سلام من 5 ماهه که ازدواج کردم قبلش هم 1 سال نامزد بودم،شوهرم 35 سالشه خودمم 22 سال، مشکل من اینه که یه خلا بزرگ بعد از ازدواج برام بوجود اومده که با هیچی نمی تونم پرش کنم ،من یه دختر شاد و فوق العاده اجتماعی بودم ولی الان با وجود اینکه هم دانشگاه میرم هم باشگاه ورزشی دلم می خواد زودبرگردم خونه ،نه اینکه فکر کنید تو خونه بیشتر به من خوش میگذره،اصلا این طور نیست چون دیگه حوصله کسی رو ندارم ،شوهرم توی خونه یا پای کامپیوتر نشسته یا تلوزیون یا با گوشی موبایلش بازی میکنه،ااز وقتی میاد خونه کاری جز اینا نداره،دارم روانی میشم احساس میکنم هیچ جذابیتی به عنوان یه زن ندارم،هر وقت خیلی تو خودم هستم پیله میکنه که چت شده وقتی هم که باهاش حرف می زنم فقط تا چند ساعت خوب میشه، دیگه از حرف زدن درباره خودم و احساسم با شوهرم متنفرم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)