سلام به همه دوستان تالار همدردی:
دوستان عزیزم من به شدت دچار مشغله فکری شدم و دوست داشتم نظر خانم ها و آقایون محترم تالار و در رابطه با این موضوع بدونم..
همون طور که هم تو تالار هست و هم در دنیای واقعی من زیاد دیدم در بیشتر موارد این خانم ها هستند که در هر بحث یا گفتگویی کوتاه می آیند..
علی رغم اینکه ما خانم ها از جایگاه های اجتماعی خوبی امروزه برخوردار هستیم و توانایی های خودمون رو هم نشان دادیم ولی این حس برتری جویی که در ذات مردها هست رو چه میشه کرد؟
می دونید منظورم اینه چرا همیشه خانم ها از ترس بغرنج شدن رابطه خودشون حالا یا با دوستشون یا با همسرشون یا خانواده همسرشون یا اطرافیانشون پدر و عمو ....کوتاه می آیند ولی آقایون خیلی کمتر این کار و انجام می دهند؟
یا چرا یک خانم یک مسئله که اشتباه کرده و موجب رنجش اقایی رو که می تونه پدرش یا دادشش یا شوهرش باشه رو فراهم کرده باید حتما معذرت بخواد و اقرار به اشتباهش کنه تا بخشیده بشه ولی اقایون خیلی کمتر این کارو می کنند؟چرا؟
برای من خیلی سواله که اگر همه ما انسان ها برابریم چرا ما خانم ها هنوز از قدرت مردان می ترسیم؟
ترس تنها ماندن؟رها شدن؟کتک خوردن!!!؟ و هزاران ترس که توی زنان ما هست؟
چکار باید انجام داد تا انقدر به خانم ها که گاها هم اندیشمند هستند ظلم نشه و آنقدر ترس توی وجودشون نباشه؟
ایا شما راهی دارید وایا اصولا اصلا با این حرف من موافقید..؟
منتظر شنیدن نظراتتون هستم..
با تشکر..
سارا![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)