من به شما توصيه مي كنم همسرتان هر چه زود تر شغلشان را عوض كنند. باور كنيد با بودن در آن شخص خلق و خوي پرخاشگري در همسرتان ادامه خواهد يافت و راه حل قطعي براي مشكلتان پيدا نخواهد شد.
تشکرشده 334 در 122 پست
من به شما توصيه مي كنم همسرتان هر چه زود تر شغلشان را عوض كنند. باور كنيد با بودن در آن شخص خلق و خوي پرخاشگري در همسرتان ادامه خواهد يافت و راه حل قطعي براي مشكلتان پيدا نخواهد شد.
تشکرشده 11 در 9 پست
خب گیر آوردن شغل به همین آسونی ها هم که نیست تا هر وقت خواست بخواد یه شغل دیگه انتخاب کنه
تشکرشده 7 در 5 پست
[align=justify]سلام دوستان گلم
از همه شما خیلی خیلی ممنونم .
مهسا-م عزیز از راهنمایی هات خیلی استفاده کردم. و امیدوار شدم زندگیم بهبود پیدا کنه .
یکی از دوستان گرامی توصیه کرده بودند شوهرم کارشو عوض کنه . متاسفانه به هیچ وجه مقدور نیست. همسرم کارمند رسمی یک ارگان حساس دولتیه - تعهد داده.
مهساجان اگر برات مقدوره برام مثال های عینی بزن. می ترسم موضوعاتی که سرش دعوا میکنیم خیل یمهم و خاص باشند[/align]
تشکرشده 190 در 107 پست
سلام عزیزم
عصبانی شدن شوهرتون همونطور که گفتن به خاطر شغلش هست. کمکش کن شغلش عوض کنه شاید به آرامش رسید
همون شادزی (یکشنبه 10 مرداد 89)
تشکرشده 7 در 5 پست
شادزی خوبم
و همه دوستان گلم
همونطوری که نوشتم براتون حتی یک درصد هم امکان تغییر شغل همسرم وجود نداره . پس نباید به این راه حل فکر کنم.
راستی با راهنمایی های شما چند روزی هست که زندگیم اروم شده. در این چند روز با بهونه یا بدون بهونه ازم به خاطر عصبانیت هاش عذرخواهی کرده و گفته تو از سر من هم زیادی هستی. من هم کم کم دارم مثل سابق با روی گشاده برخورد میکنم. ولی دیگه مثل مادر باهاش برخورد نمیکنم. باورتون میشه هر لحظه استرس دارم مبادا الان عصبانی بشه . تو رو خدا اگه راه حلی به نظرتون میرسه کمکم کنید .
به خاطر راهنمایی هاتون ممنونم![]()
تشکرشده 73 در 47 پست
خیلی خوشحالم. امیدوارم که روز به روز بهتر و بهتر بشید و طعم زندگی واقعی رو بچشید.![]()
harfedel (دوشنبه 18 مرداد 89)
تشکرشده 7 در 5 پست
دوستان خیلی خوب همدردی سلام
یک مشکل پیش اومده برام. البته ممکنه پیش بیاد. و من قصد دارم پیشگیری کنم. ده روزی هست که با همسرم رابطه خیلی خوب و ارومی دارم که همش از لطف راهنمایی های شماست. اما امروز همسرم از من خواسته نتیجه ازمون نظام مهندسیش رو در سایت اداره ببینم و بهش خبر بدم . متاسفانه قبول نشده. من می ترسم بهش بگم و بهم بریزه و دوباره دوران خوش ارامش به پایان برسه. ایا بهش خبر بدم یا نه ؟ چطوری بگم که عصبانی نشه ؟ خیلی دوست داشت قبول شه و اگر الان بدونه قبول نشده می خواد عصبی بشه و باز شروع کنه که من تو زندگی هیچوقت شانس نداشتم و ... اینقدر بگه که اخرش دعوا بشه . میشه یک کم سریعتر راهنمایی کنید چون هر لحظه میترسم زنگ بزنه
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
نوشته اصلی توسط mitra61
اینکه مشکلی نداره ،6ماه دیگه هم این امتحان برگزار میشه
معذرت میخوام بحث رو به حاشیه میکشونم
منم امتحان نظام مهندسی دادم ،ولی نمیدونم نتایج تو چه سایتی اومده ،ممنون میشم راهنمایی کنید
![]()
تشکرشده 7 در 5 پست
خواهش میکنمنوشته اصلی توسط gole maryam
بفرمائید اینم ادرس http://92.242.195.1/sherkat88/kart/shrd/index_krn_moh.php
امیدوارم قبول شده باشید
همین الان زنگ زد و بهش گفتم خیلی ناراحت شد
http://maskan-sakhteman.ir/Web
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)