سلام رضوان سیاه
به جمع دوستان خوش آمدی
رضوان عزیز سعی کن آرامش خودت رو حفظ کن!
متاسفانه با ناآرومی ها و تنش هایی که بوده بعضی از پل های پشت سرت رو غفلتا خراب کردی!
و حال روی پلی واقع شدی که خیلی محکم نیست !
اگر تو نخواهی آروم حرکت کنی و هنوز با تیشه بده اره بگیر به مسیرت ادامه بدی هر آن ممکن است این پل نیز واژگون شود!
نمی خوام توی دلت رو خالی کنم .این شاید آب سرد باشد بر روی سر و صورتت که به خودت بیایی !
اگر همسرت و زندگیت رو دوست داری باید دست از لج و لجبازی - رو کم کنی - دنبال مقصر بودن و.....برداری !
نگاهت به جلوی پات باشه تا این مسیر رو که به شدت باریک و صعب العبور گشته رو به سلامت بگذرونی !
تو دوراه پیش رو داری که هر دو راه صبری جمیل و طویل می طلبد !
1)زندگی فعلیت رو بازسازی کنی .
2)طلاق بگیری.
علاوه به صبوری به کلی آگاهی و مهارت نیاز داری !
خواهش می کنم مدتی احساساتت رو کنار بگذار و درست و منطقی تصمیم بگیر .نقاط مثبت و منفی این زندگی و شوهرت رو بررسی کن سنگ هات رو با خودت وا بچین !هرکدوم از این مسیرها (باز سازی زندگیت -طلاق )هزینه هایی داره که تو باید بپردازی!
. اول مدتی روی آرامش خودت و خالی شدن از کینه و ناراحتی ها کار کن یعنی بخشش کامل اون وقت بهتر می تونی تصمیم درست رو اتخاذ کنی .اگر تصمیمت به باز سازی زندگیت است که پیشنهاد بنده هم همین است با کمک مشاوره حضوری پیگیرانه روی خودت و بالا بردن مهارت هات کار کن .کنتاکها و تنش ها رو به صفر برسون
مدتی به شوهرت فضا بده تا ایشون هم تصمیم خودش رو بگیره .در مقابل تحریکات احتمالی از ناحیه ایشون کاملا خونسردی و آرامشت رو حفظ کن با ملایمت و رویی باز و گشوده حتی اگر تصمیم به طلاق داری بدون کدورت کینه یا انتقام جویی کاملا بالغانه با هم وارد گفتگو شوید هر کدام از شما اگر وارد فاز احساسی نا مناسب شدید محترمانه بخواهید تا ادامه گفتگو به بعد موکول شود . تا هردو تصمیم درست و قاطعانه رو اتخاذ کنید .شوهرم اصلا ثبات رای نداره . هر دفعه یه چی میگه . یه بار میگه مهریتو ببخش طلاقت میدم یه بار میگه بیا 50 میلیون بگیر طلاق بگیریم . فرداش میگه ده 10 میلیون . یه روز میگه انقدر میسوزونمت تا ببخشی. یه روز میگه مهریتو میدم که بیای زندگی کنی نه اینکه بری. یه روزم میگه بیا اونجا زندگی کن من تو دادگاه تعهد میدم مشکلی پیش نیاد . خلاصه دارم دیوونه میشم . عین اونا
درمورد اینکه نمی خواهی از این صحبتت که مسکن مستقل می خواهی کوتاه بیایی !
نیز راههایی هست . از لحاظ قانونی نیز همسر شما موظف می باشد خانه ای مستقل برای شما تهیه نماید .نمی دونم دادگاه شما و مراحل قانونی شما تا چه مسیری رو رفته ؟
ایشون می تونن ازشما تمکین بخوان و شما خانه ی مستقل اما میدونی که روی ویرونه و خرابه نمیشه یه آشیونه ی گرم و آروم داشت .
نمی دونم دادخواست تقاضای مهریه دادی یا نه؟ !
به نظرمن !هرچند مهریه حق شماست اما مهریه یه هدیه ست و با خودش باید مهر و محبت و گرمی بیاره نه وسیله ای برای انتقام و .........
اگر بخواهی به زندگیت ادامه بدی همین مهریه میشه هیزم آتش و ناآرومی توی زندگیت چون با زور و ....گرفتیش
پس صرفا مهریه - مسکن - به کرسی نشوندن حرف و.....برای شما خوشیختی و آرامش در پی نداره اصل کار ,یه جاست اون هم تفاهم و مهر و دوستی که فعلا در مورد تو و همسرت متاسفانه تا حدودزیادی آسیب دیده !
در اخر صحبتم ازت می خوام که آروم باشی و به صورت پیگیرو جدی با کمک یه متخصص روی خودت کار کنی چون هر تصمیمی که بگیری نیاز هست که آگاهی و مهارت های زیادی داشته باشی و نیز با تمرین و به کارگیری سطح و ظرفیت خودت رو بالا ببری تا عکس العمل های درست و تعیین شده ای داشته باشی .
یه مدت تمرکز زدایی کن (خواهر شوهر و پدر شوهر ونقاط ضعف شوهر ........)و دراین تالار با ما باش !
چگونه همسران مشکلات،اختلافات و درگیریهای بین خود را حل کنند؟
مشکلات بعد از طلاق
بهترین شکل تصمیم گیری
نتخاب صحیح، شیوه حل مسئله و تعارضهای ما
مقصر من هستم یا شوهرم؟!
مهارت تصمیم گیری
دور ریختنی های بعد از ازدواج
برات آینده ای روشن - متعالی توام با آرامش طلب می کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)