سلام کیمیا
واقعا به خاطر این موضوع عملیاتی که ایجاد کردی از شما تشکر می کنم.
کار شما دقیقا درست است.
کار درست از آرامش و راحتی که در طی زمان ایجاد می کند، می توان متوجه شد.
و موفقیت شما در زندگی ، به خاطر درایت و ظرافتهایی هست که در برابر همسرت به کار گرفته ای.
البته یک تبصره داره:
و آن اینکه گاهی مردانی هوسباز، بی مسئولیت، تنبل، غیر منعطف ، و بی توجه وجود دارند که طی یک مدت 6 الی 12 ماهه می توان هویت این مردان را کشف کرد. ( دقت کنید گفتم طی یک مدت، نه مثلا 1 یا 2 ماه) ، چون بعضی های 1 ماه یک روش را پیش می گیرند، و می گویند شوهرمون متوقع بار اومده و هیچ تغییری نکرده. خیر اگر طی یک مدت طولانی تر، متوجه شدید، او نسبت به کار، وظایف و مسئولیت هایش روز به روز عقب می نشیند. و روز به روز بد اخلاق تر شده و وظایف خود را نیز بر گردن شما می اندازد، اوضاع فرق می کند.
از آنجا که چنین مردی مشکلات شخصیتی دارد، نیاز به درمان دارد و روش خاص خود را می طلبد.
مثلا مردی که تن به کار نمی دهد، اهل کتک کاری هست، و .....، و خانم منزل هم به مرور متوجه می شود روز به روز بیشتر دور بر می دارد. اینجا باید روش خاصی را متناسب با رفتار او برای تغییرش پیگرفت.
ولی غالبا در اکثر موارد، مشکلات معمولی زندگی از طریقی که شما عمل می کنید، حل می شود.
این به معنای سوختن و ساختن نیست.
این به معنای اینست که با انتخاب و درایت و هوشیاری چگونه زندگی را تغییر دهیم و البته دراین مسیر تحمل و گذاشتن انرژی مثل هر کار دیگری اجتناب ناپذیر است.
باز هم از شما به خاطر طرح این موضوع تشکر می کنم.
امیدوارم ، خانمهای دیگر هم به تناسب با به کارگیری روشهای مثبت و سازنده ، زندگیهای بهتری را داشته باشند.








علاقه مندی ها (Bookmarks)