به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 25 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اردیبهشت 91 [ 16:21]
    تاریخ عضویت
    1389-3-22
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,735
    سطح
    31
    Points: 2,735, Level: 31
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    219

    تشکرشده 216 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    پاسخ مناسب به درخواست آشنایی آقایون چیست؟؟؟

    با سلام
    من قبلا تاپیکی زدم که دوستان راهنمایی هایی خیلی خوبی داشتن و من هم حالم بهتر شده اما میخواستم که الان که روحیه ام بهتر است یکی از سوالهای ذهنم را با شما درمیان بگذارم.


    من با توجه به شرایطی که در تاپیک قبلم گفتم یعنی ایرادگیریهای گذشته دو خواهر بزرگم از خواستگاراشون الان از نظرخواستگار سنتی امکان کمی برای ازدواجم است .برای همین میخواستم از شما سوالی بپرسم.ببینین من با توجه به اینگه الان متاسفانه کارم رو مدتهاست از دست دادم و دانشجو هم نیستم محیطی که باهاش با اقایون در تعامل باشم رو ندارم و خواستگاری سنتی هم که جریانش رو براتون گفتم حالا میخواستم بدونم اگه من در یه تعامل کوتاه و اتفاقی با اقایی اشنا بشم و ایشون بخوان با من بیشتر اشنا بشن باید چه رفتاری داشته باشم.من خیلی وقتا در این موارد رفتار خیلی جدی و سردی نشون میدم و اصلا مایل به دادن شماره تلفن خودم نیستم اما احساس میکنم که دارم با این رفتارام شانس این نوع ازدواج رو هم از خودم میگیرم چون اگه شماره موبایلم رو به طرف ندم اون دیگه هیچوقت من رو نمیبینه و هیچ اشنایی شکل نمیگیره


    بذارین مثالی براتون بزنم:
    من مدتی قبل در ایستگاه قطار با اقایی یه صحبت کوتاه داشتم و معمولی. بعدش زمانی که بلند شدم که برم ایشون از من خواستن که شماره موبایلم رو بهشون بدم و گفتن که میخوان یه اشنایی بیشتری با هم داشته باشیم. اما من با رفتار خیلی جدی این رو نپذیرفتم . و خیلی سریع رفتم .نمیدونم که در مقابل این نوع اشنایی ها و این جور پیشامد ها رفتار درست چی هست ؟؟؟؟ایا باید خودداری کنم از دادن شماره موبایلم ؟؟؟/اینجوری شانسی رو که ممکنه به یه حتی ازدواج درست برسه از دست نمیدم؟؟؟؟/


    باید بهتون اشاره کنم که اینجا منظور من از این نوع اشناییها دوستی بین دختر و پسر نیست و اگه بدونم و بفهمم که طرفم چنین قصدی داره خیلی زود قطعش میکنم بلکه منظور من شروع یه اشنایی کوتاه به قصدی درست هست که ممکنه راه اشنایی ان اتفاقی باشه و از طریق واسطه و یا سنتی یا در محیط کاری و دانشجویی نباشه.

  2. 3 کاربر از پست مفید گل بیرنگ تشکرکرده اند .

    گل بیرنگ (شنبه 09 مرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهکار بازگشت به زندگی عادی پس از یک شکست عاطفی چیست؟؟؟
    توسط یه بنده خدا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 21 خرداد 95, 09:46
  2. خواسگاری عجله ای مشکوک نیست؟؟؟
    توسط خیال در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اردیبهشت 94, 16:49
  3. چراخبری ازش نیست؟؟؟
    توسط قلب شکسته در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آذر 91, 21:28
  4. سوالی از همه و درخواست راهنمایی (هم از آقایون و هم از خانمها)
    توسط kofka در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 خرداد 90, 16:38

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.