سلام آقاپیام. به حرفام دقت کنید: من و همسرم دقیقا شرایط شما رو داشتیم وبه طرز فجیع و احمقانه و ظالمانه از هم طلاق گرفتیم بع از 6 سال. پس با پوست واستخوان درک میکنم مشکل رو. بنظر من:
---همه این حرفها رو بزار کنار و مستقیما با همسرت صحبت کن. برین 1 جای دنج وصادقانه با هم صحبت کنید. مثل روزای قبل عقدتون -اگر همسرتون شما رو دوست نداشت هرگز باهاتون ازدواج نمیکرد. اون دزستتون داره ولی سخت ازتون رنجیده فقط همین. با خودش مسالتونو حل کنید و اجازه ندید هیچ احدی دخالت کنه. ببخشید اینقدر هم واسه مادرتون سجاده آب نکشید .چون معصوم نمایی مادرتون و بیگناه دونستن ایشون و متهم کردن همسرتون تبری بوده که شما دست گرفتین و درخت قشنگ عشق و زندگیتونو نابود کردید.
برادر گلم بیدار باش. فقط تو و همسرت باید با هم به عشق و تفاهم برسید. دلت واسه نامزد معصومت که عمر و آینه و همه چیشو اومده گداشته برای زندگی با تو و به امید همت و عشق تو اومده.بسوزه. دلت واسه نهال نوپای زندگیتون بسوزن نه واسه مامانت. ایشون سهم و حقشو از زندگی با پدرت گرفته. الان خانه و عروسی و ماشین و آرامش و عشق صادقانه و پاک و 1 زندگیه آبرومند و پر افتخار حق همسرتونه و شما مسئولید.
این چه نطریه!!!!!!!!!! آیا شما حاضرید این بلا سرخودتون یا خواهرتون بیاد؟؟؟؟؟؟؟ الکی مغلطه پیش اومده بینشون. همه چیز روشنه. هر طرف موظف به انجام تعهدات زمان عقده. و فقط در حد تعهداتش هر کس موظفه نه بیشتر . کسی که به تعهداتش عمل نکنه مقصره و در صئرت جدایی باید تاوانشم بده. تو رو خدا مثل خاله زنکا بدون اشراف به مشکل و بدون استدلال نظر ندیدنوشته اصلی توسط harfedel
[color=#000080][size=medium]زندگی و انسانیت و ازدواج که مقدسترین پیوند و پیمانه، اصولی داره و مکه قضیه کلاهبرداری و زرنگی و چاپیدنه یک دیگه س؟؟ هرکس مسولیتها و حقوقی داره که باید هر 2 طرف به بهترین نحو ممکن انجام بدن و رضایت همدیگرو جلب کنند. حاضرم 1000 بار قسم بخورم که اگه دختره میدید شوهرش باهاش 1 دل و صادق و همدله و به نظرش اهمیت میده و نظر رنش براش تو اولویته نه مادرش و
""اینقدر مامانم مامانم بیگناهه و فرشتس"" از ربون شوهرش نمیشنید با حداقلها با ایشون میموند و با مهربونی زندگی میگرد و ازخانوادش و خودش همه جوره مایه میزاشت.
برادر عزیز اگه اینقدر مامانت و خانوادت رو به زندگیه مشترکت ربط بدی هرگز طعم یکدلی و یگانگی با زنت رو نخواهی چشید. هرچه قراره خانوادت از نظر مالی بهت بدن بگیر و تشکر کن و پس از ان فقط با همسرت و مشاوره صلاحدیده هردوتون برنامه ریزی واسه عروسی و خونه کنید.











علاقه مندی ها (Bookmarks)