سلام
خیلی بهتر شده
ممنون![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
خیلی بهتر شده
ممنون![]()
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
nor (جمعه 02 خرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 01 خرداد 93), مدیرهمدردی (شنبه 03 خرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 01 خرداد 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
چطور میشه به اقای مدیر پیام داد؟
نه پیام خصوصی بهشون میره
نه ارتباط با ما .چون چند بار از طریق ارتباط باما عرضم رو رسوندم ولی کارگر نشد.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
نازنین2010 (پنجشنبه 09 مرداد 93), مدیرهمدردی (شنبه 03 خرداد 93)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
مشترکین سایت و اعضاء انجمن آزاد می توانند از طریق پیام خصوصی پیام ارسال کنند.
همچنین همه اعضاء و میهمانان می توانید از طریق لینک تماس با ما ، مطلبشون را ارسال کنند.
البته مواقعی پیش آمده بنده از طریق لینک تماس با ما مطلبی را از کسی گرفته ام. اما چون ایمیلش را اشتباه داده است. نتوانستم جوابم را برایشان ارسال کنم.
شما هم اکنون می توانید تست کنید هم از طریق پیام خصوصی و هم از طریق لینک تماس باما
فرشته اردیبهشت (شنبه 03 خرداد 93)
تشکرشده 547 در 219 پست
سلام تاپيك منو چرا حذف كرديد ؟؟
زندگيم داره جلو چشام از بين ميره ... ولي دوسش دارم
لطفاً برگردونيد
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
بنده نگاه کردم در پروفایل شما تاپیک هایتان هست این هم لینکش:
مشاهده تمام موضوعات آغاز شده
================
پاورقی:
در ضمن خواهش می کنم موارد شخصی را صرفا از طریق لینک تماس با ما پیگیری بفرمایید.
قبلا هم به شما تذکر داده شده است که رعایت نکرده اید. لطفا به تذکر مدیران توجه کنید.
با تشکر
khaleghezey (یکشنبه 18 خرداد 93)
تشکرشده 43 در 22 پست
با سپاس از شما
من میخواستم انجمن آزاد 1ماهه ثبتنام کنم،رفتم قسمت حق اشترام و 10000 تومان واریز کردم اما بعد اداخل صفحه ای که باز شده بود نوشته بود:
فرم پرداخت حق عضویت تالار همدردی.،مبلغ واریزی10000،میزان شارژ عضویت درتالار همدردی4000یک ماهه. و ایمیلش هم اومد برام.
قکرمیکنم اشتباهی شده یا من اشتباه برای یه قسمت دیگه واریز کردم.حالا باید چیکار کنم؟؟ خیلی به انجمن آزاد نیاز داشتم!!!!!
ممنون میشم راهنماییم کنید
khaleghezey (یکشنبه 18 خرداد 93)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
لطفا همانطور که مکرر گفتیم، موارد پیگیری مشکلات کاربری خود را از طریق لینک تماس با ما اعلام فرمایید.
با تشکر
======
پاورقی:
تغییر کاربری شما از مشترکین به انجمن آزاد انجام شد.
khaleghezey (یکشنبه 18 خرداد 93)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
من نمی دونم این چه مدل جدیدیه هر کسی مشکل می ذاره،بهش می گن،
انجمن آزاد تاپیک خصوصی،قبلن از این برنامه ها نداشتیم.همه همینجا،راهنمایی
می شدن.
khaleghezey (چهارشنبه 21 خرداد 93), omid65 (چهارشنبه 21 خرداد 93), فرشته مهربان (جمعه 23 خرداد 93), مدیرهمدردی (چهارشنبه 21 خرداد 93), بی نهایت (چهارشنبه 21 خرداد 93), شایسته89 (چهارشنبه 21 خرداد 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
جناب فرهنگ وقتی خانومه میادش میگه شوهرم 24 ساعته توی رختخوابه داره بازی میکنه میخوای چی بهش بگیم؟
وقتی توی شرایطیه که خونشو ترک کرده و هر آن امکان طلاق گرفتنو داره چی بگیم میخوای خودمان راهنمایی کنیم؟
وقتی مشکل حاده و نیاز به متخصص داره بهتره مشاورین بیان کمک
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
اینجا سایت مشاوره رایگانه قرار نیست وقتی چیزی به فکرمون نمی رسه فوری بگیم
برو پول بده مشاوره خصوصی بگیر.اینجوری کسی که تازه با اینجا آشنا شده،فکرمی کنه
باید برای دریافت مشاوره از کارشناس،حتمن مبلغی واریز کنه و بی خیال طرح مسئله
بشه.
بذارید خود کارشناسان به صلاحدید خودشون مراجعو به مشاوره خصوصی دعوت کنند.
با این تبلیغات سایت به عنوان محلی برای کسب درآمد تلقی می شه که از اهداف
راه اندازش نیست.
omid65 (چهارشنبه 21 خرداد 93), فرشته مهربان (جمعه 23 خرداد 93), نازنین2010 (پنجشنبه 09 مرداد 93), مدیرهمدردی (چهارشنبه 21 خرداد 93), شایسته89 (چهارشنبه 21 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)