نقل قول:
نقل قول:
شما باید به ما بگویی غیر از اطمینان دو نفری شما به اینکه همدیگر را میخواهی ، از چه جهات دیگه ای اطمینان پیدا کرده ای که هیچ چیزی پیش نخواهد آمد که امکان نشدن را فراهم بیاورد ، نه ما به شما بگوییم .
با توجه به این مدت،رو خانوادشون شناخت پیدا کردم،میدونم ایده ال های مثلا پدرشون واسه مناسب دیدن یه پسر چیه،یا میدونم خانواده من از چه دختری خوششون میاد،به این نتیجه رسیدم که هم ما میخوایم،هم خانواده ها راضی هستن
من هم همه سعیم رو برای مسائل مالی خواهم کرد،این چیزایی بود که به ما ربط داره!
چیزه دیگه به ذهنم نرسید
کلاهت رو قاضی کن و کاملاً واقع بینانه و منطقی بگو آیا همین که گفته ای تضمینه برای اینکه حتماً 5 سال دیگر شما و این خانم زن و شوهر خواهید شد ؟ که حالا مثل دو تا همسر بدون مدارک قانونی روابط داشته باشید ؟
دلیل شما برای اینکه حتماً همسرت خواهد شد اینه که ملاکهای پدرش را میدونی و او حتماً شما را می پذیرد که دامادش شوی ،
راستی بنا به صحبت قبلی شما ، اصلاً چه ربطی به پدرش دارد ، چرا تضمین شما شده اینکه خانواده اش شما را قبول می کنند ، شما که نظرتان این است که پس چه موقع باید مستقل باشیم و ... یعنی برای رابطه جنسی اینکه خانواده قطعاً قبول نمی کنند و این هنجار خانواده است را راحت می گویی به خانواده ربطی ندارد یعنی این دختر خودش باید راضی باشد ، اینکه با این صحبتت که نقل قول کرده ام در تناقض است ، برای ازدواج و پذیرفته شدن به عنوان داماد ولایت پدر بر دختر را می بینی و اذعان داری که چون پدر شما را قبول دارد پس می شود ، اما برای رابطه جنسی همین پدر را هیچ کاره میدونی اونم رابطه جنسی به عنوان یک دوست پسر با دخترش نه همسر !!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)