به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 23 مهر 90 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1390-3-31
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,166
    سطح
    28
    Points: 2,166, Level: 28
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    سلام دوستای گلم،
    یه سوال دارم موقع خواستگاری حتما باید چایی رو دختر بیاره؟؟من تا حالا اینکار رو نکردم یعنی مادرم میاورد به نظر شما چیکار کنم و دیگه اینکه از ابتدا باید پیش مهمونها بشینم؟و اگر قراره من چایی رو بیارم چه موقع باید این کار رو بکنم؟؟
    ممنون میشم این چزئیات و یا چیزای مهمی که به نظرتون میرسه رو توضیجی بدید.
    متشکرم

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: چند سوال و درخواست راهنمایی

    سپی خانم،

    در مورد شرط ادامه تحصیل:

    اگر تا الان چیزی نگفتید در موردش تامل کنید.
    ادامه تحصیل بعد از ازدواج، بخاطر مسئولیت اقتصادی خانواده، کار و مسغله های مختلف و ... در آقایون امکانش خیلی کمتر از خانمهاست. معمولا بعد از ازدواج انگیزه و شرایط آقایون برای ادامه تحصیل کم می شه. مگر اینکه از قبل در این مسیر باشند و هدف اصلیشون باشه. مثلا کسی قصد داشته باشه تا مقطع دکترا بخونه و کلا هدفش کار و زندگی در فضای دانشگاهی باشه ( مثل آقای تسوکه)

    با توجه به سن این آقا، شرایط اقتصادیشون، انگیزه و تواناییهاشون و ... این مساله فرق می کنه.

    اگر شما این شرط را مطرح کنید و ایشون بعد از ازدواج نتونند یا نرند دنبالش، اون را بعنوان یک ضعف در خودش می بینه و اکثثثثثر آقایون این تفاوت تحصیلی را نمی تونند بپذیرند. گاهی حتی همطراز بودن هم براشون سخته و به بهانه های مختلف در مقابلش جبهه می گیرند و می شه بهانه غر زدن ها و بحث کردن ها و خدای نکره دعوای زندگیتون.

    مرد اگر احساس کنه پایین تره ( لازم نیست شما بگید، کافیه خودش این حس را داشته باشه ) آرامش واسه اون زندگی نمی ذاره.

    برای مطرح کردن این شرط، به امکان عملی شدنش فکر کن. اگر احتمالش کمه با خودت کنار بیا و اصلا نگو.
    ببین با همین شرایط ایشون را قبول داری؟ اگه ادامه تحصیل نداد حس بدی نسبت به زندگیت و انتخابت نخواهی داشت؟ صحبت هایدل عزیز را بخون.


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی برای طرح سوال
    توسط سیتا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 11:24
  2. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 17 خرداد 93, 01:49
  3. نحوه آشنایی و سوء تقاهم
    توسط pupak1360 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 22:05
  4. سوالی از همه و درخواست راهنمایی (هم از آقایون و هم از خانمها)
    توسط kofka در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 خرداد 90, 16:38

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.