به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 29 از 43 نخستنخست ... 9192021222324252627282930313233343536373839 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 281 تا 290 , از مجموع 422

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    آقای baby ؟؟؟!!!

    واقعا حسن سلیقتونه که اسم منوی غذاتون این هاست

    baby و هاله انتقام ===> اسم منوی شامتونه اونایی که رژیم دارن میتونن کاهو سکنجبین مهاجر رو بخورن :)

    اما من از انتقام منصرف نمیشم

    بی دل پس آقای ابراهیمی چی شد؟ :D آخه الان وقت مرخصی رفتنه؟ من نمیدونم وسط این گیر و دار تاریکی کجا

    گذاشت رفت! اصلا کی با مرخصیش موافقت کرد؟ آقای baby ؟

    پس کجا صحبت سوغاتی کنم آخه؟ چرا با احساسات و دل ماها بازی می کنین اخه؟

    هر جا بگیم میان شوتمون می کنن پیش دنیای عمو نوستی

    ترکه های فرشته معروفه!

    تازه سوغات خونه همدردی نداریم که...میخواین گولمون بزنین در برین؟

    حالا بگین سوغاتی ها رو رو می کنین یا نه؟ ما توی آشپزخونه کلا رسم داریم سوغاتی بگیریم



  2. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 24 دی 91)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بابا بزرررررررررررررررررررگ!

    حالا پشت سر من نخود چی خورون راه انداختین؟ :D

    بابا مهمون داشتیم تازه شب چله ای برده بودیم! نمیتونستم زودتر بیام!

    سیب گیرم نیومد روی هندوونه هنر نمایاندم :) البته سیب هم گیرم بیاد اون عکس رو هم درست می کنم.


    اینم عکساش :

    عکس اول با دست خط خودم که بدونین الکی نیست :)



    عکس دوم :




    عکس سوم :
    یه عکس تفریحی! این درخت رو اون وسط واسه دل خودم درست کردم :)



    عکس چهارم :
    کیک تولد دست ساز خودمونه مختص مهمونی خونوادگی که دیشب صرف شد جای شما خالی :)













  4. 14 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 24 دی 91)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بهار جان حالا اسمت رو هم نمی نوشتی و نمیذاشتی کنار اون هندونه، از اون کیوی و پرتقالی که با پوست چپوندی داخل هندونه حتما می فهمیدیم کار خودته

    اون درخته هم که وسط اون همه گل باقالی گذاشتی دیگه امضاش اصلا مال خودته

    کلا چشم نخوری یه چیزی میشی :-)

    هلاک اون کیک تولد "دست ساز" اتم من! قدرت انفجارش چقدره؟

  6. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    پدربزرگ

    گفتم که درخت نخله رو واسه دل خودم تفریحی درست کردم :)

    مگه نوشته بالاشو نخوندین؟

    اما انصافا هندوونه سخت بود. اشکم در اومد تا درستش کردم :D

    حالا جایزه من چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من جایزه می خواااااااااااااااااام!

    سوغاتی هم میخوااااااااااااااام!

    کادو تولد هم همینطور
    :D


    خوب ما منتظریم..... :)


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    بهار جان حالا اسمت رو هم نمی نوشتی و نمیذاشتی کنار اون هندونه، از اون کیوی و پرتقالی که با پوست چپوندی داخل هندونه حتما می فهمیدیم کار خودته
    آخه بی دل جون فدات شم :) ای بزرگ آشپز

    بابا بزرگ گفت اسمتم بنویس معلوم شه تقلب نکردی واسه همین نوشتم

    بعدش اولین بارم بود میوه می آراستم.

    آشپزی دوست دارم اما میوه آرایی چرت ترین کار دنیاست :D

    هندوونه رو خریده بودیم 30 تومان همشم خالی کردیم واسه سبد شدن

    اناره اما خیلی خوشگل شد.


  8. 12 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 24 دی 91)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    من همین جا این شعرو تقدیم میکنم به بهار شادی:


    بهار من که به مکتب نرفتو میوه ارایی ندانست
    به غمزه شب یلدا میوه آرا و کیک پز مجلس شد



    بهار جان قربونت برم من
    بابا هنرمند
    بابا سبد میوه
    بابا انار و گل پر
    بابا کیک با تزئین پیچ پیچ!!!!!!!!!!!اونا چی بود در هم تنیده بود ها؟؟؟

    خدایی خوشمان امد

    بی دل داری صاحب خونه بازی در میاری هااااا خب چرا ذوق بچه رو کور میکنی؟؟؟؟یکم تعریف کن ازش له شد با این پست تو که؟؟؟
    دختر جان کی میخوای با اون بچه درونت یه جلسه بزاری یکم محفوظ به حیا شه آخه!!!!!



  10. 11 کاربر از پست مفید فائزه_م تشکرکرده اند .

    فائزه_م (یکشنبه 24 دی 91)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    بهار شادی عزیز ببخشید کمی با بی دل موافقم

    هندوانه هه یه حالیه نرمال نیست با عرض معذرت بعدا یه سوال با این هندوانه قیافه هم گرفتید خداوند اعتماد به نفس کاذبه این برادرت ها خیلی توش نامرتبه (انتقاد میکنم که دفعه دیگه کارت بهتر بشه ها ناراحت نشو)

    ولی کیکت خیلی خوبه نحوه پختش رو نه ولی نحوه تزیینش رو بنویس (بیشتر نحوه یکدست کردن تزیینات روی کیک ) فقط اگه ممکنه یه مختصر بنویسی ممنونت میشم

    انار هم خوبه

    فکر کنم اگه توی هندوانه فقط انار یا فقط انگور(البته قرمز نه سفید) میذاشتی بهتر میشد خیلی قاطی پاتی شده

    وای 30000 تومان یه هندوانه؟

    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  12. 7 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (یکشنبه 24 دی 91)

  13. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    از انتقاد و شیطنت و شوخی و... که بگذریم، بهار جان واقعا میشه توی کارت عشق و صمیمیت و خلاصه خیلی حس های خوب رو دید.

    به هر حال همینکه جرات کردی اولین کار میوه آراییتو اونهم با این غلظت بذاری جلوی مهمونا هم خودش یه تحسین بلند بالا داره واسه اعتماد بنفست

    واقعا کار خلاقانه و نوآوری اعتماد بنفس و جسارت میخواد. وگرنه آدم اگه بترسه که کاری رو شروع نمیکنه.

    به هر حال سوای یه سری ایرادات که البته بعنوان کار اول گریز ناپذیره، در کل خوشمان آمد. از اینکه ما رو هم در این تجربه ات سهیم کردی ممنون.

    خوب بود مهاجر؟!!!!!! دیگه بهت نمیگم فائذه! بهت میگم مامور انضباط!

    فقط بهار! من نفهمیدم جریان این کیک "دست ساز" چی بود؟ بقیه با پا میسازند؟
    منو که دعوت کردی خونتون خواهشا برای من کیک میوه ای بساز. چون من کیک شکلاتی دوست نه ودارم. باشه؟

    یکی لطفا به من بگه کم دردسر ترین غذا برای 10-15 نفر مهمون چی میتونه باشه؟ که هم آبروداری شده باشه. هم اینکه بعد از مهمونی چیزی از بی دل باقی مونده باشه

  14. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 24 دی 91)

  15. #8
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    از انتقاد و شیطنت و شوخی و... که بگذریم، بهار جان واقعا میشه توی کارت عشق و صمیمیت و خلاصه خیلی حس های خوب رو دید.

    به هر حال همینکه جرات کردی اولین کار میوه آراییتو اونهم با این غلظت بذاری جلوی مهمونا هم خودش یه تحسین بلند بالا داره واسه اعتماد بنفست

    واقعا کار خلاقانه و نوآوری اعتماد بنفس و جسارت میخواد. وگرنه آدم اگه بترسه که کاری رو شروع نمیکنه.

    به هر حال سوای یه سری ایرادات که البته بعنوان کار اول گریز ناپذیره، در کل خوشمان آمد. از اینکه ما رو هم در این تجربه ات سهیم کردی ممنون.

    خوب بود مهاجر؟!!!!!! دیگه بهت نمیگم فائذه! بهت میگم مامور انضباط!

    فقط بهار! من نفهمیدم جریان این کیک "دست ساز" چی بود؟ بقیه با پا میسازند؟
    منو که دعوت کردی خونتون خواهشا برای من کیک میوه ای بساز. چون من کیک شکلاتی دوست نه ودارم. باشه؟

    یکی لطفا به من بگه کم دردسر ترین غذا برای 10-15 نفر مهمون چی میتونه باشه؟ که هم آبروداری شده باشه. هم اینکه بعد از مهمونی چیزی از بی دل باقی مونده باشه
    سلام
    بهترین کار برای 10-15 نفر
    رستوران سر کوچه یا خرید از آشپزخونه ها است؛ حالا برای این جواب عالیه من بزنید اون دست قشنگه رو
    بهترین غذا برا شام آبگوشت
    صبحانه کله پاچه
    نهارم بگید برن خونشون

  16. 9 کاربر از پست مفید صاعد تشکرکرده اند .

    صاعد (یکشنبه 24 دی 91)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>


    سلام بی دل جون اجازه هست مام بیایم تو آشپزخونه ات....؟؟؟
    وااای اینجا ک پا میذاری ها یادت میره کجایی....
    سلام بروبچ باحال تالار .... میبینم که از هر انگشتتون هزارتا هنر میباره...



    اینم هندونه شب یلدا من.... ببخشید کیفیت عکس تو موبایلم خوب نبود...
    فقط هندونه رو داشته باشین.... نذاشتم کسی بهش دست بزنه...


    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/6468/1356210752_6468_1a9195864b.jpg" />

  18. 11 کاربر از پست مفید shirin joon تشکرکرده اند .

    shirin joon (یکشنبه 24 دی 91)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: آشپزخانه همدردی >>>

    <img src="http://www.hamdardi.net/imgup/6468/1356212914_6468_ca9664176d.jpg" />

    اینم یه عکس دیگه.. اون پشت سری رو نتونستم بیشتر محو کنم ...
    اون غذا نیست دخترداییمه با لباس شب یلدا..

  20. 10 کاربر از پست مفید shirin joon تشکرکرده اند .

    shirin joon (یکشنبه 24 دی 91)


 
صفحه 29 از 43 نخستنخست ... 9192021222324252627282930313233343536373839 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حق خودمو بگیرم؟میخوام برم پزشک قانونی
    توسط خانم قاضیانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 22:49
  2. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 03 بهمن 94, 19:42
  3. 27 تا مشکل دارم ، افسرده ام ؟ برم روانپزشک؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 22:08
  4. شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی سایر سایتهای جذاب از نظر شما
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 تیر 90, 12:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.