همانطور كه آني عزيز گفتند ارزو مال كودك درونه و ما بايد هدف داشته باشيم تا بتونيم به دنبالش باشيم .
خوب من يكي از اهدافم اينه كه با برنامه ريزي و پياده كردن روشهاي مناسب در زندگي يه خونواده شاد و سرزنده و موفق داشته باشم .
البته باز به گفته آني بايد اهداف مشخص باشه و جزء به جزء گفته بشه .
خوب روشهاي مناسب يكيش احترام متقابل در منزل ، واقف بودن افراد به وظايف خودشون و انجام وظايف محوله توسط افراد خانواده ، داشتن برنامه تفريحي منظم ( هفتگي ) ، داشتن رفت و آمد با دوستان و خويشاوندان و ... ،
آرزوي ديگه من :
می خواهم زنی باشم با اعتماد به نفس - پرانرژی و مثبت اندیش - تاثیر گذار و متعهد - با مسئولیت نسبت به خود و دیگران - با ارزش و احترام و اهمیت به خود و دیگران - بدون وابستگی و......







پاسخ با نقل قول




چشم ميخوره يهو خداي نكرده!
آخه كدوم عاقلي مياد با زني كه لامبورگيني ميخواد و دوست داره بره آفريقا (زيمبابوه) آبشار ويكتوريا (كه ميگن چند ميليون موجود ناشناخته در اونجا زندگي ميكنه) رو ببينه و از يه طرفي هم دوست داره نويسنده بشه و اراجيف واسه ملت چاپ كنه ازدواج كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه خدا نكنه ان شاءالله بعد از سفر زيمبابوه كه تنهايي رفتم سفر بعديمون خانه ي خدا باشه كه همگي باهم بريم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)