با سلام خدمت دوستان
من پسری 26 ساله هستم که تقریبا عاشق دختر عموم شدم که 18 سالشه یعنی خیلی دوستش دارم حالا چطوری به صورت غیر مستقیم بفهمم اونم منو دوست داره من هدفم ازدواجه آیا اختلاف سنیمون زیاد نیست یه چیزی بگم که اون از من سرتره چون خیلی خوشگله و مهندسی برق الکترونیک میخونه و من فوق دیپلم کامپیوترم و تا اونجایی که فهمیدم تا درسش تموم نشه نمیخاد ازدواج کنه یکی از خواستگاراشم کارخونه دار بوده که قبول نکرده ولی با همه این حرفا من عاشقشم به نظر شما چی کار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)