخت پیش از من به بلوغ فکری رسیده حرف بزنم ولی شما 16 سالگی نمیتونستی اصلا دهن وا کنی پیش اون دختر 18 ساله و این یعنی امر بعید پس اصلا نمیشه مقایسه کرد.

    و چند سوال کردید که به دلیل سو تفاهم پیش آمده فعلا تا اطلاع ثانوی قابل جواب دادن نمیباشند!!

    ببخشید ولی انصافا :( میبینید که من از سر خوشی اینجا نیومدم که پس اگه ازیتتون کردم بدونید عمدی نیست. ممنون از توجه تون
    [/quote]

    ببین سو تفاهم ها رو بزار کنار!

    منم نمیگم من اذیت میشم!

    درضمن بگذریم...که تومیخوای دو سه سال دیگه با اون ازدواج کنی!

    اما باید برای تو اثبات بشه که اون دختر میتونه ازخودخواهی های دوران نوجوانی

    وجوانی اش دست برداره یانه؟

    خب هرجواانی وقتی وارد دنیای جدیدش میشه اصلا دنیاش زیر و رو میشه

    ویه مسائلی رو نمیتونه باکسی قسمت کنه!

    اما باید ببینی واقعا بهت پای بنده که بتونی برای دوسال دیگه ات ،الان تصمیم بگیری؟

    این تصمیم که تو گرفتی تصمیم بزرگیه! بجز دختر که شکست میخوره

    توهم فکرت ..افکارت مشوش میشه!ببین من دلسوازنه..خواهرانه دارم بهت کمک

    میکنم..وگرنه هیچ هدفی ندارم

    جوابم رو تند تند بده....دو روز دو روز سرمیزنی به تایپیکت ها


    من تایپیک قبلیم. درمورد عشق وعاشقیم.تقریبا مربوط به مدت هاپیش هنوز توی فروم همدردیه

    ازچیزهایی که نوشتم امروز خجالت میکشم...

  2. کاربر روبرو از پست مفید starpen تشکرکرده است .

    starpen (پنجشنبه 23 تیر 90)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-4-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,270
    سطح
    19
    Points: 1,270, Level: 19
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا تناقض هایمان را کنار گذاریم یا کنار بیاییم؟!

    در یه جمله بگم تا هم زود جواب داده باشم هم صریح و قابل درک:
    ایشون پایبند میمونه چون اصلا یه مدلیه که حتی نمیتونه صورت کسی رو یه لحظه بیشتر نگاه کنه کلا دختر واقعا با کمالاتیه یعنی اهل دروغ و شوخیو مسخره بازی اصلا نیست و خودشم میخواد بدون دردسر با یکی اگه واقعا خوب باشه تا آخر زندگی بمونه فقط از این میترسه که من دغل نکنم شونه خالی نکنم اگه نکنم از اونور خیالم خیلی راحته...

    راستی شما دختر بودی یه کم زودتر میگفتی دیگه
    آهان پس عینا در شرایط ما بودی قبلنها...الان برین تحقیق کنین ببینین سرگرمی های اون پسر 18 ساله چیا هستن!!فک نکنم زیادم از نتایج خوشحال باشید ...

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1388-6-09
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    2,708
    سطح
    31
    Points: 2,708, Level: 31
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا تناقض هایمان را کنار گذاریم یا کنار بیاییم؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mablue
    در یه جمله بگم تا هم زود جواب داده باشم هم صریح و قابل درک:
    ایشون پایبند میمونه چون اصلا یه مدلیه که حتی نمیتونه صورت کسی رو یه لحظه بیشتر نگاه کنه کلا دختر واقعا با کمالاتیه یعنی اهل دروغ و شوخیو مسخره بازی اصلا نیست و خودشم میخواد بدون دردسر با یکی اگه واقعا خوب باشه تا آخر زندگی بمونه فقط از این میترسه که من دغل نکنم شونه خالی نکنم اگه نکنم از اونور خیالم خیلی راحته...

    راستی شما دختر بودی یه کم زودتر میگفتی دیگه
    آهان پس عینا در شرایط ما بودی قبلنها...الان برین تحقیق کنین ببینین سرگرمی های اون پسر 18 ساله چیا هستن!!فک نکنم زیادم از نتایج خوشحال باشید ...
    خب من الان چندوقتیه از اون سالها دور شدم...الان زیاد درک نمیکنم

    که یه پسر18ساله چیکارها میتونه بکنه

    ما دختر بودیم با خال خاله بازی روزگار میگذرونیم...شما رو نمیدونم

    شوخی کردم ..ببخشید

    امااااا همونطور که خودتون گفتی میترسه ازاینکه شما دغل نکنید و..ازاین حرفها!

    ببخشید اما برای من دختر مهمه که باکسی ازدواج کنم که هم بتونه عاشقم

    باشه...و هم باهام ازدواج کنه ومنو نکاره!علف زیر پا وازاون حرفها

    البته من که الان دوسالیه ازدواج کردم! اونو طبق عقاید دخترها گفتم!

    من یک دختر دور وبرم دیدم دخترهاییی سر به زیر اما طماع!

    ببخشید ها این روزها پول...وخواستگاری حرف اول رو میزنه

    یه مدت دختر دوست داره با دوست پسرش خوش بگذرونه..اما همینکه دید

    یه کسی بهتر از اون اومد ردش میکنه...اما خب بعضی ها بریه اساسی پای بند میمونن

    من عشقی رو دیدم که قابل ستایش بود..ومن واقعا تحت تاثیرقرار گرفتم

    کسی رومیشناختم.که در دوران دوستی...دختر تصادف کرد وبه کما رفت!

    پسر موند...موند و شد معتکف...دعا ورازونیاز تاخوب شه..

    فکرکنید واقعا سخت بوده اون شرایط برای ایشون...اما بالاخره نجات پیداکرد بعد از

    مدتها...اما همونطور که میدونید تصادف ضربه سنیگینی رو وارد میکنه به شخص

    ودختر مشکلاتی پیداکرده بود..بهرحال با هم ازدواج کردند والان صاحب فرزندند..

    به این میگن عشق..نه عشق های امروزی

    ازعشق های شکست خورده هم دیدم..اینقدر دیدم که حد نداره!

    کسی رومیشناسم که درسن پایین...یه چیزی عین شما..ازدواج کردند

    پسر 21-2...دختر 15 ساله..الان بعد از چندسال گذشت عقد ازهم طلاق گرفتند

    چون وقتی دختر شد 21-2 ساله تازه فهمید چه اشتباهی کرده

    پسر هم همینطور...الان رو نگاه نکن..19 سالته...چه تصمیمی گرفتی

    بشی 25-26 سال به این روزهات میخندی ویا شایدم غبطه بخوری!

    بهرحال این جور مسائل هم هست که من دیدم وباز هم توی دلم رازهایی رو دارم

    که جاخشک کردند..

    ببین من مدیون اون کسایی هستم که یه روزهایی منو منع میکردن ازبعضی کارها

    امروز میفهمم که اونها چه حرفهای خوبی بهم زدند و منو نجات دادند

    شکر گزاری کارهاییه که من روزانه انجام میدم ازبابت همه چیز..ازهمه کسی ممنونم

    بابت تمام روزهایی که چه اینجا توی فروم همدردی منو کمک کردند چه پدرم ومادرم

    که صلاح من رو در منع از بعضی کارها دیدن...منو یاری کردند..ومن امروز

    به لطف اونها خوشبختم...بخشی از خوشبختیم رو مدیون اونهام!

  5. کاربر روبرو از پست مفید starpen تشکرکرده است .

    starpen (پنجشنبه 23 تیر 90)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-4-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,270
    سطح
    19
    Points: 1,270, Level: 19
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا تناقض هایمان را کنار گذاریم یا کنار بیاییم؟!


    کشتین مارو بزارین جوونی کنم عاقل شم خودم طبیعی...

    بحثو تموم کنیم ممنون از راهنمایی هاتون

  7. کاربر روبرو از پست مفید mablue تشکرکرده است .

    mablue (پنجشنبه 23 تیر 90)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 مهر 90 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1388-6-09
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    2,708
    سطح
    31
    Points: 2,708, Level: 31
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا تناقض هایمان را کنار گذاریم یا کنار بیاییم؟!


    خواهش میکنمممممممم

  9. کاربر روبرو از پست مفید starpen تشکرکرده است .

    starpen (پنجشنبه 23 تیر 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لطفا راهنماییم کنید
    توسط bita2 در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 92, 12:17
  2. راهنماییم کنید لطفاً
    توسط roze siah در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 10:02
  3. می خوام ارشد حتما حتما قبول شم البته با این شرایط.... لطفا راهنماییم کنید
    توسط sami92 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 92, 12:07
  4. راهنماییم کنید همسرم را برگردونم
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 73
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 خرداد 92, 00:46
  5. آیا درانتخابم اشتباه کردم یانه؟(لطفا راهنماییم کنین)
    توسط هیلان در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 فروردین 90, 14:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.