با سلام خدمت همه دوستان خوبم.
شايد براي شما هم وجود دارن مشكلاتي كه اگه بظاهر بهشون نگاه كني جزيي و زودگذر هستند، اما پايه و اساس مشكلات اساسي ميشن. اين دسته مشكلات در زندگي من بسيار وجود داره، دوست دارم و خواهشمندم دوستان عزيزم لطف كنند در اين زمينه راهنماييم كنند. اين دغدغه ها گاهي حتي فكر منو به سمت فكركردن به طلاق هم هدايت كرده.
4 ساله كه ازدواج كردم. چند تا مشكل دارم. اول اينكه شوهرم بددهنه، وقتي عصباني ميشه حرفاي ركيكي ميزنه. حتي وقتي عصباني نباشه الفاظ بدي رو در شوخي هاش بكار ميبره، در جمعهاي خانوادگي خصوصا خانواده خودش شوخيهاش خيلي زننده است.
دوم خيلي رك و بي رودرواسي هستش. خيلي راحت و بدون هيچ ملاحظه اي از هر چيزي كه خوشش نياد انتقاد ميكنه. در شوخيهاش هميشه عادت داره طرفو بكوبه و زيرسؤال ببره.
اگرم من بهش انتقاد كنم به من ميگه تو مدافع ديگراني، تو بايد منو تأييد كني، اينقدر بهم تذكر ندي،...
سوم اينكه حتي اگه با هم خيلي خوب باشيم، اگه پاي يه مهموني وسط بياد كه من مخالفت كنم از كوره درميره و عصباني ميشه.
عوامل ديگه اي هم هستند كه جهت راهنمايي گرفتن به مرور خدمتتون عرض ميكنم.
اينا همگي دست به دست هم داده كه با وجود دوست داشتن همسرم يه حس انتقام جويانه نسبت به همسرم پيدا كنم و يه كينه هميشگي بهش داشته باشم. خيلي نگرانم. حس گذشت نسبت به همسرم درونم كمرنگ شده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)