[size=large]
اگر الان ماشین خودتون رو به نام اون بزنید ممکنه دلتون بخواد خرید بعدی به نام خودتون باشه و این خودش زمینه سازه دعوا و دلخوری های بعدی می شه....
پس من هم با این نظر شما خیلی موافق هستم. اینجوری هم ماشین به نام اون هستش هم اینکه شما دلتون نمی سوزه، هم جلوی برخوردها و توقعات بعدی شما از ایشون و بالعکس گرفته می شهنوشته اصلی توسط نيكا.امين
درضمن لطفا هر چه زودتر اون پس اندازت رو سر به نیست کن وگرنه مشکلات دیگه ای برات بوجود میاره.[/size]






ولی چون دیدم این تاپیک رو باز کردید فرض رو بر این گذاشتم که از همه ابعاد بخواین قضیه رو بررسی کنید .
علاقه مندی ها (Bookmarks)