به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 10:03]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,424
    سطح
    29
    Points: 2,424, Level: 29
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    198

    تشکرشده 198 در 76 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    [size=large]
    اگر الان ماشین خودتون رو به نام اون بزنید ممکنه دلتون بخواد خرید بعدی به نام خودتون باشه و این خودش زمینه سازه دعوا و دلخوری های بعدی می شه....

    نقل قول نوشته اصلی توسط نيكا.امين
    از همه نظرات دوستان استفاده كردم . شايد پول نقدمو ندم بذارم با وام پيش قسط رو بده و بقيه اقساط خودرو هم يه جوري اشتراكي پرداخت كنيم . ..............اينجوري هم دل اونو بدست آوردم . هم خودم احساس بدي نخواهم داشت .
    پس من هم با این نظر شما خیلی موافق هستم. اینجوری هم ماشین به نام اون هستش هم اینکه شما دلتون نمی سوزه، هم جلوی برخوردها و توقعات بعدی شما از ایشون و بالعکس گرفته می شه

    درضمن لطفا هر چه زودتر اون پس اندازت رو سر به نیست کن وگرنه مشکلات دیگه ای برات بوجود میاره.
    [/size]

  2. کاربر روبرو از پست مفید negar_a تشکرکرده است .

    negar_a (چهارشنبه 25 خرداد 90)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 دی 90 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    2,283
    سطح
    28
    Points: 2,283, Level: 28
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 151 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....


    سپاس و ممنون از دوستان

    جالب شده ........

    درآمد زن هم واسه خودش درد سر داره ها ...............

    فعلاً كه هيچ اقدامي نميكنم تا ببينم چي پيش مياد . ميخوام سكوت كنم تا خودش حرف خريد ماشين رو بزنه .

    از كارشناس هاي محترم هم تقاضا دارم با راهنمايي هاشون كمك كنن .

  4. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    نیکا جان
    ماشین به نام خودتون باشه بهتره . حالا یا P.k یا آزرا !
    در خصوص مسائل مالی این پست رو ببین
    http://www.hamdardi.net/thread-10532-post-99639.html#pid99639
    برا ابراز محبت یا اثبات عشق هم بنظر من لازم نیست که مثلا یه خونه بنام همسر زده شه.
    نه انجام این کار اثبات عشق میکنه و نه عدم انجامش معنای دوست نداشتن میده

  5. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (چهارشنبه 23 شهریور 90)

  6. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    به نظر من ماشین خریدن سرمایه گذاری خوبی نیست. استهلاکش زیاده. بذار ماشینو شوهرت بخره. پول خودتو برا یه چیز دیگه سرمایه گذاری کن.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  7. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (شنبه 28 خرداد 90)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 تیر 90 [ 16:00]
    تاریخ عضویت
    1390-3-20
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 79 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    شما همیشه در زندگی مشترکتان مشکلات اقتصادی و مال من، مال تو خواهید داشت.

    علتش هم عدم مهارت شما در مدیریت این مساله و عدم توجهتون به حل مشکل است.

    یکی از دوستان به تاپیکهای قبلی شما اشاره کردند و واقعا درست گفتند. شما 4 ماه پیش هم در این زمینه مشاوره گرفتید ولی باز هم کار و روند اشتباه قبلی را ادامه می دهید و بعد دوباره مشاوره و دوباره و ....

    رابطه مالی شما و همسرتان اشکال دارد.

    پس گرفتن این تصمیم هم متاسفانه همان هزینه ای را دارد که دوست عزیز اریکس اشاره کردند. الان اگر به هر شکل و بهانه ای از این تصمیم برگردید یکی از بهترین برگ های زندگی مشترکتان را ( بخشی از اعتماد همسرتان ) از دست داده اید. اگر هم ادامه بدهید احتمال این که بتوانید بعد از این قضیه را کنترل کنید ضعیف است.

    قبل از این کار اول کمی فکر می کردید، مشاوره می گرفتید و بعد اقدام می کردید. نه اول اقدام کنید و بعد سوال کنید.


  9. 2 کاربر از پست مفید Eva تشکرکرده اند .

    Eva (شنبه 28 خرداد 90)

  10. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    سلام دوست خوبم ،ببخشيد كه با صراحت حرف ميزنم ولي به نظرم شما هنوز به درك درستي از زندگي مشترك نرسيديد!!

    فرض كن الان ماشين رو زدي به نام خودت!!؟ خب كه چي !؟ مثلا چي رو ثابت كردي!؟ اينكه استقلال مالي داري!؟ اينكه تواناييهات از شوهرت بيشتره!؟ به فكر اين هستي كه در بين دوست و آشنايان از واژه "ماشينه خودم" استفاده كني!؟ احساس ميكني اگه با پول تو ماشين به اسم همسرت باشه،پولت رو از دست دادي، واسه اين دلت ميسوزه!!؟؟

    شمايي كه از الان اينطور فكر ميكني فردا توي زندگي از اين ماجراها زياد خواهي داشت!! مثلا حوس ميكني كه يخچال خونتون رو عوض كني و وقتي به شوهرت ميگي، ايشون مخالفت ميكنه، شما هم پس از اصرارهاي فراوان و وقتي ديدي ايشون قانع نميشه، با لحني حق به جانب برميگردي بهش ميگي:خودم توي حسابم پول دارم!اصلا پول خودمه دلم ميخواد برم باهاش يخچال بخرم!!!! { باور كن اين صحنه رو به وضوح ميتونم تصور كنم!!}

    دوست عزيز به اين كلمه يه كم فكر كن: "زندگي مشترك" !! همسر آدم نزديك ترين كس آدمه،ظاهرا شما ايشون رو با يه رقيب اشتباه گرفتي!

  11. 2 کاربر از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده اند .

    mehrdad_m (شنبه 28 خرداد 90)

  12. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    سلام

    اول عذر میخوام که از این دید به قضیه نگاه می کنم ولی چون دیدم این تاپیک رو باز کردید فرض رو بر این گذاشتم که از همه ابعاد بخواین قضیه رو بررسی کنید .

    چقدر سخته گفتنش

    تو همه تصمیمات زندگی سعی کنید فقط امروز و فردا و روزای خوب رو نبینید به این هم فکر کنید که اگه خدای نکرده اتفاقی واسه یکی از زوجین بیافته و به نوعی دستش از اموال خودش کوتاه بشه قراره واسه فرد بازمانده از این ازدواج چه اتفاقی بیافته و مدیدریت اموال و دارائی ها به چه صورت خواهد بود.

    بازم عذر میخوام که اینقدر منفی به قضیه نگاه کردم ولی این مساله ودردسرهای بعدیش رو دیدم .


    امیدوارم با یه مدیریت قوی همیشه سلامت و خوشحال در کنار همسرتون زندگی کنید

  13. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (شنبه 28 خرداد 90)

  14. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    [align=justify]نیکا جان شما هیچ تمایل قلبی ای به خریدن ماشین به نام همسرت نداری، پس به نام خودت بگیر... و طوری برخورد کن که بدیهیه که باید به نام خودت باشه...یعنی هر راهی رو به روی عنوان شدن (مجدد) این موضوع که ماشین به نام چه کسی باشه، ببند.

    و اگه دوباره مطرح شد، نشون نده که دلایل منطقی ای برای اینکار داری، بلکه با رویکرد ظریف تری برخورد کن، مثلا اینکه به هرحال این ماشین توه، و من هرچی که داشته باشم متعلق به توه، اما...

    دیگه اماش به شناختی که از همسرت داری برمی گرده که چطور احساساتی رو می پذیره. مثلا اینکه می خوام به همه بگم تو برام ماشین رو خریدی...یا هر چیزی که جلو حساس شدن همسرت به این قضیه رو بگیره.[/align]

  15. کاربر روبرو از پست مفید آزرمیدخت تشکرکرده است .

    آزرمیدخت (شنبه 28 خرداد 90)

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    نقل قول نوشته اصلی توسط Eva
    شما همیشه در زندگی مشترکتان مشکلات اقتصادی و مال من، مال تو خواهید داشت.

    علتش هم عدم مهارت شما در مدیریت این مساله و عدم توجهتون به حل مشکل است.

    یکی از دوستان به تاپیکهای قبلی شما اشاره کردند و واقعا درست گفتند. شما 4 ماه پیش هم در این زمینه مشاوره گرفتید ولی باز هم کار و روند اشتباه قبلی را ادامه می دهید و بعد دوباره مشاوره و دوباره و ....

    رابطه مالی شما و همسرتان اشکال دارد.

    پس گرفتن این تصمیم هم متاسفانه همان هزینه ای را دارد که دوست عزیز اریکس اشاره کردند. الان اگر به هر شکل و بهانه ای از این تصمیم برگردید یکی از بهترین برگ های زندگی مشترکتان را ( بخشی از اعتماد همسرتان ) از دست داده اید. اگر هم ادامه بدهید احتمال این که بتوانید بعد از این قضیه را کنترل کنید ضعیف است.

    قبل از این کار اول کمی فکر می کردید، مشاوره می گرفتید و بعد اقدام می کردید. نه اول اقدام کنید و بعد سوال کنید.

    با تشکر از نظر این دوستمون که بسیار دقیق به موضوع نگریسته بود
    ------------------------------------------
    راستش نمی خواستم این نظرم رو در تاپیک بزارم ولی باید بهتون بگم خریدن و یا نخریدن اتومبیل مشکلی رو حل نمی کنه... بلکه فقط شما صورت مسئله را برای مدتی پاک می کنید ... ولی بعد ها که برای مثال خانه ای خریدید که مقداری از هزینه رو شما پرداخت کردید می خواهید چطور مشکل را حل کنید؟

    در زندگی مشترک باید با دید عشق به مالکیت افراد نگاه کرد، مثلا همسرتان شما را بقدری دوست دارد که به حق مالکیت شما احترام می گذارد. به زحمت کشیدن و داشتن انگیزه در شما افتخار می کند.

    سعی کنید مشکل را ریشه ای تر بر طرف کنید
    موفق باشید

  17. کاربر روبرو از پست مفید eng.aydin تشکرکرده است .

    eng.aydin (شنبه 28 خرداد 90)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 دی 90 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    2,283
    سطح
    28
    Points: 2,283, Level: 28
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 151 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميخوام واسه شوهرم ماشين بخرم ....

    با سلام

    ممنون از همه دوستان

    baby عزيز : ممنون از لينكي كه قرار دادين . من با همسرم صحبت كردم و بهش گفتم كه اگه بخواهيم تو زندگي مشكلات مال من مال تو حل بشه بايد اين استاندارد رو رعايت بكنيم . ايشون فقط حرفامو گوش داد و بدون پاسخ موند ....... . حالا بعداً معلوم ميشه ميخواد اين استاندارد رو رعايت بكنه يا نه ............

    eva عزيز : در خصوص مشورت بعد از انجام كار بايد بگم كه همسرم قبلاً تصميم به خريد ماشين نداشت چون از خودرو اداره استفاده مي كنه . من خودم تصميم گرفتم كه ماشين بخرم و هميشه فكر ميكردم كه با پول خودم به اسم خودم ماشين ميخرم . يك مرتبه اين اتفاقا افتاد و من مزاحم شما شدم .

    مهرداد خان عزيز : من ميدونم زندگي مشترك اين حرفا رو نداره . ولي زن شاغل بايد تو زندگيش انگيزه داشته باشه تا بتونه راحتتر مشكلات رو تحمل كنه . من بيشتر ميخوام كه از همين شروع زندگي جايگاه مالي رو مشخص كنم تا بعد مشكلات بيشتري پيش نياد .

    آيدين عزيز : حق با شماست اين مشكل بايد ريشه اي حل بشه ولي نميدونم چه جوري ؟

    دوستان من با همسرم تو اين تعطيلات صحبت كردم .
    اونم گفت من كاري به حقوق تو ندارم . من خودم از پس هزينه ها بر ميام تا حالا هم ازت نپرسيدم چقدر حقوق ميگيري و كجا خرجش ميكني ( انصافاً راست ميگه ) . داشته باشم ماشين ميخرم نداشته باشم نميخرم . تو هم هر كاري دوست داري بكن .

    ولي اينايي كه گفت يه جوري انگار با لجبازي و قهر بود .

    بعدها ممكنه بگه : خودت نخواستي به من تو هزينه هاي زندگي كمك كني و مال من و مال تو كردي .....

    منم حرفامو زدم و از خط قرمزها و حق زن و مرد صحبت كردم .

    هيچ عكس العملي نشون نداد كه بدونم نظرش تغيير كرده يا نه .....

    بازم صبر ................



 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.