ضمن تشکر از تمامی دوستان که می توانم به جرئت بگویم که واقعا شما برایم فرشته ای بودید که خیلی نکات را از شما آموختم و اکنون که فردی رو پیدا کردم دوست دارم نظرات شما رو هم بدونم
دوستان من یه دختری رو پیدا کردم که شرایطشون به من می خوره و یا بهتره بگم معیارهای اصلی من رو دارند فقط چند مسئله:
1- ماه تولد من و اون به هم نمی خوره به عقیده تون این مشکل ساز نیست؟
2- سطح تحصیلاتی خانواده ما از اونها بالاست و این مسئله کمی نگرانم کرده.
بی صبرانه منتظر راهنمایی های قدرتمند شما دوستان مهربان هستم.
متشکرم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)