سلام
چیز هایی تو جامعه ی ما هست که هرچی در موردش فکر میکنی به نتیجه ای نمی رسی
توی همین تالار خیلی از آقایون رو دیدم که به دنبال یه دختر پاک میگردن که قبلا با کسی نبوده باشه و دست نخورده باشه و هزارتا چیز دیگه
ولی واقعا واقعیت جامعه ما خیلی فرق میکنه
من دیدم هزاران دختری که با هزار تا ترفند و ناز و عشوه به یکی نزدیک میشن و بسیار دیدم کسایی که تو هزاردوست پسر داشتند و هزارتا کار کردند و در نهایت ازدواج های موفقی داشتند و برعکس کسایی که همیشه سعی کردند سالم باشند گیر یه گرگی افتادند و زندگیشون نابود شده
اکثر کسایی که چند تا دوست پسر داشتن می دونن که باید با طرف مقابلشون چطوری برخورد کنن و چطوری طرف رو رام خودشون کنن ولی دخترهایی که تجربه ای نداشتن نمی دونن برخورد با جنس مخالف چطوریه و همین باعث میشه طرف فکر میکنه این دختر مشکل داره
دیدن تو حرفا همیشه بزرگترا میگن دیدی دختر فلانی چه پسری رو تور کرد دیگه هیچکی نمیگه که دختر فلانی چه کارهایی کرد تا بتونه اون پسر رو تور کنه
سوئ تفاهم نشه من نمی گم همه ی کسایی که سالم موندن ازدواج های بدی دارند
ولی غالبا مدل ازدواج های این دور زمونه خیلی فرق کرده اکثرآقایونی که دم از پاکی و مهربونی یه دختر میزنن به محضی که یه دختر خوشگلی که هزار جور به خودش رسیده رو میبینن همه ی معیارهاشونو فراموش می کنن
از زبان خیلی از همکارای خودم می شنوم که میگن ما دنبال یه رابطه ی هدف دار که دست و پا مونو ببنده نیستیم اینا پسرهایی هستند که ظاهر خیلی سالم و پذیرفته ای دارند و هیچ کونه مورد اخلاقی هم ندارند و رفتارن هم خیلی موجه اند ولی دیدگاهشون اینه
وقتی میگم خوب ازدواج کنین میگن برای چی ازدواج کنیم مگه عقلمون کمه ؟؟؟؟
خوب این دیدگاه باعث میشه اونا به سمت ازدواج نرن و اون دختری هم که سالم مونده فکر میکنه خودش مشکل داره و ممکنه زمینه ای بشه که بخواد خودشو همرنگ جماعت کنه
آقایون لطفا اینجا نظر بدید و لطفا نگید که نه اینجوری نیست اگه الان یه دختر پاک وخوب مهربون باشه ما باهاش ازدواج میکنیم چون این دیگاه دیگه خیلی وقت بین پسرهای ما وجود نداره
چرا؟؟؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)