سلام به همه همدلان همدردی
امیدوارم حال همگی خوب باشه
گرچه تاخیر افتاد اما هنوزم دیر نشده که بگم سال نو همه شما عزیزان مبارک باد .
امیدوارم که در تمام ایام سال جدید حال و احوال دل شما مهربانان از غم به دور باشه و همیشه خوش باشید و عاقبت به خیر .
.
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
سلام به همه همدلان همدردی
امیدوارم حال همگی خوب باشه
گرچه تاخیر افتاد اما هنوزم دیر نشده که بگم سال نو همه شما عزیزان مبارک باد .
امیدوارم که در تمام ایام سال جدید حال و احوال دل شما مهربانان از غم به دور باشه و همیشه خوش باشید و عاقبت به خیر .
.
bahar.shadi (شنبه 24 فروردین 92), del (پنجشنبه 22 فروردین 92), reihane_b (چهارشنبه 21 فروردین 92), rozaneh (شنبه 24 فروردین 92), she (سه شنبه 27 فروردین 92), فرشته مهربان (سه شنبه 27 فروردین 92), پاییزان (چهارشنبه 21 فروردین 92), پدربزرگ (شنبه 04 خرداد 92), پرنده غريب (جمعه 23 فروردین 92), ویدا@ (پنجشنبه 22 فروردین 92), چشمک (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (جمعه 23 فروردین 92), مسافر زمان (پنجشنبه 22 فروردین 92), بی دل (سه شنبه 27 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 22 فروردین 92), دختر مهربون (چهارشنبه 21 فروردین 92), راحیل خانوم (پنجشنبه 22 فروردین 92), صاعد (چهارشنبه 21 فروردین 92)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
سلام
چند روز گذشته رو خیلی بد گذروندم.از نظر روحی خیلی خسته و آزرده ام.سال بدی رو شروع کردم،البته باید بگم سال رو با بدی شروع کردم.چون نمیخوام سال 92 رو بد بگذرونم.به امید خدا سال خوبی برام خواهد بود :)
احساس میکنم به مشاوره احتیاج دارم...
***************************************
یه سلام مخصوص هم به baran.68 عزیزباران جان نمیدونستم کارشناس افتخاری شدی.امیدوارم موفق باشی.مثل همیشه از دیدن اسمت خوشحال شدم.حالا که قهوه ای شدی بیشترتر خوشحال شدم
*******************************************
دلم برای چنتا از دوستام خیلی تنگ شده
برای z o h r e h عزیزم که واقعا جاش تو تالار خالیه
برای نادیا-7777 که بالاخره ما نفهمیدیم لباسامونو بدوزیم یا نه!
برای gole kaghazi که تو تالار هستش ولی کمرنگه و نمیدونم چرا شارژ نمیکنه :(
پدربزرگ هم که همه دوسش دارن و جای خالیشو حس میکنن.بابابزرگ پیش ما هم بیا
و دوستای دیگه ام که کاشکی زودتر ببینمشون![]()
چشماتو بیند و تصورکن همه ی آدمای دنیا به این فرموده ی حضرت علی علیه السلام عمل میکنن:
"هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند"
دنیا چه شکلی میشه ؟؟؟
ویرایش توسط راحیل خانوم : پنجشنبه 22 فروردین 92 در ساعت 11:44
bahar.shadi (شنبه 24 فروردین 92), baran.68 (شنبه 31 فروردین 92), omid65 (پنجشنبه 22 فروردین 92), taraneh89 (شنبه 24 فروردین 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 22 فروردین 92), کامران (سه شنبه 27 فروردین 92), پرنده غريب (جمعه 23 فروردین 92), ویدا@ (پنجشنبه 22 فروردین 92), چشمک (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (جمعه 23 فروردین 92), مسافر زمان (پنجشنبه 22 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 22 فروردین 92), تسلیم خدا (جمعه 23 فروردین 92), دختر مهربون (شنبه 24 فروردین 92), صاعد (پنجشنبه 22 فروردین 92)
تشکرشده 825 در 209 پست
سلام خداقوت همگی
شهادت حضرت فاطمه زهرا س رو به همه تسلیت میگم امیدوارم خدای مهربون به حق این بانوی بزرگوار شادی وسلامتی وموفقیت و بهترینها رو به همه خلایق خصوصا همدردی ها عطا کنه..
bahar.shadi (شنبه 24 فروردین 92), mohammad6599 (پنجشنبه 29 فروردین 92), rozaneh (شنبه 24 فروردین 92), she (سه شنبه 27 فروردین 92), taraneh89 (شنبه 24 فروردین 92), کامران (سه شنبه 27 فروردین 92), میشل (شنبه 24 فروردین 92), مسافر زمان (شنبه 24 فروردین 92), راحیل خانوم (یکشنبه 25 فروردین 92)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
بهتر است هرگز صاف و یکرنگ نباشی!
جاده صاف و بدون دست انداز باعث میشود آدمها دلشان هوای ویراژ دادن بکند آن هم روی صافی و یکرنگی دل تو!!!
این روزها این است حال و هوای دل من...
روزی تو خواهی آمــــــــد از کوچه های باران
تا از دلـــــــم بشويي غمهاي روزگـــــاران...![]()
she (سه شنبه 27 فروردین 92), taraneh89 (شنبه 24 فروردین 92), فکور (شنبه 24 فروردین 92), کامران (سه شنبه 27 فروردین 92), پرنده غريب (دوشنبه 26 فروردین 92), ویدا@ (شنبه 24 فروردین 92), میشل (سه شنبه 27 فروردین 92), مسافر زمان (شنبه 24 فروردین 92), آویژه (شنبه 24 فروردین 92), باران بهاری11 (شنبه 24 فروردین 92), راحیل خانوم (یکشنبه 25 فروردین 92)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
baran.68 (شنبه 31 فروردین 92), mohammad6599 (پنجشنبه 29 فروردین 92), فرشته مهربان (سه شنبه 27 فروردین 92), ویدا@ (سه شنبه 27 فروردین 92), مسافر زمان (شنبه 31 فروردین 92), بی دل (سه شنبه 27 فروردین 92), عشق آفرین (جمعه 11 تیر 95), صاعد (سه شنبه 27 فروردین 92)
تشکرشده 2,441 در 754 پست
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
she (سه شنبه 27 فروردین 92), پرنده غريب (سه شنبه 27 فروردین 92), ویدا@ (سه شنبه 27 فروردین 92), میشل (سه شنبه 27 فروردین 92), باران بهاری11 (سه شنبه 27 فروردین 92), راحیل خانوم (سه شنبه 27 فروردین 92), صاعد (سه شنبه 27 فروردین 92)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
ویدا@ (سه شنبه 27 فروردین 92)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با فرمایشات شما ، همه کسانی که دکتری نگرفته اند همه عمرشون رو از دست داده اند. و حتما مرده اند
غیر از دکتری ، مسئولیت و کارهای زیادی در زندگی هست.
و برای هر قله ای برای هر کسی زمان و برنامه ای نیاز هست.
به نظرم قبل از اینکه به قله ای برسی و لذت ببری، یاد بگیر به هنگام صعود در دامنه کوه هم لذت ببری. حالا به قله رسیدی، لذت اون رو هم ببر، و اگر نرسیدی ، حداقل لذت منظره دامنه کوه را از دست نداده ای.
من که خودم همه عمرم در همین دامنه سپری شده و هر روزش زیبایی خودش را داشته ، امتحان کن ، خیلی جالبه
baran.68 (شنبه 31 فروردین 92), she (سه شنبه 27 فروردین 92), کامران (سه شنبه 27 فروردین 92), پرنده غريب (سه شنبه 27 فروردین 92), یکی مثل شما (سه شنبه 27 فروردین 92), ویدا@ (سه شنبه 27 فروردین 92), میشل (چهارشنبه 28 فروردین 92), بی دل (سه شنبه 27 فروردین 92), راحیل خانوم (سه شنبه 27 فروردین 92), شیدا. (سه شنبه 27 فروردین 92), عشق آفرین (جمعه 11 تیر 95), صاعد (سه شنبه 27 فروردین 92)
تشکرشده 2,441 در 754 پست
ممنون از پاسختون اما واسه من که همیشه جزو دو سه نفر اول کلاس بوده هم کارشناسی هم ارشد و همیشه اشکالای کسایی را جواب میدادم که الان دانشجوی دکترا شدن خیلی سخته!
خیلی احساس شکست خوردگی میکنم. به روی خودم نمیارم که همسرم ناراحت نشه ولی تو خودم اصلا لحظات خوبی را نمیگذرونم! از اوایل لیسانس شاگرد خصوصی داشتم و درس میدادم. بزرگترین علاقم آموزش بود و اگه دکترا قبول میشدم میرفتم واسه استاد دانشگاهی که به نظرم شغلی بهترازش تو دنیا وجود نداره ولی حالا باید به پایینترش قناعت کنم! خیلی حس افسردگی عمیقی را از دیروز دارم!به محض اینکه یادم میافته انگار از درون سست میشم و یخ میکنم!
![]()
*به جادوی چشم تو شیدا شدم*
*ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
*من آن قطره بودم که با موج عشق*
*در آغوش مهر تو دریا شدم*
پرنده غريب (سه شنبه 27 فروردین 92), میشل (چهارشنبه 28 فروردین 92), راحیل خانوم (سه شنبه 27 فروردین 92), صاعد (سه شنبه 27 فروردین 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)