مبارک باشه.خوش به حالت.حتما ایشونم خوشحال میشن و زندگیتون شیرین تر.
خداتو شکر کن هم به خاطر این کوچولو و هم به خاطر این حسی که در درونت قرار داده.
مشکل من دقیقا برعکس شماست.این قضیه واسه من یه کابوسه یه کابوس گنده.
![]()
تشکرشده 1,673 در 522 پست
مبارک باشه.خوش به حالت.حتما ایشونم خوشحال میشن و زندگیتون شیرین تر.
خداتو شکر کن هم به خاطر این کوچولو و هم به خاطر این حسی که در درونت قرار داده.
مشکل من دقیقا برعکس شماست.این قضیه واسه من یه کابوسه یه کابوس گنده.
![]()
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
آفتاب همدرد (دوشنبه 22 فروردین 90)
تشکرشده 46 در 22 پست
آفتابگردان عزیز بهتون تبریک میگم. امیدوارم که به خوبی و خوشی دوران بارداریت رو طی کنی.
در مورد همسرت هم نگران نباش. مطمئن باش که وقتی که حضور فرزندش رو احساس کنه بیشتر از خودت بهش عشق میورزه.
در ضمن برای آنهایی که از این نعمت بزرگ الهی محرومند دعا کنید![]()
hrahimi (دوشنبه 22 فروردین 90)
تشکرشده 115 در 42 پست
سلام دوستان خوبم
ممنون که نوشته منو خوندین و پاسخ دادین. شاید من عجله دارم و برای قضاوت کردن در مورد همسرم عجله کردم. خود منم باورم نمی شد هنوز 3 هفته از بارداری من گذشته و من خودم یک هفته و نیمه که خبر دارم. خودمم فقط گریه کردم. نه! ناراحت نبودم کاملا برعکس شاد شدم. اما انگار منتظرم یه نفر بهم بگه: مبارکه! این خیلی خبر خوبیه! من هنوز به هیچ کدوم از خانواده ها خبر ندادم و این کارو به همسرم سپردم. خواستم هر وقت خودش آماده بود بگه. مطمئنم مادر و پدر همسرم و مادر و خواهران خودم حسابی خوشحال می شن. من دیگه نی نی مو باور دارم و حتی دیروز یه لباس هم خریدم! به نظرتون دیونه شدم؟! من عجله کردم یا همسرم کند پیش می ره؟
چقدر از خدا ممنونم....![]()
aftabgardon (دوشنبه 22 فروردین 90)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
سلام آفتابگردون عزیز
من الان تاپیک شما رو خوندم.
از صمیم قلب بهتون تبریک می گم. مبارک باشه
مطمئن باش که شوهرتم اونو از صمیم قلب دوست خواهد داشت.
مراقب سلامتی روح و جسمت باش.
بنظرم باید گروهمون رو تغییرنام بدیم...نوشته اصلی توسط aftabgardon
آخه منم باردارم.
چه جالب!!!!!!!!!!
اون زمان که اینجا پست می زدیم، هیچ فکر می کردی که هردومون باهم باردار بشیم؟
هستی (سه شنبه 23 فروردین 90)
تشکرشده 115 در 42 پست
blue sky عزیز
واسه شما هم مبارک باشه.من هنوز نمی دونم فرزند کوچیک من پسره یا دختر. فقط زندگی منو شیرین تر از قبل کرده. با این که تهوع هام زیاده و گاهی فشارم هم میاد پایین اما در کنار همسر و نی نی درونم لحظات شاد زندگیمو میگذرنم. امیدوارم تو هم شاد باشی..![]()
aftabgardon (دوشنبه 22 فروردین 90)
تشکرشده 356 در 119 پست
aftabgardon
و
bhue sky
عزیز بهتون تبریک میگممن تاپیک شما رو کاملا خوندم و پست اخر واقعا خوشحالم کرد
![]()
سبزه (شنبه 27 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)