ممنون
دو سه جا سو تفاهم شده انگار...
اولا کسی نگفت 18 سالگی میخواد ازدواج کنه من یه 2و3 سالی صبر میکنیم و هر دومون آدمایه با قیدو بندی هستیم با کس دیگه ای هم نمیتونیم ظرف این مدت آشنا شیم.شه هم بر میگرده چون واقعا اگه دلداده ی پوست کلفت نباشه آدم نمیتونه نگهش داره یا میره یا سکته میده.
من منظورم این بود که قدرت اینو دارم که با یه دختر که خیلی وخت پیش از من به بلوغ فکری رسیده حرف بزنم ولی شما 16 سالگی نمیتونستی اصلا دهن وا کنی پیش اون دختر 18 ساله و این یعنی امر بعید پس اصلا نمیشه مقایسه کرد.
و چند سوال کردید که به دلیل سو تفاهم پیش آمده فعلا تا اطلاع ثانوی قابل جواب دادن نمیباشند!!
ببخشید ولی انصافا :( میبینید که من از سر خوشی اینجا نیومدم که پس اگه ازیتتون کردم بدونید عمدی نیست.ممنون از توجه تون
[/quote]
ببین سو تفاهم ها رو بزار کنار!
منم نمیگم من اذیت میشم!
درضمن بگذریم...که تومیخوای دو سه سال دیگه با اون ازدواج کنی!
اما باید برای تو اثبات بشه که اون دختر میتونه ازخودخواهی های دوران نوجوانی
وجوانی اش دست برداره یانه؟
خب هرجواانی وقتی وارد دنیای جدیدش میشه اصلا دنیاش زیر و رو میشه
ویه مسائلی رو نمیتونه باکسی قسمت کنه!
اما باید ببینی واقعا بهت پای بنده که بتونی برای دوسال دیگه ات ،الان تصمیم بگیری؟
این تصمیم که تو گرفتی تصمیم بزرگیه! بجز دختر که شکست میخوره
توهم فکرت ..افکارت مشوش میشه!ببین من دلسوازنه..خواهرانه دارم بهت کمک
میکنم..وگرنه هیچ هدفی ندارم
جوابم رو تند تند بده....دو روز دو روز سرمیزنی به تایپیکت ها
من تایپیک قبلیم. درمورد عشق وعاشقیم.تقریبا مربوط به مدت هاپیش هنوز توی فروم همدردیه
ازچیزهایی که نوشتم امروز خجالت میکشم...![]()














بحثو تموم کنیم ممنون از راهنمایی هاتون
علاقه مندی ها (Bookmarks)