سلام.
چی کارکنم وقتیکه دارن با هم دعوا میکنن؟ و من دارم ذره ذره آب میشم از غصه؟
میدونم توی دعوای پدر مادرم نباید مداخله کنم. یه بار این اشتباه رو کردم و دیگه تجربه ی تلخی شد که تکرارش نمیکنم.
من تا جایی که جا داره دانشگاه میمونم که توی خونه نباشم و در جریان این دعواها نباشم. اما بعضی وقتا دعواهاشون، وقتی میشه که منم خونه ام. این جور وقتا خودم رو میچپونم تو اتاقم. برای اینکه صدا هاشون رو نشنوم صدای هندزفری موبایلم رو تا ته زیاد میکنم که نشنوم بابام داره چه بی احترامی هایی به مادرم میکنه.
ولی غصه ولم نمیکنه. میشینم تو اتاقم گریه میکنم. بخدا خسته شدم از دست دعواهاشون. مگه امن ترین جای دنیا خونه آدم نیس؟ چرا این بهترین جای دنیا برای من جهنمه؟
کجاست اون جایی که میگن امن ترین جا برای دریافت و ابراز محبته؟ بخدا خستم...
موندم درسم که تموم بشه کجا میخوام برم که 7 و 8 شب برگردم خونه...
کمکم کنید. بگید چی کار کنم اثرات دعواشون روی خودم کم بشه؟
(نمیدونستم این موضوع رو اینجا بزنم یا تو قسمت اختلاف زن و شوهر. ولی دیدم بیشتر مشکلم فردیه اینجا زدم.)








علاقه مندی ها (Bookmarks)