سلام به دوستهای عزیز
راستش تغریبا برای اولین بار که در یک تالار گفتمان شرکت می کنم .

دوست دارم دوستانی را برای خود در این تالار داشته باشم که از صحبتاشون استفاده های زیادی ببرم .
ممنون از همه شما عزیزان