به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 28 از 39 نخستنخست ... 8181920212223242526272829303132333435363738 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 384

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید


    1_جوانی تعریف کنید

    امید , نشاط , تحرک , آهسته و پیوسته رو به جلو حرکت کردن

    2_معیار برای ازدواج چه است
    واسه افراد مختلف متفاوته
    معیارهای من منطق منطق منطق
    از نظر من آدمی که منطق داره دین داره , صداقت داره , احساس داره و...
    اهل افراط و تفریط نیست و سعی در بهسازی خودش و شرایطش داره



    3_چه خواننده موسیقی دوست دارید
    یه مجموعه خواننده و در واقعه یه سری ترانه خاص


    4_بهترین کتاب خوانده اید نام ببرید
    بیشتر کتابهایی که خوندم جزء بهترین هاست
    کتاب قورباغه ات را قورت بده چون جدیدا خوندم واسه من جزء بهترین ها بود



    5_یک جمله درباره محمدابراهیمی مدیر همدردی کنجکاو بگوید
    محمد ابراهیمی: دور از حاشیه , مختصر ,مفید
    مدیر همدردی : یه مشاور واقعی
    کنجکاو : از صندلی داغشون معلومه که مسئولیت پذیرند هستند , آینده خوبی در انتظارشون هست


    6_نظرتان درباره صندلی داغ چه است
    خوبه که با افکار اعضای تالار اشنا میشی
    گاهی اوقات سوالات دوستان تحول آوره
    قسمت های خفته ذهن رو رو بیدار میکنه


    7_یک جمله درباره ما در پدر بگوید
    عاشقان بی ادعا


    8_چه غذایی دوست دارید
    قارچ نمیتونم بخورم
    خیلی هم آدم غذاخوری نیست که واسم مهم باشه که چی میخورم



    9_یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
    من هیچکدوم از اینجا ها رو نرفتم
    شدیدا دوست دارم برم مکه
    فکر نمیکنم تو یه جمله قابل توصیف باشند



    10_بهترین اعضا تالار بگوید
    تو یه تالار گفتگو هر کی که حرفی واسه گفتن داره بهترینه
    چون نبود افراد = نبود تالار


    امیدوارم همیشه سلامت باشید
    شما هم سلامت ,سربلند باشید

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام بر "صبا2009" گرامی.خسته نباشید
    با اجازه سوالات::

    1>>اولین الگوی شما در زندگانی چه کسی بوده؟
    الف)والدین ب)معلم ج)عمو خاله د)هیچکدام(توضیح)

    2>>ابتداتی ترین معیار صبا عزیز برای انتخاب همسر چیست؟
    الف)میزان درک ب)اسایش ج)آرامش د)هر سه مورد

    3>>جمله زیر را کامل کن::
    ""اگر برای ازدواج کردن هم گواهینامه نیاز بود.......
    الف)عالی می شد ب) ..... ج)خوب می شد د)بد می شد

    4>>اولین اصل در هر سیستمی از جمله تالارهای مجازی که باید رعایت شود چیست؟
    الف)اصل اعتماد ب)اصل نظم ج)اصل انعطاف و هماهنگی د)اصل وابستگی

    5>>"صبا" گرامی نظرتان در مورد اعضای تازه وارد تالار چیست..با توجه به اینکه شما در همین راستا تاپیکی با عنوان ""من عضو جدید تالار هستم ایجاد کردید چه رهکارهایی در این خصوص اتخاذ می کنید::

    6>>"صبای" عزیز زندگی بدون "نقاب" چگونه زندگی است و همچنین افراد بدون نقاب؟

    7>>چند کلامی در مورد هر یک از شخصیت ها و موقعیت ها برایمان سخن بگو::
    >>>مادر و پدر..خانواده:::

    >>.عشق..دوست داشتن

    >>خانه سالمندان..افراد مسن

    >>بچه های یتیم..پرورشگاه::

    >>اعضا تالار و مدیر گرامی::

    کدامیک از شکلک های زیر را می پسندی::
    الف) ب) ج) د)

    و در اخر یک توصیه خواهرانه به بنده(نقاب) و تمامی اعضا تالار:

    ببخشید اگر سوال ها زیاد بود....امیدوارم همیشه سربلند و شاد باشید

  3. کاربر روبرو از پست مفید حسین پور تشکرکرده است .

    حسین پور (پنجشنبه 25 تیر 88)

  4. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام بر "صبا2009" گرامی.خسته نباشید
    سلام نقاب گرامی.سلامت باشید
    با اجازه سوالات::

    1>>اولین الگوی شما در زندگانی چه کسی بوده؟
    الف)والدین ب)معلم ج)عمو خاله د)هیچکدام(توضیح)

    الف


    2>>ابتداتی ترین معیار صبا عزیز برای انتخاب همسر چیست؟
    الف)میزان درک ب)اسایش ج)آرامش د)هر سه مورد
    الف


    3>>جمله زیر را کامل کن::
    ""اگر برای ازدواج کردن هم گواهینامه نیاز بود.......
    الف)عالی می شد ب) ..... ج)خوب می شد د)بد می شد
    الف
    ولی انوقت خیلی ها سالها باید امتحان میدادند


    4>>اولین اصل در هر سیستمی از جمله تالارهای مجازی که باید رعایت شود چیست؟
    الف)اصل اعتماد ب)اصل نظم ج)اصل انعطاف و هماهنگی د)اصل وابستگی
    الف
    خود من تا جایی احساس امنیت نکنم نظم , هماهنگی آنجا توجهم رو جلب نمیکنه وشاید تلاشی همه برای برقراری آن شرایط نکنم
    اعتماد و امنیت وابستگی و نظم و هماهنگی رو در پیش داره چرا که با جلب اعتماد افراد در واقع بخشی از نیازهای فرد در نظر گرفته میشه



    5>>"صبا" گرامی نظرتان در مورد اعضای تازه وارد تالار چیست..با توجه به اینکه شما در همین راستا تاپیکی با عنوان ""من عضو جدید تالار هستم ایجاد کردید چه رهکارهایی در این خصوص اتخاذ می کنید::
    اولین برخورد همیشه ماندگارترین برخورد هست چه در دنیای مجازی چه در دنیای حقیقی
    پس بهتره که سعی کنیم در حالی که واقعیت ها رو در اولین برخورد آشکار میکنیم خاطره خوبی در ذهن افرادی که هیچ شناخت یا سوء شناختی ازشون نداریم ایجاد کنیم و بازم تاکید میکنم اعتماد افراد رو جلب کنیم


    6>>"صبای" عزیز زندگی بدون "نقاب" چگونه زندگی است و همچنین افراد بدون نقاب؟
    اگه اجازه بدین به این سوالتون جواب نمیدم


    7>>چند کلامی در مورد هر یک از شخصیت ها و موقعیت ها برایمان سخن بگو::
    >>>مادر و پدر..خانواده:::
    * شروع همه چیز,مامن امن , دوست داشتنی

    >>.عشق..دوست داشتن
    * لازمه هر عملی

    >>خانه سالمندان..افراد مسن
    *من دوست ندارم منفی به این قضیه نگاه کنم
    البته تا حالا همچین جایی نرفتم که با احساس افراد از نزدیک درگیر بشم
    ولی اگه خودم قرار باشه برم اونجا ,اونجا رو مهد کودک پیران مینامم


    >>بچه های یتیم..پرورشگاه::
    بی مسئولیتی , تصمیم اشتباه
    بغض آشکار


    >>اعضا تالار و مدیر گرامی::
    همگی دوست داشتنی

    کدامیک از شکلک های زیر را می پسندی::
    الف) ب) ج) د)
    ب
    من تشویق رو راه موثری در تغییر افراد چه کودک چه بزرگ میدونم



    و در اخر یک توصیه خواهرانه به بنده(نقاب) و تمامی اعضا تالار:
    من کوچکتر از اونی هستم که بخوام توصیه کنم
    ولی نکته ای رو که همیشه به خودم یادآوری میکنم رو میگم:
    دل و روح ما ارزشش بیشتر از اونی هست که بخوایم با چند تا واژه یا برخوردهای دیگران رنگش رو تیره کنیم و ناراحت بشیم یا اینکه به دل بگیریم همه چیز میگذره نگذاریم دلمون انباری از دلگیری ها بشه



    ببخشید اگر سوال ها زیاد بود....امیدوارم همیشه سربلند و شاد باشید
    خواهش میکنم .... شما هم شاد موفق و سلامت باشید

    سلام صبا جان
    سلام عزیزم

    اول برامون از اصل حالت بگو؟!
    خدا روشکر دارم سعی میکنم که خوب باشم

    اميدوارم سرحال و قبراق باشي!
    ممنون

    از دوست داشتن ها و دوست نداشتن هات كدومها پر اهميت تره؟
    دوست داشتن ها
    من وقتی یه چیز رو دوست دارم عکس اون چیز رو دوست ندارم
    توجه من به اون چیزی هست که خوشاینده


    شكاف انچه هستي وآنچه مي خواهي باشي را چگونه پر مي كني ؟
    شناخت از آنچه که میخوام باشم
    بررسی راههای رسیدن به آنچه که میخوام باشم
    و باز شناخت و انتخاب بهترین راه


    ترس از ناشناخته ها ,ترس از دست زدن به كارهاي بي نتيجه و ترس از آينده روچگونه چاره سازي مي كني؟
    راهکاری که من برای از بین بردن ترس انجام میدم اینه که به نتایج کارم در بهترین حالت و بدترین حالت فکر میکنم
    معمولا وقتی به بدترین حالت فکر میکنی میبینی خیلی هم وحشتناک نیست یا اگه هست به این فکر میکنم که اون موقع ممکنه چه راههای رو واسه انتخاب میتونم داشته باشم
    وقتی به یه شناخت نسبی نسبت به وضعیت حال وآینده برسی ترس خیلی کم رنگ میشه
    نمیگم از بین میره
    چون خودم الآن با این مساله درگیرم


    اگر كسي ازت سوالي بپرسه نخواهي جواب بدي چه مي كني؟
    هزار تا راه وجود داره
    بستگی به شرایط داره
    1- سوال رو با سوال جواب میدم
    2- موضوع رو عوض میکنم
    3- اعلام میکنم که بعدا جواب میدم
    4-میگم دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم
    5-و....

    شاد و موفق باشید

  5. 3 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (پنجشنبه 25 تیر 88)

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام صبا جان
    اول برامون از اصل حالت بگو؟!
    اميدوارم سرحال و قبراق باشي!
    از دوست داشتن ها و دوست نداشتن هات كدومها پر اهميت تره؟
    شكاف انچه هستي وآنچه مي خواهي باشي را چگونه پر مي كني ؟
    ترس از ناشناخته ها ,ترس از دست زدن به كارهاي بي نتيجه و ترس از آينده روچگونه چاره سازي مي كني؟
    اگر كسي ازت سوالي بپرسه نخواهي جواب بدي چه مي كني؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید setareh تشکرکرده است .

    setareh (پنجشنبه 25 تیر 88)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام من دوباره اومدم راستش از جوابهات خوشم اومد دوباره اومدم



    صبا جان پس با اجازه :

    تعالي خودتون رو توچي مي بيني ؟!
    انسان امروزي پراز تضاده تو بااين تضادها چگونه مقابله يا بهتر بگم روبرو مي شي ؟؟؟؟؟؟!
    الفباي خود شناسي ؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید setareh تشکرکرده است .

    setareh (جمعه 26 تیر 88)

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام من دوباره اومدم راستش از جوابهات خوشم اومد دوباره اومدم
    سلام خوش آمدید ولی ستاره جون سوالاتون خیلی داغه , یعنی دیگه از داغ گذشته به نقطه جوش رسیدم

    تعالي خودتون رو توچي مي بيني ؟!
    تعالی خودمو تو شناخت میبینم
    شناخت نسبت به خودم
    شناخت نسبت به خالقم
    شناخت نسبت به محیطم

    انسان امروزي پراز تضاده تو بااين تضادها چگونه مقابله يا بهتر بگم روبرو مي شي ؟؟؟؟؟؟!
    هنوز پیروز میدان این مقابله بیرون نیامده تو زندگی من ولی باید ببینیم تضاد از کجا نشات میگیره شاید واقعا تضادی وجود نداره یا اینکه وجود این تضاد عامل محرک هست
    عناصر مخالف همیشه بیشتر مورد استقبالم قرار میگیرند تا موافق ها چون این به اصطلاح تضادها باعث تفکرند باعث میشن حداقل واسه باورهام پیش خودم دلایل محکمه پسند داشته باشم
    اذیت میشی ولی وقتی که فکر کنی که باعث رشدن یه مقدار نیرو میگری و به تضاد رنگ دیگه ای میدی



    الفباي خود شناسي ؟
    صبر
    امید
    یکرنگی با خود
    اگه واقعا قصد خودشناسی داشته باشی باید شجاعت روبرو شدن با خود واقعیت رو داشته باشی
    پ

  11. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (یکشنبه 28 تیر 88)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    طرح ویژه تابستانی (1)

    ویژه صندلی داغ


    دوستان از این پس به دلیل افزایش مسافرت ها در فصل تابستان و نبود بعضی از افراد و وقت نکردن اونها برای جواب دادن به سوالات در طی دو روز

    مهلت برای پرسش و پاسخافزایش یافت

    پس این شانس صبا خانوم بوده که تا 3 شنبه وقت دارن.


    منتظره طرح ویژه ی بعدی من هم باشید با تشکر.

  13. 2 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (جمعه 26 تیر 88)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مهر 88 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    8,997
    سطح
    63
    Points: 8,997, Level: 63
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    331

    تشکرشده 338 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام صبای مهربون.
    آخی درک می کنم. تو این روزای گرم آدمو رو صندلی داغ بنشونند چه حالی بهش دست میده...
    البته می دونم این سوالا واسه صبای ما خیلی سادست. پس با اجازتون سوالای من:

    1- به نظرت اینهمه صبر و سکوت خدا واسه چیه؟
    2- اگه بعد از سالها بفهمی نزدیک ترین و جونی ترین دوستت در واقع بزرگ ترین دشمنت بوده (شده) چه می کنی؟؟
    3- تو روزای سال چه روزی را خیلی دوست داری؟چرا؟
    4- بزرگ ترین درسی که از زندگی گرفتی چی بوده؟

    صبا جونم فرصت را غنیمت می شمرم تا بگم بهت افتخار می کنم به خاطر شخصیت بی نظیر و خودساختت. از هدیه ارزشمندت ( قلب پاکی که تو تالار همدردی به ماها هدیه دادای) خیلی سپاسگزارم... می دونی وقتی حرف می زنی من فکر می کنم فرشته ای و آرامش خاصی می گیرم.
    مهربون به خاطر همه چی ممنون

  15. 3 کاربر از پست مفید estar7 تشکرکرده اند .

    estar7 (شنبه 27 تیر 88)

  16. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام صبای مهربون.
    سلام estar خانم گل


    1- به نظرت اینهمه صبر و سکوت خدا واسه چیه؟
    من واسه سکوت خدا 2 حالت در نظر میگیرم:
    1-بعضی وقتا ما اینقدر دورو بر خودمون رو شلوغ میکنیم و اینقدر به این و اون رو میزنیم که یادمون میره به کی چی گفتیم که بریم از جواب رو بپرسیم یا اصلا تو اون شلوغی نمیگذاریم که صدا به صدا برسه , دستامون رو گذاشتیم رو گوشون فقط فریاد میزنیم بعدش هم میگیم چرا خدا ساکته اگه خودمون یه کم ساکت باشیم صدای خدا رو قطعا میشنویم
    2-تا حالا واستون اتفاق افتاده که یکیو که خیلی دوست دارین و آبرو ,غرور اون فرد خیلی واستون مهم باشه یه کار اشتباه انجام بده و از شما پنهان کنه در حالیکه شما دقیق میدونین چی کار کرده ؟ اون موقع چی کار میکنید ؟ جز اینکه احترام اون فرد رو نگهدارید و منتظر بشین که خودش بیاد و توضیح بده کار دیگه ای انجام میدین؟
    باور کنید که خدا خیلی دوستون داره

    در مورد صبر هم اگه ما هم یه کم صبر کنیم دلیل صبر خدا تو شرایط مختلف رو درک خواهیم کرد


    2- اگه بعد از سالها بفهمی نزدیک ترین و جونی ترین دوستت در واقع بزرگ ترین دشمنت بوده (شده) چه می کنی؟؟
    estar جان چه کار میشه کرد
    مقابله به مثل , خب اون وقت من با اون چه فرقی میکنم ؟
    کینه به دل بگیرم و یه عمر ذهنم رو با چرا من چرا اون مشغول کنم؟ ارزش دل و ذهن ما اینقدر اومده پایین؟
    جز اینکه سعی کنم فراموش کنم سعی کنم درس بگیرم سعی کنم از این به بعد محتاط باشم کار دیگه ای از دستم بر نمیاد .



    3- تو روزای سال چه روزی را خیلی دوست داری؟چرا؟
    عید فطر رو خیلی دوست دارم
    هر شب هم که میخوابم قصد میکنم که فردا دوست داشتنی روز زندگیم باشه



    4- بزرگ ترین درسی که از زندگی گرفتی چی بوده؟
    گذشته ها گذشته
    از حال استفاده کنم و به خدا و توانایی های که بهم داده اطمینان کنم و نگران آینده نباشم



    منم باید بگم که شما لطف دارید من شایستگی این همه لطف رو ندارم ولی دارم تو مدرسه همدردی یاد میگیرم که به اون چیزایی که شما اشاره کردین برسم البته شما خیلی خیلی لطف داشتین
    امیدوارم یه روز لایق حرفاتون بشم
    منم از شما یه دنیا سپاسگذارم



    ************************************************** **************
    ************************************************** **************
    ************************************************** **************



    سلام
    سلام
    بالاخره چرا یه دختر باید ازدواج بكنه؟
    یه دختر قبل از هر چیز یه بشره
    یکی از اهداف بشر هم رسیدن به کمال و آرامشه
    تو این راه باید خیلی از سختی ها رو تحمل کنه خیلی جاها گذشت کنه خیلی جاها فداکاری ببینه وبالاخره یاد بگیره که مسئولیت بپذیره و به بتونه باعث هدایت نسل بعدیش بشه
    یک انسان ازدواج میکنه که در سایه توجه به نیازهاش به کمال و آرامش برسه


    آیا روانشناسی می تونه به همه مشكلات ما جواب دهد؟
    خیر

    نسبت دین و علم را چگونه می بینی؟
    یه نسبت کاملا مستقیم دین بدون بدون علم یعنی گمراهی
    علم بدون دین یعنی بی هدفی


    عقل كافی هست؟
    خیر
    عناصر تشکیل دهنده یک انسان خیلی چیزهای دیگه بجز عقل هست
    حتما عناصری مثل احساس , میل به جستجو و ... هم لازمه زندگی در این دنیا بودند که هست شدند

    باتشکر

  17. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (یکشنبه 28 تیر 88)

  18. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 99 [ 11:26]
    تاریخ عضویت
    1386-12-06
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    25,868
    سطح
    96
    Points: 25,868, Level: 96
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 482
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 1,065 در 185 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام
    در تالار كمتر موفق شدم مستمر مطالب را مطالعه كنم.اگرچه تقریبا قدیمی ام.
    حالا سئوالاتم؛ بالاخره چرا یه دختر باید ازدواج بكنه؟ آیا روانشناسی می تونه به همه مشكلات ما جواب دهد؟ نسبت دین و علم را چگونه می بینی؟ عقل كافی هست؟

  19. 2 کاربر از پست مفید غریب آشنا تشکرکرده اند .

    غریب آشنا (شنبه 27 تیر 88)


 
صفحه 28 از 39 نخستنخست ... 8181920212223242526272829303132333435363738 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اسفند 93, 10:45
  3. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  4. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.