سلام. من تست افسردگی رو دادم.
نتیجش افسردگی وخیم بود.
حالا چی کار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنید.
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام. من تست افسردگی رو دادم.
نتیجش افسردگی وخیم بود.
حالا چی کار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنید.
دختر مهربون (جمعه 21 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)