چرا نمی شه؟
مگه منظورتون این نیست که رمز Arame jan رو عوض کردید و رمز آدرسه ایمیله.من هر دو ایمیلو امتحان کردم(ایمیل رایحه عشق و ارامه جان) نتونستم وارد شم/می شه بیشتر راهنمائیم کنید؟اخه رمز خیلی طولانی می شه یعنی ایمیلو به طور کامل بزنم؟کدوم ایمیل.گفتم که هر دوشو امتحان کردم.پس مشکل چیه؟







شوخی می کنم ناراحت نشو. درست بشه در بست در خدمتیم
علاقه مندی ها (Bookmarks)