السلام العلیک یا rsrs1380
سلام
نام کاربریت معناش چیه؟
نظرت در مورد جومونگ؟
نظرت در مورد بهترین رفیق؟
نظرت در مورد تعدد زوجات؟
نظرت در مورد راهنمای همدردی؟
مختصر توضیحی در مورد وضع زندگیت؟
رشتتم میگی؟
دیگه بسه؟
تشکرشده 1,607 در 499 پست
السلام العلیک یا rsrs1380
سلام
نام کاربریت معناش چیه؟
نظرت در مورد جومونگ؟
نظرت در مورد بهترین رفیق؟
نظرت در مورد تعدد زوجات؟
نظرت در مورد راهنمای همدردی؟
مختصر توضیحی در مورد وضع زندگیت؟
رشتتم میگی؟
دیگه بسه؟
کنجکاو (یکشنبه 21 تیر 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
نوشته اصلی توسط کنجکاو
سارا بانو (دوشنبه 22 تیر 88)
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام بر دوست گرامی "rsrs1380"...انشاالله که خوب هستید.
با اجازه سوال ها::
1>>به نظر شما کدام مورد یکی از بدترین صفات انسان می تواند محسوب شود؟
الف)ریا ب)دروغ گویی ج)غرور د)خودبزرگ بینی
2>>به نظر شما وظیفه اصلی یک پزشک چیست؟؟
الف)ایجاد ارامش در بیماران ب)درمان بیمارهای جسمی بیماران
ج)تعهد به سوگند نامه پزشکی د)گزینه الف و ب
3>>دوست خوبم فرض کنید در مقامی بزرگ قرار دارید اولین مسئولیت شما چیست؟؟
الف)انجام وظیفه ب)درک وظیفه ج)ارزش دادن به وظیفه د)هیچکدام
4>>چرا "قضاوت" های افراد اغلب دارای خطاهای فراوانیست؟؟
الف)عدم درک موقعیت ب)عدم شناخت خویشتن
ج)عدم اگاهی از وضعیت طرف مقابل د)ناتوانایی
5>>چرا عده ای می گویند در "دنیای مجازی" احساسات نیز مجازیند؟؟
الف)بدلیل جو حاکم بر دنیای مجازی ب)عدم نشان دادن خود واقعی در دنیای مجازی
ح)عدم رعایت صداقت در روابط د)هیچکدام(اگر هیچکدام لطفا توضیح بفرمایید)
6>>دوست گرامی منظور از جمله زیر چیست؟؟
""هر کس را بهر کاری ساخته اند""
الف)کار هرکس به خودش مربوط است
ب)هر کس مربوط به کاری هست که دارد
ج)توانایی هر فرد در انجام کار را نشان می دهد
د)هیچکدام(توضیح)
7>>کدامیک از شکلک های زیر را می پسندید؟؟
الف)ب)
ج)
د)
8>>چرا اغلب افراد در روابط خود با دیگران دچار تنش می شوند؟؟
الف)زیرا از ظرفیت کافی برخوردار نیستند
ب)در تصمیم گیری عجولند
ج)دیگران را قبول ندارند
د)دیگران ناگاهند
9>>"تالار همدردی" خانواده ای می تواند باشد برای تمام اعضا اگر........
الف)صبر کنیم ب)عشق کنیم ب)هدایت کنیم د)هیچکدام(توضیح)
10>>یکی از ویژگی های افراد موفق چیست؟؟
الف)اگاهی ب)انعطاف پذیری ج)عدم انطباق د)تطبیق دادن
11>>نظر شما در مورد شعر زیر چیست؟؟
"""آنگاه که تنهایی تو را می آزرد
به خاطر بیاور که خداوند
بهترین های دنیا را.........تنها آفرید است!!!"""
12>>افراد بدون ""نقاب"" چه شکلی هستند؟؟
13>>یک توصیه برای تمامی خوانندگان این تاپیک و بنده(نقاب) بفرمایید:::
ودر اخر ببخشید اگر سوال ها زیاد بود....سریلند و پیروز باشید.![]()
حسین پور (چهارشنبه 24 تیر 88)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دوست عزیز و گرامی خانم 1380
1_جوانی تعریف کنید
2_یک جمله درباره ما در پدر بگوید
3_چه خواننده موسیقی دوست دارید
4_چه رشته ورزشی دوست دارید
5_یک جمله درباره محمد ابراهیمی و مدیر همدردی کنجکاو بگوید
6_نظرتان درباره صندلی داغ چه است
7_پیشنها د درباره تالار همدردی بگوید
8_بهترین اعضا تالار نام ببرید
9_یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
10_بهترین کتاب خوانده اید نام ببرید
11_نظرتان درباره اقای کیوان اقای ارمان
امیدوارم همیشه سلامت باشید
محمدابراهیمی (چهارشنبه 24 تیر 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
نوشته اصلی توسط نقاب
نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
سارا بانو (دوشنبه 22 تیر 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام بر همه هم تالاری های گل
الان که از سر کار خسته برگشتم با خواندن پنجمین سوال محمد ابراهیمی و جواب دوست گلمون روحیه ام دو چندان شد و خستگی از بدنم بیرون رفت.و انگیزه ام برای کار برای افرادی که انقدر مهربان و قدر شناسند بیشتر شد.
از دوستان یه تقاضا دارم
دوستان خواهش میکنم وقتی براتون پیام خصوصی میدم فورا جواب بدین تا صندلی داغ لنگ نمونه .
متشکرم
حالا از خانوم صبا_2009
دعوت میکنم تا در صندلی داغ شرکت نمایند ازشون متشکرم که دعوت منو پذیرفتن.
کنجکاو (چهارشنبه 24 تیر 88)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
سلام مثل اینکه هنوز کسی سوالی
نپرسیده خوب بزارین شروع کنم؟
نظرت در مورد خودت چیه؟
چطور میشه اب ریخته شد رو جمع کرد؟
اگه بخواهی از 10 نفر انتقاد کنی چطوری ازشون انتقاد میکنی؟(نوع انتقاد از افراد)
اگه بفهمی شوهرت در گذشته با کسی ارتباط داشته چه میکنی؟(به عنوان مثال)
نظرت در موردrsrs1380 چیه؟
متشکرم.
کنجکاو (پنجشنبه 25 تیر 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
به به صبا خانم رو صندلی داغ نشسته............
من که هنوز جای داغ کنجکاو و بقیه رو تنمه!!!!!!!!!!!!!1
خب منم چندتا سوال دارم:
با اجازه:
1)اگر روزی عشق نبود و هیچ کس اجازه صحبت از اونو نداشت چکار می کردی؟
2)اهل تسلیمی یا مبارزه؟
3)تظرت در مورد تالار همدردی چیه؟
4)چه چیز موجب شد عضو تالار بشی و چطور اینجا رو پیدا کردی؟
5)اگر دوست داری شغلت هم بگو......
6)چرا بعضی انسان ها شجاعت اعتراف به اشتباهشونو ندارند ؟ترس یا غرور؟
7)تو عزت نفس رو چطور تعریف می کنی؟
8)استقلالی یا پرسپولیسی؟؟؟؟؟(مواظب باش جوابش خیلی در آینده اثر داره ها!!)
9)بزرگترین آرزوت چیه؟
10)یک شعر که از همه بیشتر دوست داری هم بنویس.......
خسته نباشی..........
سارا بانو (پنجشنبه 25 تیر 88)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دوست خوب مهربان خانم صبا 2009 سوال از شما
1_جوانی تعریف کنید
2_معیار برای ازدواج چه است
3_چه خواننده موسیقی دوست دارید
4_بهترین کتاب خوانده اید نام ببرید
5_یک جمله درباره محمدابراهیمی مدیر همدردی کنجکاو بگوید
6_نظرتان درباره صندلی داغ چه است
7_یک جمله درباره ما در پدر بگوید
8_چه غذایی دوست دارید
9_یک جمله درباره مکه مدینه کربلا بگوید
10_بهترین اعضا تالار بگوید
امیدوارم همیشه سلامت باشید
محمدابراهیمی (پنجشنبه 25 تیر 88)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
نظرت در مورد خودت چیه؟
سعی میکنم همیشه ارتباط خوبی با خودم داشته باشم و واسه خودم دوست داشتنی باشم ولی گاهی اوقات خیلی سخته
چطور میشه اب ریخته شد رو جمع کرد؟
اگه رو فرش ریخته باشه میشه یه مقدارش رو با قاشق جمع کرد227:
اگه بخواهی از 10 نفر انتقاد کنی چطوری ازشون انتقاد میکنی؟(نوع انتقاد از افراد)
سعی میکنم عادلانه باشه و تا حدودی با توجه به روحیه فرد اگه شناخت داشته باشم یا جو محیط انتقاد ولی با رعایت جوانب حتما نکات مد نظرم رو بیان میکنم حرف ناگفته نمیگذارم
اگه بفهمی شوهرت در گذشته با کسی ارتباط داشته چه میکنی؟(به عنوان مثال)
بستگی به نوع ارتباط داره
ولی خب طبق فرض شما الآن اون فرد همسر من هست زمان حال مهمه و حفظ زندگی و توجه به نیازهایی که باعث عدم توجه ایشون به غیر از زندگی شخصی شون میشه
نظرت در موردrsrs1380 چیه؟
دلسوز و دوست داشتنی , تمام تلاششون رو واسه کمک به بقیه میکنند
متشکرم.
خواهش میکنم منم از شما متشکرم
1)اگر روزی عشق نبود و هیچ کس اجازه صحبت از اونو نداشت چکار می کردی؟
این که شد 2 تا سوال مجزا
اگر روزی عشق نبود ؟ به نظر من همچین روزی را نداریم به نظر من عشق با هستی عجین هست
حالا اگه عشق وجود داشت و کسی اجازه صحبت نداشت چه کار میکردی؟
کار به اجازه کسی نداشتم کار خودم رو انجام میدم
2)اهل تسلیمی یا مبارزه؟
مبارزه
3)تظرت در مورد تالار همدردی چیه؟
بیا به میکده و چهره ارغوانی کن
مرو به صومعه کانجا سیاهکارانند
4)چه چیز موجب شد عضو تالار بشی و چطور اینجا رو پیدا کردی؟
گوگل عزیز منو به اینجا هدایت کرد
داشتم در مورد یه موضوع بهداشتی سرچ میکرد که از اینجا سر در آوردم
یه هفته مطالب تالار رو میخوندم
بعدش عضو شدم
5)اگر دوست داری شغلت هم بگو......
فقط در مورد شغلم اینو بگم که هر روز بین 10 تا 16 ساعت روبروی مانیتور زندگی میکنم
6)چرا بعضی انسان ها شجاعت اعتراف به اشتباهشونو ندارند ؟ترس یا غرور؟
هر دو
به نظر من سرچشمه غرور ترس هست
ترس از , از دست دادن خیلی چیزا نداشتن خیلی چیزاست که باعث غرور میشه
آدمی که شجاعت تلاش داره از اشتباهاتش درس میگیره و با اعتراف بهشون یه گام رو به جلو برمیداره و هیچی رو هم از دست نمیده
7)تو عزت نفس رو چطور تعریف می کنی؟
احترام به خود با در نظر گرفتن حقوق دیگران , احترام دیگران
اشراف داشتن بر حقوق خود
8)استقلالی یا پرسپولیسی؟؟؟؟؟(مواظب باش جوابش خیلی در آینده اثر داره ها!!)
تیم ملی
اونم به زور
دوست دارم که طرفدار یه تیم باشم ولی خب در حال حاضر وقت پیگری مسائلشون رو ندارم وبه نظرم خیلی هم .... نیستند که قابل طرفداری باشند
مساله خیلی مهمی نیست که بخوام بین بد و بدتر یکیو انتخاب کنم ترجیح میدم انتخاب نکنم
9)بزرگترین آرزوت چیه؟
به یقین برسم
تردید ازم دور بشه
هدفم کاملا واسم روشن بشه
حتی شده یه لحظه از انچه که میبینم و میشنوم مطمئن باشم که صحیح ترین هست
10)یک شعر که از همه بیشتر دوست داری هم بنویس......
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
شرمنده یه بیت بود نه یه شعر
از سوال های داغتون هم ممنونم![]()
صبا_2009 (پنجشنبه 25 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)