به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    من به شما توصيه مي كنم همسرتان هر چه زود تر شغلشان را عوض كنند. باور كنيد با بودن در آن شخص خلق و خوي پرخاشگري در همسرتان ادامه خواهد يافت و راه حل قطعي براي مشكلتان پيدا نخواهد شد.

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 بهمن 90 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,419
    سطح
    29
    Points: 2,419, Level: 29
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    خب گیر آوردن شغل به همین آسونی ها هم که نیست تا هر وقت خواست بخواد یه شغل دیگه انتخاب کنه

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 شهریور 89 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1387-1-07
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    3,844
    سطح
    39
    Points: 3,844, Level: 39
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    [align=justify]سلام دوستان گلم
    از همه شما خیلی خیلی ممنونم .
    مهسا-م عزیز از راهنمایی هات خیلی استفاده کردم. و امیدوار شدم زندگیم بهبود پیدا کنه .
    یکی از دوستان گرامی توصیه کرده بودند شوهرم کارشو عوض کنه . متاسفانه به هیچ وجه مقدور نیست. همسرم کارمند رسمی یک ارگان حساس دولتیه - تعهد داده.
    مهساجان اگر برات مقدوره برام مثال های عینی بزن. می ترسم موضوعاتی که سرش دعوا میکنیم خیل یمهم و خاص باشند[/align]

  4. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    سلام عزیزم
    عصبانی شدن شوهرتون همونطور که گفتن به خاطر شغلش هست. کمکش کن شغلش عوض کنه شاید به آرامش رسید

  5. کاربر روبرو از پست مفید همون شادزی تشکرکرده است .

    همون شادزی (یکشنبه 10 مرداد 89)

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 شهریور 89 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1387-1-07
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    3,844
    سطح
    39
    Points: 3,844, Level: 39
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    شادزی خوبم
    و همه دوستان گلم

    همونطوری که نوشتم براتون حتی یک درصد هم امکان تغییر شغل همسرم وجود نداره . پس نباید به این راه حل فکر کنم.
    راستی با راهنمایی های شما چند روزی هست که زندگیم اروم شده. در این چند روز با بهونه یا بدون بهونه ازم به خاطر عصبانیت هاش عذرخواهی کرده و گفته تو از سر من هم زیادی هستی. من هم کم کم دارم مثل سابق با روی گشاده برخورد میکنم. ولی دیگه مثل مادر باهاش برخورد نمیکنم. باورتون میشه هر لحظه استرس دارم مبادا الان عصبانی بشه . تو رو خدا اگه راه حلی به نظرتون میرسه کمکم کنید .

    به خاطر راهنمایی هاتون ممنونم

  7. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    خیلی خوشحالم. امیدوارم که روز به روز بهتر و بهتر بشید و طعم زندگی واقعی رو بچشید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید harfedel تشکرکرده است .

    harfedel (دوشنبه 18 مرداد 89)

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 شهریور 89 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1387-1-07
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    3,844
    سطح
    39
    Points: 3,844, Level: 39
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    دوستان خیلی خوب همدردی سلام
    یک مشکل پیش اومده برام. البته ممکنه پیش بیاد. و من قصد دارم پیشگیری کنم. ده روزی هست که با همسرم رابطه خیلی خوب و ارومی دارم که همش از لطف راهنمایی های شماست. اما امروز همسرم از من خواسته نتیجه ازمون نظام مهندسیش رو در سایت اداره ببینم و بهش خبر بدم . متاسفانه قبول نشده. من می ترسم بهش بگم و بهم بریزه و دوباره دوران خوش ارامش به پایان برسه. ایا بهش خبر بدم یا نه ؟ چطوری بگم که عصبانی نشه ؟ خیلی دوست داشت قبول شه و اگر الان بدونه قبول نشده می خواد عصبی بشه و باز شروع کنه که من تو زندگی هیچوقت شانس نداشتم و ... اینقدر بگه که اخرش دعوا بشه . میشه یک کم سریعتر راهنمایی کنید چون هر لحظه میترسم زنگ بزنه

  10. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mitra61
    دوستان خیلی خوب همدردی سلام
    یک مشکل پیش اومده برام. البته ممکنه پیش بیاد. و من قصد دارم پیشگیری کنم. ده روزی هست که با همسرم رابطه خیلی خوب و ارومی دارم که همش از لطف راهنمایی های شماست. اما امروز همسرم از من خواسته نتیجه ازمون نظام مهندسیش رو در سایت اداره ببینم و بهش خبر بدم . متاسفانه قبول نشده. من می ترسم بهش بگم و بهم بریزه و دوباره دوران خوش ارامش به پایان برسه. ایا بهش خبر بدم یا نه ؟ چطوری بگم که عصبانی نشه ؟ خیلی دوست داشت قبول شه و اگر الان بدونه قبول نشده می خواد عصبی بشه و باز شروع کنه که من تو زندگی هیچوقت شانس نداشتم و ... اینقدر بگه که اخرش دعوا بشه . میشه یک کم سریعتر راهنمایی کنید چون هر لحظه میترسم زنگ بزنه

    اینکه مشکلی نداره ،6ماه دیگه هم این امتحان برگزار میشه

    معذرت میخوام بحث رو به حاشیه میکشونم


    منم امتحان نظام مهندسی دادم ،ولی نمیدونم نتایج تو چه سایتی اومده ،ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 شهریور 89 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1387-1-07
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    3,844
    سطح
    39
    Points: 3,844, Level: 39
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 106
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط gole maryam
    نقل قول نوشته اصلی توسط mitra61
    دوستان خیلی خوب همدردی سلام
    یک مشکل پیش اومده برام. البته ممکنه پیش بیاد. و من قصد دارم پیشگیری کنم. ده روزی هست که با همسرم رابطه خیلی خوب و ارومی دارم که همش از لطف راهنمایی های شماست. اما امروز همسرم از من خواسته نتیجه ازمون نظام مهندسیش رو در سایت اداره ببینم و بهش خبر بدم . متاسفانه قبول نشده. من می ترسم بهش بگم و بهم بریزه و دوباره دوران خوش ارامش به پایان برسه. ایا بهش خبر بدم یا نه ؟ چطوری بگم که عصبانی نشه ؟ خیلی دوست داشت قبول شه و اگر الان بدونه قبول نشده می خواد عصبی بشه و باز شروع کنه که من تو زندگی هیچوقت شانس نداشتم و ... اینقدر بگه که اخرش دعوا بشه . میشه یک کم سریعتر راهنمایی کنید چون هر لحظه میترسم زنگ بزنه

    اینکه مشکلی نداره ،6ماه دیگه هم این امتحان برگزار میشه

    معذرت میخوام بحث رو به حاشیه میکشونم


    منم امتحان نظام مهندسی دادم ،ولی نمیدونم نتایج تو چه سایتی اومده ،ممنون میشم راهنمایی کنید
    خواهش میکنم
    بفرمائید اینم ادرس http://92.242.195.1/sherkat88/kart/shrd/index_krn_moh.php

    امیدوارم قبول شده باشید


    همین الان زنگ زد و بهش گفتم خیلی ناراحت شد

    http://maskan-sakhteman.ir/Web


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.