سلام noghte sare khat
حضورتون را در جمع دوستان تالار همدردی تبریک می گویم
دوست گرامی ما هر کدوممون در زندگی ناگزیریم که دست به انتخاب بزنیم و راه و سرنوشت خودمون رو تعیین کنیم (انتخاب دوست ،انتخاب رشته ی تحصیلی ،انتخاب همسرو.....)که لازم به شناخت شرایط بیرونی و درونی ماست و اما به نظرم برای این انتخاب شما، شناخت درونی بیشتر نیاز است شما بیشترین توجهتون رو به درون و تمایلات خودتون قرار بدید بعداز انتخاب دقیق و حساب شده نسبت به خودتون اون شرایط بیرونی است که با شما تطابق پیدا می کنه .
مگر هرکدوم ما وقتی به دنیا اومدیم این شرایط و ادمها نبودن که ما را پذیرفتن .و ما هم ناگزیر از پذیرفتن ان.حال اگر احساس رضایت کنیم خب!حس خوشبختی و کامیابی می کنیم و اگر رضایت نداشته باشیم و قدر جنسیت خودمون رو نداشته باشیم و حسن های اون رو در نظر نگیریم ارامش نخواهیم داشت .
و حال چراشما خدا را شاکر نباشید ، خدا به شما این امتیاز راداده که خودتون انتخاب کنید . از خودش بخواهید که دراین انتخاب کمکتون کنه و ازش سپاسگزار باشید.
امیدوارم بهترین تصمیم و انتخاب راداشته باشید و وقتی دست به انتخاب زدید . مسئولیت های اون را خودتون به دوش بگیرید و شکر گزار باشید و در مسیر اهدافتون قدم بگذارید و موفق وپیروز باشید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)