به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 خرداد 92 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    2,267
    سطح
    28
    Points: 2,267, Level: 28
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خواستگار 23 ساله ! مامانش نمیاد منو ببینه!

    سلام .نماز و روزه هاتون قبول باشه . من باز با یه مسئله جدید مواجهم. 29 سالمه فارغ التحصیل کارشناسی رشته ارتباطات هستم. خواستگارم 23 سالشه دیپلم و کارمند یه شرکت.البته رسما خواستگاری نکرده از وقتی منو دیده به مادر پدر خواهر و خانوادش گفته بیان خواستگاری اونا میگن زوده.یه برادر بزرگتر از خودش داره میگن اول اون باید زن بگیره. تا اونجایی که به من گفته واسه اونم هر جا خواستگاری میرن مقبول واقع نمیشه. البته مادرش اوایل گفته بود که سن من بیشتر هستش و این آقا اصرار کرده.جدیدا هم مادرش میگه باشه با پدرت صحبت کنم ولی الان یک ماهه می گه باشه و هیچ عملی انجام نمیده. آخرین تماس تلفنی که با این آقا داشتم می گفت مامانم منو داره سر کار میزاره. میگه باشه ولی هیچ کاری نمیکنه.منم گفتم والا از دست من کاری بر نمیاد شما باید بیای خواستگاری . من که دخترم کاری از دستم بر نمیاد.پدرش میگه زوده برات. از طریق مادرش میخواسته باباشو راضی کنه که کار پیش نرفت.به هر حال با این اختلاف سن با این شرایطی که خانوادش دارن صبر کردن من واسه این آقا نمیدونم چه نتیجه ای میده! خوب معلومه هیچی. همش از من میخواد راه حل جلو پاش بزارم. منم گفتم اگه واقعا منو میخوای سن هم برات مهم نیست یکی از بزرگای خوانوادتونو واسطه کن تا مامانو باباتو راضی کنه.میگه اگه نیان اگه نشه ازدواج نمیکنم. حقیقتش نمیدونم چه اتفاقی میفته. پسر سالمیه هم از نظر قیافه از من درشت تره هم فکرش بچه گانه نیست.
    از نظر مالی بد نیست یه حقوق ثابت داره . من نمیدونم چرا این روزا همه پسرا دنبال دختر بزرگتر از خودشون میرن. من نه پولدارم نه کارمند. یه خانواده متوسطیم که خدا رو شکر تو زندگی بابام برام کم نذاشته. با آرزوی توفیق برای همه . خواستین راه کار بدین چطور مامانش راضی شه بیاد منو ببینه والا من که توش موندم. بابامم گفته باید بزرگترش با من صحبت کنه.خواستگاری که الکی نیست! باید اول بدونم اینا کین. خدا به خیر کنه.یا حق

  2. کاربر روبرو از پست مفید shima60 تشکرکرده است .

    shima60 (سه شنبه 02 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.