به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 91 [ 08:41]
    تاریخ عضویت
    1388-1-27
    نوشته ها
    435
    امتیاز
    5,116
    سطح
    45
    Points: 5,116, Level: 45
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,281

    تشکرشده 1,260 در 376 پست

    Rep Power
    61
    Array

    آقایون لطفا بگید چرا؟؟

    سلام
    چیز هایی تو جامعه ی ما هست که هرچی در موردش فکر میکنی به نتیجه ای نمی رسی
    توی همین تالار خیلی از آقایون رو دیدم که به دنبال یه دختر پاک میگردن که قبلا با کسی نبوده باشه و دست نخورده باشه و هزارتا چیز دیگه
    ولی واقعا واقعیت جامعه ما خیلی فرق میکنه
    من دیدم هزاران دختری که با هزار تا ترفند و ناز و عشوه به یکی نزدیک میشن و بسیار دیدم کسایی که تو هزاردوست پسر داشتند و هزارتا کار کردند و در نهایت ازدواج های موفقی داشتند و برعکس کسایی که همیشه سعی کردند سالم باشند گیر یه گرگی افتادند و زندگیشون نابود شده
    اکثر کسایی که چند تا دوست پسر داشتن می دونن که باید با طرف مقابلشون چطوری برخورد کنن و چطوری طرف رو رام خودشون کنن ولی دخترهایی که تجربه ای نداشتن نمی دونن برخورد با جنس مخالف چطوریه و همین باعث میشه طرف فکر میکنه این دختر مشکل داره
    دیدن تو حرفا همیشه بزرگترا میگن دیدی دختر فلانی چه پسری رو تور کرد دیگه هیچکی نمیگه که دختر فلانی چه کارهایی کرد تا بتونه اون پسر رو تور کنه
    سوئ تفاهم نشه من نمی گم همه ی کسایی که سالم موندن ازدواج های بدی دارند
    ولی غالبا مدل ازدواج های این دور زمونه خیلی فرق کرده اکثرآقایونی که دم از پاکی و مهربونی یه دختر میزنن به محضی که یه دختر خوشگلی که هزار جور به خودش رسیده رو میبینن همه ی معیارهاشونو فراموش می کنن
    از زبان خیلی از همکارای خودم می شنوم که میگن ما دنبال یه رابطه ی هدف دار که دست و پا مونو ببنده نیستیم اینا پسرهایی هستند که ظاهر خیلی سالم و پذیرفته ای دارند و هیچ کونه مورد اخلاقی هم ندارند و رفتارن هم خیلی موجه اند ولی دیدگاهشون اینه
    وقتی میگم خوب ازدواج کنین میگن برای چی ازدواج کنیم مگه عقلمون کمه ؟؟؟؟
    خوب این دیدگاه باعث میشه اونا به سمت ازدواج نرن و اون دختری هم که سالم مونده فکر میکنه خودش مشکل داره و ممکنه زمینه ای بشه که بخواد خودشو همرنگ جماعت کنه
    آقایون لطفا اینجا نظر بدید و لطفا نگید که نه اینجوری نیست اگه الان یه دختر پاک وخوب مهربون باشه ما باهاش ازدواج میکنیم چون این دیگاه دیگه خیلی وقت بین پسرهای ما وجود نداره
    چرا؟؟؟

  2. 7 کاربر از پست مفید mamfred تشکرکرده اند .

    mamfred (سه شنبه 11 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خاطر خدا بگید مشکل من چیه؟آقایون ایراد من چیه؟؟
    توسط bahar.65 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: جمعه 29 آبان 94, 23:20
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. برداشت آقایون از حرف من چیه؟
    توسط nibell در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 خرداد 91, 12:07
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.