این خیلی خوبه که شوهرت اومده برای مشاوره نشانه اینه که اونم دوست داره زندگیش حفظ شه امیدوارم نتیجه تلاشت همونی باشه که می خوای .
تشکرشده 885 در 224 پست
این خیلی خوبه که شوهرت اومده برای مشاوره نشانه اینه که اونم دوست داره زندگیش حفظ شه امیدوارم نتیجه تلاشت همونی باشه که می خوای .
[size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]
تشکرشده 30 در 20 پست
وهم عزیز روی خطی چی شد پنج شنبه چکار کردی ؟ امیدوارم وضعیت بهتر شده باشه
تشکرشده 77 در 52 پست
با مشاورم تلفنی تماس گرفته بود و زودتر اومده بود وقتی من رسیدم کارش با دکتر تموم شده بود توی لابی منتظر من بود باهام خیلی سر سنگین برخورد کرد .... با من تا نزدیکای شرکت اومد و بد از ماشینم پیاده شد و رفت رفت بدون هیچ حرفی حتی توی مسیر هم چیزی نگفت
تشکرشده 3,145 در 958 پست
وهم عزیز مشاورت چی می گه؟ اون در مورد همسرت حرفی بهت نزده واینکه در مقابلش چطور برخورد کنی؟
![]()
تشکرشده 10 در 8 پست
وهم عزیز به نظر من بهتر خودت یه جلسه بدون شوهرت بری پیش مشاورت ببین تو این دو جلسه چه برداشتی از صحبت های شوهرت داشته و چه راهی رو بهت پیشنهاد میده ؟
تشکرشده 77 در 52 پست
نمی خوام چیزی بنویسم که اشکم درمیاد و دیگه نمی تونم کنترلش کنم
نامزدم به مشاور کنه طلاق تنها راه حل این زندگیه و حرف آخرش
تشکرشده 657 در 204 پست
خانومی خودت با همسرت صحبت نکردی
دلایلشو به خودت نگفت
همونطور که تو واسه کارات دلیل داری اونم باید برا کاراش دلیل بیاره باید با خودش رو در رو صحبت کنی
مشاور باید راهنما تون باشه نه واسط برای صحبت هاتون
تشکرشده 498 در 242 پست
وهم عزیز چی شده؟
به خودت چیزی نگفته؟
تشکرشده 45 در 28 پست
وهم عزيز همه چي رو به خدا بسپار،شايد صلاح اينه كه جدا شيد.
تشکرشده 29 در 19 پست
من نمی دونم چرا وقتی آقایون کم میارن حرف از طلاق میزنن؟
چرا خودش مستقیم به شما نگفت طلاق میخواد؟ چرا نمیاد بشینه حرفاش رو بزنه و حرفای شمارو بشنوه بعد دو تایی تصمیم بگیرید ؟ چرا یکه و تنها به قظاوت میشینه ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)