امروز توی مانتو فروشی مامانم داشت با یه فروشنده راجه به مانتو صحبت می کرد منم فرصت داشتم

دختره رو سبک سنگین کردم.بعد به مامانم گفتم دختره چطور بود منظورم ظاهرش بود.گفت دقت

نکردم.ولی بعد گفت دخترایی که اینجاها کار می کنن خوب نیستن.یه دختر اگر تو خانوادش

مشکل نداشته باشه نمیاد برای 50 تومن اینجاها کار کنه.بعضیا هم خونوادشون خبر ندارن.

با دخترای فراری مقایسه شون کرد.حالا نمی دونم به خاطر تجربه حرفشو قبول کنم یا به خاطر

این که می گن تحقیق نکرده قضاوت نکن،قبول نکنم.

اگر کسی با آنی خانم در ارتباطه بهشون بگه بیان به عنوان یه مادر نظرشونو بگن.البته نظر همه

تون جالب و قابل احترامه.