خانم بی دل محترم ترسیدی از من انتقام بگیرد
خانم بی دل محترم ترسیدی
خانم بی دل باید در صندلی داغ شرکت کند![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم بی دل محترم ترسیدی از من انتقام بگیرد
خانم بی دل محترم ترسیدی
خانم بی دل باید در صندلی داغ شرکت کند![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 20 آذر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
پدر بزرگ محترم خانم بی دل محترم اشپزی اصلا بلد نیست
پدر بزرگ محترم خانم بی دل محترم هر شب ناهار و شام فست فود ساندویج می خورد
پدر بزرگ محترم موافق هستی خانم بی دل در صندلی داغ شرکت بدهیم خود خانم بی دل در صندلی داغ شرکت نمی کند
پدر بزرگ محترم خانم بی دل محترم جریمه سنیگن کنیم![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
ازطرف پدربزرگ به خانم بي دل صدامياد نمياد!!
آبجي كجاي بياهو دل مادوتا پيره مرد رو نشكن
بيا برو صندلي داغ من يك ساله دوتا نيوفولدر سوال برات كنارگذاشتم جواب بدي،
يه سوال چرا بي دل
شماكه اين همه دل بزرگ و مهربوني داري حيف نيست بدون دل باشي،شايد اون اوايل دلتو دزد زده بود اومدي اينجا بي دل شدي !
بهترنيست بادل صدات كنيم يا هرچي بجز بي دل،
محمدجان آبجي مون اون سوسيس ماكاروني مريم گلي رو پسند كردن فردا ناهار چتر شديم خونه خانم بادل جرعت كه اين همه مهمون دعوت كرده،
فكرشو بكن محمد سوسيس هارو ازهولش با وكيوم برش بده چه شود!!!
پدربزرگ (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
3تا دروغ هست , که تو زندگی زیاد میشنوی :
1 - عاشقتم
2- تا آخر عمرباهات میمونم
3-دیفرانسیل و انتگرال يه روزى به دردتون میخوره!!! :|
نادیا-7777 (پنجشنبه 23 آذر 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
نادیا عزیز .
مطمئن باش از این سه موردی که گفتی ، دیفرانسیل و انتگراله که دروغ نیست .
omid65 (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
اینجاش که یه روزی به دردتون میخوره ، دروغه
نادیا-7777 (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
پدر بزرگ محترم خانم بی دل محترم چند وقت می خواهد از من انتقام بگیرد
خانم بی دل محترم ترسیدی از من انتقام بگیرد
خانم بی دل اشپزی واقعا خوب نیست
پدر بزرگ محترم خانم بی دل محترم خورشت قیمه بادمجان سوخته درست می کند
پدر بزرگ محترم خانم بی دل تخم مرغ اپ پز یا سیب زمینی اپ پز بلد نیست درست کند![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 21 آذر 91)
تشکرشده 1,148 در 268 پست
یک اتفاق جالب:
ما یک میز ناهارخوری داریم که وسطش به اندازه 20 سانت فرورفته و رویش شیشه است. من داخل اون فروورفتگی رو پر از گل خشک کرده ام. دیروز داشتم با مامانم تلفنی صحبت می کردم که یهو جیغم رفت هوا
زیر شیشه یک کرم ابریشم خیلی گنده بود. از دیروز تاحالا فکرم مشغول این است که کرمه از کجا رفته اون تو
چون شیشه خیلی سنگینه و دورش هم هیچ درز و شکافی نداره
شب به شوهرم نشانش دادم و اون هم گفت بهش دست نزنیم تا ببینیم پروانه می شه یا نه
منم برای این که پروسه تبدیل کرم به پروانه سریع تر پیش بره یک برگ از گلدانمون کندم و شیشه رو بلند کردم و انداختم اون تو
امروز صبح دیدم که بله!
نه از برگ به اون گندگی خبریه و نه از کرم
کرمه برگ رو نوش جان کرده بود و رفته بود نمی دونم توی کدوم سوراخ سمبه قایم شده بود و خوابیده بود.
هر چقدر هم از صبح زیر شیشه رو نگاه می کنم کرم از مخفی گاهش نمیاد بیرون
شایدم برگه خیلی موثر بوده و رفته دور خودش پیله کشیده
فردا صبح هم به جای کرم پروانه زیر شیشه می بینم!!!!
shabe niloofari (چهارشنبه 22 آذر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
آبجی خوش آمدی قدم رنجه فرمودی
چشم مان روشن شده از حضور نورانی شما
آبجی شما یه کاری کن . یه چندتا از اون کرم ها به همسر بفرماید تهیه کنه
بگذارید همون جا همون وسط میز پرورش کرم ابریشم راه اندازی کنید
هم از ابریشم ها استفاده کنید هم پروانه هاشون رو به
گلخانه های بزرگ بفروشید . یه نوع تجارته ها کلی هم در آمد داره .
..........
چندوقت پیش یکی از دوستان خدمت ما رسید گفت یه 50 میلیون پول جور کن باهم
پرورش کرم خاکیبزنیم کلی هم در آمد داره .
گفتم من اگه 50 میلیون داشتم که الان اونطرف بودم اینجا چیکار داشتم .
خلاصه گفت این کرم هارو یه شرکتی میگیره کود باهاش میسازه .
خوب خوده همون شرکت اینکارو کنه چرا به ما بگه .![]()
پدربزرگ (پنجشنبه 23 آذر 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام علیکم
خانم شب نیلوفریمیشه لطفا بفرمایید از کجا کرم ابریشم بودنش رو تشخیص دادید آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهش ابریشم چسبیده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل ابریشم رو برمیداشتی اگه کرمه در رفت یه سودی برده باشی نه اینکه تازه یک برگ گلدونتو بندازی که گلدونت هم از ریخت بیفته
پدربزرگ الان کسی با 500 میلیون هم نمیتونه با خیال راحت مهاجرت کنه 50 میلیون که تا پیدا کردن کار هم خرج آدمو نمیده
راستی دوستان جدیدالورود بر و بچه ها از این بوستان رفتند و بساطشون تو آشپزخونه پهن شده تشریف ببرید آشپزخانه همدردی بالاخره حالت مشاوره ای هم داره فرشته مهربان محدودیت تعداد پست نذاشته
با آرزوی موفقیت
راستی نادیا به نظر عصبانی و بی حوصله میای علتش چی هست امیدوارم دوباره شاد و پر انرژی بشی
فکور (پنجشنبه 23 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)