افرین عزیزم اون هرکاری که بکنه شما همون سابینای مهربون وخوش رفتار باش بزار دوباره مطمئن بشه که برات مهمه.
این احساس طبیعی هست البته اگه به صورت موقت باشه شما به خاطر مسایل اخیر کمی سرد شدی وهیاجانت کمی فروکش کرده کم کم علاقتون بر میگرده ولی در مورد هیجانات اگه همچنان در کنترل باشه بهتره.ولی احساس می کنم درونم خالی و سرده
نمی دونم چرا ...
شاید شوک وارد شده بهم
دیگه مثل قبل دست و دلم نمی لرزه براش
منو دعوا نکنید واقعیت رو می گم
ولی این باعث نمی شه که از خوشرفتاری دست بردارم











علاقه مندی ها (Bookmarks)