به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 40
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1390-3-16
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,592
    سطح
    22
    Points: 1,592, Level: 22
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    باسلام....
    منکه کلا دارم منطقی پیش میرم
    ایشون هستن که از روی عواطف تصمیم میگیرن
    اما نمیخوام فکر کنه که قالش گذاشتم و تنهاش گذاشتم

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    محمد برادر گلم سلام
    خوشحالم که اینقدر عاقلی که برای این مساله میخوای کمک بگیری و اینقدر پایبند به مسایل دینیت
    اگر به قران و نماز و حجاب و ... اعتقاد داری پس باید به ارتباط با نامحرمت هم اعتقاد داشته باشی
    ببین خدایی به این همه بزرگی و مهربونی میشه بندش تنها بذاره ؟؟؟ میشه بندش ول کنه؟؟
    خیلی خوبه که به احساس دوستتم فکر میکنی ولی خدا که فقط مال تو نیست مال دوستتم هست مراقب اونم هست
    من فکر میکنم اینقدر پسر پاک و خوبی هستی که خدا این سایت جولوت قرار داده تا یه وقت تو چاه نیافتی تا یه وقت این پسر با این همه اعتقادات ارزشمند یهو همه چیزش به احساسش نفروشه
    ببین شما از دوستت خیلی جدی عذر خواهی کن و بگو نمیتونم بهت قولی بدم و بعدش سریع خطت و ایدیت و .. عوض کن
    غصم نخور ما همه باهاتیم این روزها رو هم به کمک هم میگزرونی

  3. کاربر روبرو از پست مفید sahra100 تشکرکرده است .

    sahra100 (سه شنبه 17 خرداد 90)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1390-3-16
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,592
    سطح
    22
    Points: 1,592, Level: 22
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    ممنون سحر خانوم شما لطف دارید...
    خیلی سعی کردم دلش نشکنه حتی هرچی بهم ناسزا گفت رو بیخیال شدم و فقط سعی کردم قانعش کنم
    امیدوارم قانع بشه
    من تمام سعیم رو کردم ولی نشد که دلش نشکنه
    اما نمیدونم چرا این همه احساسی برخورد میکنه
    از همگی ممنونم که من رو راهنمایی کردن تا راه اشتباه رو نرم

  5. کاربر روبرو از پست مفید Mohammad.. تشکرکرده است .

    Mohammad.. (سه شنبه 17 خرداد 90)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    سلام آقا محمد

    میخوای احساس واقعیم رو بهت بگم ؟
    من به خاطر صحبتهای تو غصه خوردم و اشک تو چشمهام جمع شده

    چرا داداش من ؟ چرا ؟

    داداش جان! تو که به قرآن و سالام و خدا و نماز و حجاب و ... اعتقاد داری (و این عالیه) حتـــــــــماً به جود خبیثس به نام شیــــــطان یا ابلیس هم واقفی و میدونی که دشمن قسم خورده انسان هست و حتی با هر کس طوری که مناسبشه رفتار میکنه، میدونی نه ؟

    آقا محمد عزیز!
    این که گفتی عکس محجب نشونت داده و گفته نماز میخونم و گفته هرچی تو بگی و ...همه همه همه اش کار شیطانه لعینه که میخواد تو رو و اون دخترو گمراه کنه اما به این شکل.
    خدا شیطان رو لعنت کنه که میدونه کی رو چطور به سمت خودش بکشونه.

    میدونه تو اعتقادات دینیت برات مهمه از این راه میاد سراغت

    داداش من ازت خواهش میکنم دلت برای اون دختر نسوزه چون در حقیقت دلت رو برای شیطان سوزوندی که آخرش هم بهت میخنده!منظورم این نیست که اون دختر شیطانه خدای نکرده چون اون هم داره بازی میخوره از شیطان.

    آقا محمد عزیز و جوان!
    خواستم یه خورده متفاوت راهنماییت کنم یعنی از همون راهی که بهش اعتقاد داری و دشمنت هم از همون راه میخواد گمراهت کنه...!

    مواظب باش که هم خیلی زود دیر میشه هم بازگشت سخته هم مقصد نامعلومه هم تو جوانی و پاک و مورد توجه هم خدا هم شیطان!

    *** اصلا دلت نسوزه و نگران دلشکستن اون دختر و حتی نفرین و آه و گریه اش نباش که وسیله ی گمراهی و برگرنداند تو به سمت اون دختر و به مرور زمان زمینه فراهم شدن گناه***

    انشاء الله خوشبخت باشی

  7. 3 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (سه شنبه 17 خرداد 90)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1390-3-16
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,592
    سطح
    22
    Points: 1,592, Level: 22
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    همین الان باهاش خداحافظی کردم و واسه همیشه تمام شد
    اما هنگام خداحافظی به من گفت که باز به قولش عمل میکنه و نماز میخونه
    و از این خوشحالم که باعث شدم که نماز بخونه
    درسته از یه لحاظر ناراحتم و حتی بغضم گرفته اما نمیدونم یه حس خوبی دارم که باعث شدم نماز بخونه
    بازم از همگی ممنون

  9. 9 کاربر از پست مفید Mohammad.. تشکرکرده اند .

    Mohammad.. (سه شنبه 17 خرداد 90)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 بهمن 90 [ 15:36]
    تاریخ عضویت
    1390-2-21
    نوشته ها
    81
    امتیاز
    2,182
    سطح
    28
    Points: 2,182, Level: 28
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    79

    تشکرشده 79 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad..
    همین الان باهاش خداحافظی کردم و واسه همیشه تمام شد
    اما هنگام خداحافظی به من گفت که باز به قولش عمل میکنه و نماز میخونه
    و از این خوشحالم که باعث شدم که نماز بخونه
    درسته از یه لحاظر ناراحتم و حتی بغضم گرفته اما نمیدونم یه حس خوبی دارم که باعث شدم نماز بخونه
    بازم از همگی ممنون


    کاری که تو کردی حتی بعضی از جوون های 18،20 هم نمیتونن بکنن و درگیر همین احساسات میشن ...دو دل نباش و مطمعن باش که چندسال بعد بابت این تصمیمت به خودت افتخار میکنی ..

    موفق باشی

  11. 3 کاربر از پست مفید reza_ss تشکرکرده اند .

    reza_ss (سه شنبه 17 خرداد 90)

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    خدا رو شکر که آقا محمد ما خیلی هم انتقاد پذیره هم ارداده محکم و قوی ای داره

    آقا محمد!
    این نماز خوندن و محجب شدن و ...(البته تو که هنوز مطمئن نیستی چون ممکنه راست باشه یا دروغ حتی اگه برات قسم خورده باشه!) تنها بهانه ایست برای ادامه ارتباط.

    درسته که اینها خیلی خوبه اگر واقعیت داشته باشه اما حتی در صورت صحت هم باز دام شیطانه برای اینکه به فرض تو فکر کنی رابطه ات با اون دختر موجب هدایتش به سمت خوبیها شده و این باعث بشه ترغیب بشی به اینکه حتی به قیمت آسیب دیدن خودت کنارش بمونی تا بلکه اون به خدا نزدیکتر بشه و این ادامه ارتباط یعنی همون نقشه اصلی نفس اماره !

    هر کسی باید کار نیک رو به خاطر رضای خداوند انجام بده نه به خاطر عشقش یعنی عشقی غیر از عشق خداوند!
    البته تو این مورد وگرنه خوبه که ما از دیگران درس بگیریم اما تو این مورد رابطه با نامحرم و ایجاد ارتباط به قصد مثلا هدایت شدن یا هدایت کردن نه!

    مطمئن باش که دا اینطوری راضیتره

    موفق باشی

  13. 2 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (پنجشنبه 19 خرداد 90)

  14. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1390-3-16
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,592
    سطح
    22
    Points: 1,592, Level: 22
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    بازهم سلام . از همه ی دوستان بابت لطف هاشون ممنون.
    نه منظورم این نبود که چون اینجوریه(نماز میخونه و...)باید ادامه بدم
    منظورم اینه که درسته کار درستی نبود و نباید اونکار(یعنی ایجاد رابطه )رو انجام میدادم،اما توی این 100 تا بدی 1 خوبی بود که باعثش شدم
    و یه خبر بدم:
    ایشون هم قانع شد و خودشم گفت که به اشتباهش پی برده و من از این خیلی راضیم
    ممنون

  15. 4 کاربر از پست مفید Mohammad.. تشکرکرده اند .

    Mohammad.. (سه شنبه 17 خرداد 90)

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    خدا رو شکر
    من هم خیلی خوشحال شدم محمد جان
    الان دیگه باید به درسات برسی و حتی به کار های جانبی مثل برنامه نویسی بپردازی
    این مرحله از زندگیت هم بخیر گذشت
    خدا خیلی دوست داره پسر جان!
    موفق باشی

  17. 3 کاربر از پست مفید eng.aydin تشکرکرده اند .

    eng.aydin (سه شنبه 17 خرداد 90)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1390-3-16
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,592
    سطح
    22
    Points: 1,592, Level: 22
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سنم کمه.نمیدونم ترک کردن طرف درسته یا نه،اگه میشه کمکم کنید...

    بازهم ممنون
    الان حالم خیلی بهتر شده و از افسردگی در اومدم
    میبینم خودمو احساس میکنم دوباره شادی بهم دست داده
    الان دیگه مطمئنم که کار درست رو من کردم
    قبلا هم مطمئن بودم
    یعنی الان دیگه عذاب وجدانم هم تموم شد

    بازهم سلام
    درضمن یه چیزی بگم من نمیتونم تو تایپک"ثبت نام افراد خوشبخت"پست بدم....یعنی دسترسی ندارم
    اگه پست ندادم ناراحت نشید
    اگه میتونستم تو اون تایپک بدم یه توضیحاتی میدادم

  19. 2 کاربر از پست مفید Mohammad.. تشکرکرده اند .

    Mohammad.. (پنجشنبه 19 خرداد 90)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.