به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    سلام
    دوست عزیز پیشنهاد منم اینه که شما اول اعتماد به نفست و زیاد کن. بچه بخش بزرگی از زندگیست و شما نم یتونی از بخش به این بزرگی بگذری.
    افرادی هستن که مینور هستن و شانس داشتن بچه ماژور (منگلی) توشون خیلی زیاده با این حال با هم ازدواج می کنن و تحت نظر پزشکم بچه دار می شن و خوشبختانه بچه ای سالم و هم به دنیا می ارند.
    خواهر شوهر من مینوره ( کم خونی خیلی شدید) البته شوهرش کاملا سالمه و الان 2 تا پسر یکی از یکی سالمتر داره.
    می خوای 100 تای دیگه نام ببرم که با و جود مشکلات جسمی ازدواج کردن و بچه های سالم دارن؟؟
    عزیزم مگه هر بیماری منتقل می شه؟ اونم باا این همه علمی که پیشرفت کرده.
    قوی و محکم باش تحت نظر پزشکت داروهات و ادامه بده و یه ازدواج سالم هم داشته باش.
    شانس داشتن یه زندگی خوب با بچه های ناز و با افکار منفیت از خودت نگیر.
    موفق باشی

  2. 3 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (دوشنبه 22 آذر 89)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    دوست عزیز میشه روشن کنی الان دقیقا چه چیز داره شما رو آزار می ده تا دوستان بتونن بهتر راهنماییت کنن؟

    آیا هیکل و ظاهر شما پسرانه هست و این موضوع اینقدر آزارتون می ده که دلتون نمی خواد به فرزندتون منتقل بشه؟

    آیا شما دچار درد هستید و نگرانید که فرزندتون هم با درد زندگی کنه؟

    .

    .

  4. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (دوشنبه 22 آذر 89)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 90 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,780
    سطح
    24
    Points: 1,780, Level: 24
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    سلام
    ببخشید که من چند روزی نبودم .
    خیلی آشفته شدم ....
    آیا شما دچار درد هستید و نگرانید که فرزندتون هم با درد زندگی کنه؟
    چه دردی از این بزرگتر که همیشه نگران آیندت باشی درحالی که هیچ کاری نمیتونی بکنی.
    در حال حاظر بزرگترین مشکل من همون کوچک بودن سینه هاست با پزشک متخصصم صحبت کردم که اگر میشه از پروتز استفاده کنم ولی گفت این کارو نکن ، ممکنه بعدا برای بچه دار شدن دچار مشکل بشی .

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 92 [ 08:06]
    تاریخ عضویت
    1389-8-29
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    2,326
    سطح
    29
    Points: 2,326, Level: 29
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    40

    تشکرشده 35 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    اعتماد به نفس
    امید مطلق به خدا
    آینده نگری نه ترس از آینده

    اه این چه چیزایی که می گی.
    یارو سرطان داره میره ازدواج می کنه حالا تو مگه چته اینجوری تو سر خودت می زنی
    بچه جون به جای یه دندگی و حرفهای بچه گونه و نا امید کننده برو تا اونجایی که می شه در مورد بیماریت اطلاعات 100% بگیر
    گیرم که رفتی بهت می گه بچه دار می شی
    در ضمن اگه کمی اهل مطالعه باشی می فهمی با پیشرفت علم درصد ناباروری داره به صفر نزدیک می شه
    و اینکه بچت هم مثل تو می شه و هم بذار برای تشخیص دکترها
    بابا اونایی که ایدز می گیرن با امکانات و پیشرفتهایی که وجود داره می تونن کاری کنن بچه از ویروس جون سالم به در کنه درد تو که در کنارش صفر
    دختر عموی مامانم بعد از 24 سال بچه دار شده
    خواهرش همینطور
    تازه این مشکلات که گفتی قابل حل در مورد کوچیک بودن خیلی ناراحتی (من بهت پیشنهاد نمی کنم) برو عمل کن
    خواهش می کنم بفهم که این مشکلت واقعاٌ قابل حل و تو نا امیدی
    به جای دعای ما خودت برای خودت دعا کن که از این فکرای پوچ بیای بیرون

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 90 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,780
    سطح
    24
    Points: 1,780, Level: 24
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    راستش خیلی امیدوارتر شدم ولی هنوز نمیتونم مشکلمو با کسی مطرح کنم .
    اگر بشه میخوام با یه روانشناس صحبت کنم اگر این کارو کردم حتما شما رو در جریان کارم قرار میدم .

  8. 2 کاربر از پست مفید هانیه67 تشکرکرده اند .

    هانیه67 (یکشنبه 05 دی 89)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.