سلام به دوستهای عزیز
راستش تغریبا برای اولین بار که در یک تالار گفتمان شرکت می کنم .
دوست دارم دوستانی را برای خود در این تالار داشته باشم که از صحبتاشون استفاده های زیادی ببرم .
ممنون از همه شما عزیزان![]()
تشکرشده 13 در 4 پست
سلام به دوستهای عزیز
راستش تغریبا برای اولین بار که در یک تالار گفتمان شرکت می کنم .
دوست دارم دوستانی را برای خود در این تالار داشته باشم که از صحبتاشون استفاده های زیادی ببرم .
ممنون از همه شما عزیزان![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)