به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    فرهنگ 27 عزيز!
    براي خودت بشين "برنامه ريزي" هدفمند كن و خودتو مجبور كن تا انجامش بدي و ان شاءالله هر چه زودتر ازدواج كني!
    حرف بهشت و ... (بچه هاي بد :P) كه ميگن ازدواج چيه و... رو باور نكن! پسراي خوب كه ازدواج نميكنن در حق دخترها هم ظلم ميكنن چون دخترهاي بيچاره هي مجبورند بشينند ومنتظر بمونند. حيف اين همه عشق و پاكي كه سالها تو وجود خودت نگه داشتي نيست كه باد كنه و نثار هيچ شخصي نشه! اگر ازدواج كني انگيزت هم بيشتر ميشه و تلاش بيشتري ميكني و...
    حرفاي wintersun77 هم جالبه كلا من به پستهاي ايشون خيلي علاقه دارم خيلي ركه و من هم به عنوان يك دختر (ت.س) كه شما گفتيد رو كاملا درك ميكنم و هر دوشون هم به نظر من هم در پسرها هست و هم در دخترها و نميتوني انكار كني!

  2. 3 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (شنبه 18 دی 89)

  3. #2
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    مرسی یاسا جان حسابی لوسم کردی این همه لایق تعریفت نبودم.تاپیک م آرشیوی بود.تا یک سال دیگه امیدی به ازدواج

    ندارم.

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    مرسی یاسا جان حسابی لوسم کردی این همه لایق تعریفت نبودم.تاپیک م آرشیوی بود.تا یک سال دیگه امیدی به ازدواج ندارم.
    سلام فرهنگ جان،

    این جمله شما رو من نمیفهمم و راستش نمیدونم چند سال هست که دارین برای خودتون تکرارش می‌کنین،

    به هر حال، خیلی‌ رک بگم،

    چیزی که می‌خوام به شما بگم این هست که، هیچکس تو دنیا نیست که مسئول تغییر دادن زندگی‌ شما باشه، تنها فردی که میتونه تغییرش بده خود شما هستین،

    و متأسفانه با روالی که در پیش گرفتین من شخصاً امیدی به تغییرش نمی‌بینم و بعید نمیدونم این جمله رو سال‌های بعد هم تکرار کنین...

    هرچقدر هم که نیاز مالی‌ نداشته باشین، از نظر من فردی مثل شما حتما باید بره سر کار، حتی اگر یک کار بدون درامد باشه!

    چون کار کردن به شما مشخصه‌های شخصیتی مثل اعتماد به نفس، احساس مفید بودن و مسئولیت پذیری رو میده که یک مرد به عنوان ستون یک زندگی‌ باید داشته باشه و اینها پیش نیاز یک زندگی‌ مشترک هستند!

    قدیمی‌‌ها میگفتند کار جوهر مرد هست دقیقا به همین دلایلی که اشاره کردم،

    تا به حال به این فکر کردی چقدر خودت رو در قبال خودت مسئول میدونی‌؟ از فرهنگ واقعا راضی‌ هستی‌؟ چقدر فکر میکنی‌ فرد مفیدی هستی‌؟

    حالا فکر میکنی‌ برداشت یک دختر خانومی که فردا می‌خواد به شما تکیه کنه، از شخصیت شما چی‌ باید باشه؟

    آیا میشه به فرهنگی‌ که هیچوقت روی پای خودش نه ایستاده تکیه کرد؟ خود شما چنین شخصیتی رو قابل اعتماد و تکیه کردن میبینی‌؟

    موفق باشین،

    کامران

    پی‌‌نوشت: هدفم صرفاً کمک هست، امیدوارم سو برداشت نشه!


  5. 8 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 18 دی 89), maryam240 (چهارشنبه 13 اسفند 93)

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    با اجازه همه پیش کسوتا،
    بنظر من شما که دنبال یه انگیزه خوب هستید، به این فکر کنید که هیج دختری حاضر نیس با یه پسر بیکار ازدواج کنه. واینکه اگه چند سال از عمرشو به بیکاری گذرونده باشه ،برای دختر احساس بدی به وجود میاد. مثلا فرض کنید شما سر کار رفتید و بلافاصله رفتید خواستگاری. توی این موقعیت با اینکه شاغل هستید، باز هم سالهای بیکاری شما دختر رو از این میترسونه که نکنه کارتون رو ول کنید و بدون پشتوانه بمونه. شما باید هر چه زودتر شروع کنید به سر کار رفتن. حتی 1 هفته قبل از خواستگاری هم دیره برای سر کار رفتن. چه برسه به اینکه شما بعد از نامزدی میخواید برید دنبالش. خانواده دختر باید شخصیت شما رو کاری و فعال ببینند. و این بدست نمیاد مگر با شاغل شدن و ثبات در کار کردن در سالهای قبل از آشنایی با اونها.
    امیدوارم موفق باشید همیشه

  7. 6 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    maryam240 (چهارشنبه 13 اسفند 93), دختر مهربون (یکشنبه 19 دی 89)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    سلام
    فرهنگ عزیز از متنهای کوتاهی که در جواب دیگران می نویسی برای کمک به نظر میاد یه ذره هم تنبل تشریف داری!
    این طوره یا برداشت من اشتباهه؟؟
    اگه تنبلی مانع می شه که پس خودت بزرگترین مانع و برای خودت بوجود اوردی.
    ممکن هم هست چون هم خونه و هم مغازه داری فکر می کنی خوب دارم دیگه برای چی تلاش کنم.
    با توجه به سابقه ای که در تالار داری متوجه هستی که اکثر خانمها دنبال این هستن که مردشون کار کنه و رو پای خودش بایسته تا بتونن بهش تکیه کنن نه اینکه طرف پولدار باشه و از صبح تا شب بشینه خونه.
    بجنب تا دیر نشده.

  9. کاربر روبرو از پست مفید sisili تشکرکرده است .

    sisili (یکشنبه 19 دی 89)

  10. #6
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    سیسیلی کم گوی و گزیده گوی.وقتی آدم می تونه منظورشو با دو جمله برسونه دیگه نیازی نیست انشا بنویسه.کار نکردنم

    ربطی به پست هام نداره.الآن دارم مدرک آی سی دی ال و گرافیک می گیرم.

  11. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 11 مهر 90)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 20:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    1,889
    سطح
    25
    Points: 1,889, Level: 25
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    550

    تشکرشده 554 در 162 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    اگر به خاطر مسائل جنسی خواستید ازدواج کنید خواهید دید که از 7 روز هفته 3 روزش قهرید 2 روزش سر لج بازی و ناز و ...1 روز مسافرت ...1 روز مریضی... و اصلا دلیل خوبی نیست واسه ازدواج و بهتره خویشتن داری کنید تا اینکه به این دلیل عجولانه انتخابی اشتباه کنید که بعد که به نیازتون رسیدید تازه متوجه اشتیاهتون بشید...و اگر بخاطر فرار از تنهایی ازدواج کردید اون شب هایی که پشت به هم خواهید خوابید می فهمید که یا یک انتخاب اشتیاه تنها تر از هر وقتی توی زندگیتون رها خواهید شد... اما لحظه ای به فکر ازدواج بیفتید که ی انسان خوشحال با درآمد خوب و با روحیه و شرایط خوب هستید...
    و اگر فکر کردید بدون درآمد و شغل خوب میشه زندگی خوبی داشت فقط یک روز برید به یک فروشگاه زنجیره ای و خرید خونه رو انجام بدید و وقتی صورت حسابو گرفتید تازه ی چیزایی رو می فهمید...
    اگر انتظار دارید خانمتون با حقوق خودش خرید کنه خوش خیالیه محضه چون موقع حساب کردن چشمش به دستای مبارک شماست...و حتی معمولی ترین دخترها از شوهرشون همون توقعاتی رو دارن که اون دختر با فلان شرایط داره...
    ازدواج ممنوع! تا وقتی ممنوع های خودمونو بشناسیم و دیگران رو شریک حماقت خودمون نکنیم...


    اما من فکر می کنم شما پسر با انرژی و مهربونی باشی و ی زن در کنار ی مرد مهربون و وفادار می تونه از خیلی چیزا بگذره...انشااله یار زندگی شما هم زودتر پیدا یشه

  13. کاربر روبرو از پست مفید هم پرواز تشکرکرده است .

    هم پرواز (دوشنبه 11 مهر 90)

  14. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    دوست عزیز لطفا در هنگام ارسال پست به تاریخ آخرین پست تاپیک دقت فرمایید

    این تاپیک قدیمی هست

  15. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (دوشنبه 11 مهر 90)

  16. #9
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    ولی صاحبش که هست.ممنون مریم،حرفاتو قبول دارم ولی وقتی یکی رو می بینم نه درسش تموم شده سربازی نرفته

    کار نداره بچه سالم هست براش خاستگاری رفتن با شرایط خودم مقایسش می کنم زورم می گیره.

  17. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (جمعه 24 شهریور 91)

  18. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 مهر 91 [ 20:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    1,889
    سطح
    25
    Points: 1,889, Level: 25
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    550

    تشکرشده 554 در 162 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: تنهام،دوست دارم ازدواج کنم ولی فقط یک شرطو ندارم

    خوب تو که از بعد مرحله ی خواستگاری هاشون خبر نداری....تو که بعد از ازدواجشون زیر سقفشون نیستی که ببیتی چه مشکلاتی دارن یا اینکه شبایی که با گریه می خوابند در کنارشون نیستی...تو ی ظاهر می بینی از بیرون که فلانی زن گرفته...من خودم عاشق ازدواج کردن بودم هرکی دوستام ازدواج می کرد دیوونه می شدم همشونم می گفتند وای مریم اونقدرررررر خوبه ازدواج! تو پس چرا شوهر نمی کنی؟ بعد که خودم ازدواج مردم دیدم واییییییییی عجب رودستی خوردم ! همونایی که می گفتند ازدواج خیلی خوبه و راضی هستیم بعدا واسم رو کردن که صورنشونو با سیلی سرخ نگه می دارن! که ای کاش قبلنا اومده بودم همدردی و اونقدر خوش بین نبودم به ازدواج و سخت گیرانه تر می رفتم جلو... همه فکر می کنن این همه مشکلات ...خیانت سردی توهین جرو بحث مال دیگرانه...ومن فرق دارم...من خوشبخت می شم...اما ازدواجو دست کم نگیر و زورت نگیره ...هرچی شرایط شما یهتر بشه انتخاب بهتری هم می کنی و گزینه های روبروت بیشتر می شه...

    در ضمن خانوم یاسا گفته بودن این (ت.س) رو درک می کنن چون هم در دخترا هست هم پسرا ...اما گمون می کنم اگه منظور از (ت.س)همون تستسترون یاشه در من یکی نیست ! و از نوع پروژسترون اش هست!

  19. 2 کاربر از پست مفید هم پرواز تشکرکرده اند .

    هم پرواز (دوشنبه 11 مهر 90)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.