با سلام و عرض ادب
تشکر می کنم از همه دوستانی که تولد بنده را تبریک عرض کردند.
دستان همیشه مهربان شما عزیزان پر از لطف، بخشش و مهربانی هست و این بهترین هدیه شما عزیزان هست.
لطف شما یاران ندیده ام ، مایه دلگرمی هست.
هر روزتان تولدی نو باد![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و عرض ادب
تشکر می کنم از همه دوستانی که تولد بنده را تبریک عرض کردند.
دستان همیشه مهربان شما عزیزان پر از لطف، بخشش و مهربانی هست و این بهترین هدیه شما عزیزان هست.
لطف شما یاران ندیده ام ، مایه دلگرمی هست.
هر روزتان تولدی نو باد![]()
مدیرهمدردی (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
مدیر همدردی عزیز
بیا شمع رو فوت کن
که صد سا ل زنده باشی
تولدت مبارک
ارزوی بهترینها برای شما دارم![]()
محمدابراهیمی (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
شمع کجا آقا محمد؟؟...آقای مدیر که کیک نیاوردندنوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
اشکال نداره کیکم با من
![]()
پاییزان (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
جشن تولد مدیر همدردی عزیز
اعضا تالار با صدای بلند با صدای بلند بگوید تولدت مبارک
تولد مدیرهمدردی عزیز است
اعضا تالار دست بلند بزنید
تولدت مبارک![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 07 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
سلام
اومدم تولدعزیزی رو اعلام کنم منم که عادت دارم یک روز قبل تبریک بگم.
مینا(آفتاب همدرد)عزیز تولدت مبارک.
امیدوارم همیشه درکنار خانواده گرمت شادو آرام زندگی کنی.
داملا (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
آفتاب همدرد گرامی ، تولدت مبارک
قصیده زیر از پروین اعتصامی ، تقدیم تو باد !
ای دل عبث مخور غم دنیا را ----- فکرت مکن نیامده فردا را
کنج قفس چو نیک بیندیشی ----- چون گلشن است مرغ شکیبا را
بشکاف خاک را و ببین آنگه ----- بی مهری زمانهی رسوا را
این دشت، خوابگاه شهیدانست ----- فرصت شمار وقت تماشا را
از عمر رفته نیز شماری کن ----- مشمار جدی و عقرب و جوزا را
دور است کاروان سحر زینجا ----- شمعی بباید این شب یلدا را
در پرده صد هزار سیه کاریست ----- این تند سیر گنبد خضرا را
پیوند او مجوی که گم کرد است ----- نوشیروان و هرمز و دارا را
این جویبار خرد که میبینی ----- از جای کنده صخرهی صما را
آرامشی ببخش توانی گر ----- این دردمند خاطر شیدا را
افسون فسای افعی شهوت را ----- افسار بند مرکب سودا را
پیوند بایدت زدن ای عارف ----- در باغ دهر حنظل و خرما را
زاتش بغیر آب فرو ننشاند ----- سوز و گداز و تندی و گرما را
پنهان هرگز مینتوان کردن ----- از چشم عقل قصهی پیدا را
دیدار تیرهروزی نابینا ----- عبرت بس است مردم بینا را
ای دوست، تا که دسترسی داری ----- حاجت بر آر اهل تمنا را
زیراک جستن دل مسکینان ----- شایان سعادتی است توانا را
از بس بخفتی، این تن آلوده ----- آلود این روان مصفا را
از رفعت از چه با تو سخن گویند ----- نشناختی تو پستی و بالا را
مریم بسی بنام بود لکن ----- رتبت یکی است مریم عذرا را
بالهای صداقت (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
مینای عزیز
تولدت مبارک دوست عزیزم
من به عنوان هدیه این متن زیبا رو تقدیمت می کنم
چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد...
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو است…
و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است
مینای عزیز سالها خوشبختی و عشق رودر کنار عزیزانت برات از خداوند خواستارم
bahar.shadi (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
عزیزم سبدی از گلهای یاس و پونه با یه
آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.
تولــــــــــــــــــــــ ـــدت مبارکــــــــــــــــــــ ــــــــــــ
چشمک (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
مینا جان دوست عزیزم تولدت مبارک
امیدوارم در کنار عزیزانت همیشه شاد و سلامت باشی جانم
اینم کادو مخصوص آفتاب همدردی عزیز
بازم تولدت مبارک عزیزم
ویدا@ (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
مینا جان منم تولدتو تبریک میگم . ان شالله سالهای سال با خوشی و سلامتی همراه
شوهرتون و نی نی تو راهیتون زندگی خوبی رو داشته باشید.
پاییزان (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)