به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    6,080
    سطح
    50
    Points: 6,080, Level: 50
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 743 در 213 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: آرزوها و اهداف خودتونو اينجا بنويسيد .

    همانطور كه آني عزيز گفتند ارزو مال كودك درونه و ما بايد هدف داشته باشيم تا بتونيم به دنبالش باشيم .

    خوب من يكي از اهدافم اينه كه با برنامه ريزي و پياده كردن روشهاي مناسب در زندگي يه خونواده شاد و سرزنده و موفق داشته باشم .

    البته باز به گفته آني بايد اهداف مشخص باشه و جزء به جزء گفته بشه .

    خوب روشهاي مناسب يكيش احترام متقابل در منزل ، واقف بودن افراد به وظايف خودشون و انجام وظايف محوله توسط افراد خانواده ، داشتن برنامه تفريحي منظم ( هفتگي ) ، داشتن رفت و آمد با دوستان و خويشاوندان و ...
    ،









    آرزوي ديگه من :

    می خواهم زنی باشم با اعتماد به نفس - پرانرژی و مثبت اندیش - تاثیر گذار و متعهد - با مسئولیت نسبت به خود و دیگران - با ارزش و احترام و اهمیت به خود و دیگران - بدون وابستگی و..
    ....

  2. 3 کاربر از پست مفید پريوش تشکرکرده اند .

    پريوش (شنبه 26 فروردین 91), میشل (شنبه 05 بهمن 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: آرزوها و اهداف خودتونو اينجا بنويسيد .

    آخ جون ! جونمي جون ! چه تاپيكي!

    آرزوهاي من ايناست:

    اول اينكه دوست دارم آبشار ويكتوريا (بلندترين آبشار جهان)در زيمبابوه رو ببينم از نزديك! واي چه قدر قشنگه! (انيميشن up رو ديدن؟ اگه نديدين حتما ببينيد قشنگه)!



    اينم يه عكس ديگه ازش:



    دومين آرزوم اينه كه يه نويسنده بشم



    يا يه فيلمنامه نويس مثل اين آقاي محسن طنابنده كه من خيلي فيلمنامه هاشو دوست دارم (البته بازيگريشم خيلي عاليه!)



    ديگه اين كه دلم ميخواد يه ماشين لامبورگيني خوشگل داشته باشم! به به!





    آخرين آرزومم اينه كه با يه شاهزاده ي سوار براسب سپيد كه منو خيلي دوست داشته باشه ازدواج كنم. اين يكيو ديگه هيچ عكسي ازش نميذارم.عزيز دل خودمه چشم ميخوره يهو خداي نكرده!



    همه ي آرزوهاي منم كه قابل برآورده شدن باشه اين يكي آخريه (ازدواج) عمرا برآورده بشه!!!! آخه كدوم عاقلي مياد با زني كه لامبورگيني ميخواد و دوست داره بره آفريقا (زيمبابوه) آبشار ويكتوريا (كه ميگن چند ميليون موجود ناشناخته در اونجا زندگي ميكنه) رو ببينه و از يه طرفي هم دوست داره نويسنده بشه و اراجيف واسه ملت چاپ كنه ازدواج كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مگه اينكه خر كلشو گاز گرفته باشه!!

    ولي بهتون بگم دوستان ديري نخواهد بود كه مي بينيد من ميام تو سايت و ميگم من بالاخره آبشار ويكتوريا رو ديدم! دلتون بسوزه! نه خدا نكنه ان شاءالله بعد از سفر زيمبابوه كه تنهايي رفتم سفر بعديمون خانه ي خدا باشه كه همگي باهم بريم.

    بگو ايشالا...

  4. 3 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    میشل (شنبه 05 بهمن 92), yasa (دوشنبه 09 آبان 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 دی 95, 16:19
  2. به خاطر ارزوهای خانوادم ....
    توسط jojoooo در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 08 اسفند 94, 19:44
  3. شب لیلة الرغائب ,شب آرزوها
    توسط taraneh89 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 اردیبهشت 92, 22:27
  4. موضوع انشاء:فايده گاو بودن را بنويسيد.
    توسط erfan25 در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 اردیبهشت 87, 13:46
  5. موضوع انشاء:فايده گاو بودن را بنويسيد.
    توسط erfan25 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 اردیبهشت 87, 13:38

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.