به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 آذر 89 [ 05:24]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,669
    سطح
    23
    Points: 1,669, Level: 23
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    سلام آقاپیام. به حرفام دقت کنید: من و همسرم دقیقا شرایط شما رو داشتیم وبه طرز فجیع و احمقانه و ظالمانه از هم طلاق گرفتیم بع از 6 سال. پس با پوست واستخوان درک میکنم مشکل رو. بنظر من:
    ---همه این حرفها رو بزار کنار و مستقیما با همسرت صحبت کن. برین 1 جای دنج وصادقانه با هم صحبت کنید. مثل روزای قبل عقدتون -اگر همسرتون شما رو دوست نداشت هرگز باهاتون ازدواج نمیکرد. اون دزستتون داره ولی سخت ازتون رنجیده فقط همین. با خودش مسالتونو حل کنید و اجازه ندید هیچ احدی دخالت کنه. ببخشید اینقدر هم واسه مادرتون سجاده آب نکشید .چون معصوم نمایی مادرتون و بیگناه دونستن ایشون و متهم کردن همسرتون تبری بوده که شما دست گرفتین و درخت قشنگ عشق و زندگیتونو نابود کردید.
    برادر گلم بیدار باش. فقط تو و همسرت باید با هم به عشق و تفاهم برسید. دلت واسه نامزد معصومت که عمر و آینه و همه چیشو اومده گداشته برای زندگی با تو و به امید همت و عشق تو اومده.بسوزه. دلت واسه نهال نوپای زندگیتون بسوزن نه واسه مامانت. ایشون سهم و حقشو از زندگی با پدرت گرفته. الان خانه و عروسی و ماشین و آرامش و عشق صادقانه و پاک و 1 زندگیه آبرومند و پر افتخار حق همسرتونه و شما مسئولید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط harfedel
    سلام . نمی دانم ورودتان را به تالار خوش آمد بگویم یا نه. شما ارزشتان بیشتر از اینهاست که بخواهید وقتتان و زندگیتان را تلف کنید. ولی تحمل کنید بذارید خودشان اقدام کنند و خیال طلاق دادن نداشته باشید تا مهریه را از شما نگیرند و خیلی راحت به طلاق توافقی راضی شوند. وگرنه این خانواده ای که شما گفتید تا قرون آخر مهریه رو از شما نگیرند ول کن ماجرا نیستند. تحمل داشته باشید و به خدا توکل کنید همانا خدا با صابران است.
    این چه نطریه!!!!!!!!!! آیا شما حاضرید این بلا سرخودتون یا خواهرتون بیاد؟؟؟؟؟؟؟ الکی مغلطه پیش اومده بینشون. همه چیز روشنه. هر طرف موظف به انجام تعهدات زمان عقده. و فقط در حد تعهداتش هر کس موظفه نه بیشتر . کسی که به تعهداتش عمل نکنه مقصره و در صئرت جدایی باید تاوانشم بده. تو رو خدا مثل خاله زنکا بدون اشراف به مشکل و بدون استدلال نظر ندید

    [color=#000080][size=medium]زندگی و انسانیت و ازدواج که مقدسترین پیوند و پیمانه، اصولی داره و مکه قضیه کلاهبرداری و زرنگی و چاپیدنه یک دیگه س؟؟ هرکس مسولیتها و حقوقی داره که باید هر 2 طرف به بهترین نحو ممکن انجام بدن و رضایت همدیگرو جلب کنند. حاضرم 1000 بار قسم بخورم که اگه دختره میدید شوهرش باهاش 1 دل و صادق و همدله و به نظرش اهمیت میده و نظر رنش براش تو اولویته نه مادرش و
    ""اینقدر مامانم مامانم بیگناهه و فرشتس"" از ربون شوهرش نمیشنید با حداقلها با ایشون میموند و با مهربونی زندگی میگرد و ازخانوادش و خودش همه جوره مایه میزاشت.
    برادر عزیز اگه اینقدر مامانت و خانوادت رو به زندگیه مشترکت ربط بدی هرگز طعم یکدلی و یگانگی با زنت رو نخواهی چشید. هرچه قراره خانوادت از نظر مالی بهت بدن بگیر و تشکر کن و پس از ان فقط با همسرت و مشاوره صلاحدیده هردوتون برنامه ریزی واسه عروسی و خونه کنید.

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 آذر 90 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1389-8-03
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,509
    سطح
    30
    Points: 2,509, Level: 30
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    128

    تشکرشده 130 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    آقای پیام یه چیزی رو خوب بهش دقت کنید بر اساس حرفای مادرتون سرنوشت زندگیتون و تعیین نکنید، ببخشید اینقدر واضح میگم ولی اگه مادرتون خیرخواه شما بود و در کل انسان وارسته ای بود سعی میکرد همونطوری که بزرگان دین ما سفارش کردن بین شما دو تا رو آشتی بده نه اینکه با مظلوم نمایی و بدگویی و تخریب شخصیت خانومتون پیش شما، شما رو از اون زده کنه. حتما میخواهید بگید خیلی تحمل کرده ولی دیگه خسته شده که اینم حرف بی ارزشیه چون تو دعوا حلوا پخش نمیکنن مطمئن باش اگه خانومت دو تا حرف زده مادرت 10 تا حرف زده که وقتی میاد پیش شما فقط حرفای خانومت و بهت میگه و باعث انزجار شما میشه. متأسفم که تنها چیزی که برای شما مهم نیست زندگی و آینده یه دختر بیگناهه که اگرچه مقصره ولی مجازاتش چیزی نیست که شما میخواهید براش رقم بزنید...

  3. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,516
    سطح
    30
    Points: 2,516, Level: 30
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    به نظر من كه اينا اصلا مشكل مهمي نيست . خيلي از دخترا بلند نظرن نميگم خوبه ولی درست میشه.
    البته من فكر میکنم کمتر دختري حاضر بشه بدون مراسم .........
    من اگه بودم براش یه مراسم خوب در حد وسعم میگرفتم و میرفتم سر خونه زندگیم.
    اینا که چیزی نیست بابا

  4. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 آذر 89 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,647
    سطح
    23
    Points: 1,647, Level: 23
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    سلام
    باشه منم به قول دوستان قبول دارم شما اشتباهاتی رو مرتکب شدینو همچنین همسر شما ولی مهم اینه که راه حل چیه؟
    فکر میکنم بهتره اول با مادرتون صحبت کنید تا اینقدر جلوی بانوی شما خم و راست نشوند این وظیفه ایشون نیست .
    وفکر میکنم اول همسرتون رو برای یک مسافرت چند روزه به یک جایه خوش اب و هوا ببرید و اروم اروم تو اون چند روز توجیهش کنید و ازش بخواینبعد از مسافرت چند روزی رو با شما باشه و تو این مدت دست به کارای خونه نزنین و خودتون هم بیرون غذا بخورین و اگر همسرتون غذا پخته بود با میل شدید و تعریف و تمجید شدید بخورینو اگر نه هم شما هم نمیپزین(تاکیدا) و سعی کنید پول هم نداشته باشه تا بتونه برای خودش غذا بخره و کارهایی شبیه این و اگر باز هم مانند قبل همه چیز با بی احترامی به شما و خانوادتون به پایان رسید اون موقع به طلاق و .. فکر کنید موفق باشید

















  5. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    سلام دوست خوب
    ببین برادر عزیز برای قضاوت بهتر و صحیح تر ، ما باید حرفهای همسر شما رو هم بشنویم و درددلهای ایشون رو گوش بدیم چون با شنیدن حرفهای شما ایشون مقصرند!! ولی به نظر من این اشتباهه. پس ما درست نمی تونیم قضاوت کنیم .
    آقای محترم شما در تمام صحبت هاتون ایشون رو همسر خودتون خطاب نکردید خیلی از ایشون فاصله می گیرید؟ چرا؟ مگه نه که همسر شما هستند حتی اگه از دستشون دلخور هستید می دونی می خوام چی بگم اینکه خیلی دامن به این حرفها زدید و یه سری حرفهای خاله زنکی رو پر و بالش داید و مدام توی ذهنتون مرور می کنید آقای محترم ایشون شریک زندگیتون هست همسرت هست یه دختر که با امید و آروز با شما ازدواج کرده همین مشکل راه دوری می دونید چقدر یه دختر رو ادیت می کنه؟ تازه شما که تفاوت فرهنگ هم دارید باید عاقلانه تر و محتاطانه با هم برخورد می کرید نه اینکه تازه هر کدوم میدون جنگ رو برای این تفاوت فرهنگ باز بگذارید. به نظر من شما فقط و فقط با خودش صحبت کنید و اصلا راجع به حرفهای گذشته حرف نزنید اهداف زندگی و آینده تون رو برنامه ریزی کنید و بعد که توافق کردید هر کدوم و به خانواده هاتون انتقال بدهید و بگید که برای ادامه زندگی مون صلاح هست که اونها فقط نظارت کنند ولی نظر ندهند تا همه چیز دوباره به هم نخوره و با حفظ احترام بزرگترها زندگی تون رو شروع کنید و یه نصیحت خواهرانه اینکه توی زندگی تون فقط و فقط خودتون با همسرتون صحبت کنید و هیچکس رو واسطه نگیرید پدر و مادر آدم خیر و صلاح آدم رو می خواند ولی دو نفر که با هم ازدواج می کنند بهتره که غیر مستقیم از خانواده ها کمک بگیرند و در درجه اول نظر همسر مهم هست خودتون این موضوع رو رعایت کنید و به همسرتون هم آموزش بدهید راه نجاتتون می تونه باشه ببشخید من مشاور نیستم فقط جسارت کردم و نظرات خودم رو مطرح کردم . امیدوارم در زندگی موفق باشید.

  6. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آذر 89 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1389-8-20
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,678
    سطح
    23
    Points: 1,678, Level: 23
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش بدم یا نه؟!

    با سلام به نظرم نتوانستی با محبت این خانم رو با خودت همگام کنی مطمئنم اگه الانم با محبت جلو بری ضرر نمیکنی چطور دو ماهه ازش خبر نگرفتی مگر به محبتش نیاز نداری؟ با خودت صادق باش اون محبت یا کادو مامان شما رو نمیخاد اون عشق شما رو میخاد با مدیریت برو جلو و بهش محبت کن ایراد طلا و جواهر نشانه کمبود محبت از طرف شماست یه خوره ابراز احساسات بد نیست موفق و شاد باشی


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.