به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 27 از 35 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132333435 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 261 تا 270 , از مجموع 348
  1. #261
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    در مورد آقای خاله قزی

    به نظرم ایشون یک مرد خانواده دوسته

    بسیار هیجانی هست و بر اساس احساساتش گاهی تصمیم می گیره (البته شاید بعدش پشیمون بشه شایدم نه)

    به ادمها زود اعتماد می کنه و در عین حال زود اعتمادش شکسته میشه (با دیدن یک اشتباه)

    قلب رئوفی داره و این باعث میشه وقتی می خواد قاطعیت به خرج بده مصنوعی به نظر برسه

    پخته تر از سنش رفتار می کنه



    در مورد مصباح الهدی

    دختر مهربون و پر از احساس و دلسوزیه

    خودش فکر می کنه ادم منطقی ایه اما دچار تعمیم در شناختهاش میشه

    توی دنیای سفیدی زندگی کرده و این باعث میشه بعدا که بخواد از خانوادش مستقل بشه و در دنیای واقعی زندگی کنه کمی آسیب پذیر بشه

    سعی می کنه اونچه در توان داره رو برای کمک به دیگران استفاده کنه

    زندگی رو به سبک رومانتیک دوست داره


    در مورد شیدا

    دختر ساده پوشیه

    خوش فکره

    لاغره

    منطقیه

    والدش خیلی فعاله

    به تازگی سعی کرده پستهاش رو کمی ملایمتر بنویسه اما خوب نوشته روح ادم رو نشون نمی ده

    ادم بصری ایه

    زود جوشه اما کنترل خوبی هم بر احساساتش داره

    به نظر تک دختره

    فکر می کنم اهل یک ورزش رزمی باشه

    اهل مطالعه هست اما نه داستان

    فکر می کنم از شعر خوندن لذت می بره
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
    ویرایش توسط deljoo_deltang : سه شنبه 11 شهریور 93 در ساعت 20:25

  2. 10 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 11 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 12 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 12 شهریور 93), معاون کلانتر (چهارشنبه 12 شهریور 93), مصباح الهدی (سه شنبه 11 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (سه شنبه 11 شهریور 93)

  3. #262
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    در مورد آقای خاله قزی

    به نظرم ایشون یک مرد خانواده دوسته بله بخانواده اهمیت میدم چه همسرم و دخترم و چه خانواده خودم و خانواده همسرم خانواده خیلی مهمه.

    بسیار هیجانی هست و بر اساس احساساتش گاهی تصمیم می گیره (البته شاید بعدش پشیمون بشه شایدم نه) بله درسته ولی تا حدود فکر کنم متوسط رو به بالا توانستم کنترلش کنم همین پشیمانی بعدش باعث شده صبورت بشم و عاقلانه تر و سنجیده تر تصمیم بگیرم.

    به ادمها زود اعتماد می کنه و در عین حال زود اعتمادش شکسته میشه (با دیدن یک اشتباه) این رفتارم هم برای گذشتست خدارو شکری همدردی و دوستان خیلی بهم کمک کردن اعتمادم به دیگران در حد معمولی شده مخصوصا بعد این خونه سازی و رفتار اوستاکارها دیگه عاقلانه تر رفتار میکنم با افراد . راستی با دیدن یک اشتباه نه.

    قلب رئوفی داره و این باعث میشه وقتی می خواد قاطعیت به خرج بده مصنوعی به نظر برسه یکم رفتار منفعلانه دارم که خیلی باید روش کار کنم از خشن بودن خوشم نمیاد ولی رفتار جراتمندانه را باید یاد بگیرم و بیشتر بکار ببرم .

    پخته تر از سنش رفتار می کنه در مورد مسائل روانشناسی بله .ولی در کل بیرون توی زندگی کودک درونم هنوزم کله ملق میزنه.



    در مورد مصباح الهدی

    دختر مهربون و پر از احساس و دلسوزیه

    خودش فکر می کنه ادم منطقی ایه اما دچار تعمیم در شناختهاش میشه

    توی دنیای سفیدی زندگی کرده و این باعث میشه بعدا که بخواد از خانوادش مستقل بشه و در دنیای واقعی زندگی کنه کمی آسیب پذیر بشه

    سعی می کنه اونچه در توان داره رو برای کمک به دیگران استفاده کنه

    زندگی رو به سبک رومانتیک دوست داره


    در مورد شیدا

    دختر ساده پوشیه

    خوش فکره

    لاغره

    منطقیه

    والدش خیلی فعاله

    به تازگی سعی کرده پستهاش رو کمی ملایمتر بنویسه اما خوب نوشته روح ادم رو نشون نمی ده

    ادم بصری ایه

    زود جوشه اما کنترل خوبی هم بر احساساتش داره

    به نظر تک دختره

    فکر می کنم اهل یک ورزش رزمی باشه

    اهل مطالعه هست اما نه داستان

    فکر می کنم از شعر خوندن لذت می بره
    همیشه نظرات شما را دوست داشتم خیلی زیبا مینویسید واقعا برام جالب بود اکثرا درست حدس زدید البته اگه قبل همدردی بود بجز آخریش همش درست بود.سپاس از نظری که دادید باعث شدید بیشتر به خودم و رفتارهام دقت داشته باشم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 12 شهریور 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 12 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  5. #263
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام سلام

    چه خبره اینجا!!!
    دوستان منو می بخشید این چندوقته، به دلایلی وقت نداشتم به همدردی بیام و یا اگر هم میامدم خیلی کوتاه بود...

    ببخشید که تو این تاپیک شرکت نداشتم. اگر اشکالی نداشته باشه من به غیر از اینکه جواب تصویر ذهنی های دوستان را می دم؛ تصویر ذهنی خودم را هم به مرور از اعضای دیگر شرکت کننده خواهم گفت. آن اعضا من را ببخشند که در زمان خودشون پاسخ ندادم .و الان پاسخ می دم.(البته خب شارژ هم نداشتم)




    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    سلام



    سلام خانوم مصباح الهدی عزیز نازنین خودم سلام خواهر آرام خودم
    مذهبی اند و محجبه(چقدر هم وقتی حجاب میکنی ناز میشی گلم) بله مذهبی هستم(از نظر بقیه.از نظر خدا نمی دونم) ولی خشک نیستم



    اعتماد به نفس بالایی دارند می گن
    فوق العاده عاطفی هستند بله! کیه که ندونه!
    زودرنج و کینه ای نیستند کینه ای نیستم. زودرنج هم نیستم. البته چرا گاهی اوقات زود رنج می شم. ولی نه همیشه. به اون موضوع هم ربط داره البته!


    تو خانواده تحصیل کرده بزرگ شدند
    خطشون خوبهمیشه گفت بله برادرانم تحصیلات خوب دارند. پدر و مادرم مطابق با زمانشون بله.ولی خیلی اهل مطالعه هستند.
    خط: می گن خطم عالیه. جزوه هام همیشه طالب داشت:)


    بی نهایت دلسوز و مهربان هستند. ممنون نظر لطفته
    شاگرد خوبی بودند بله بودم و ان شاالله باشم



    مخلصیم آبجی.
    انشاالله ازدواج موفقی داشته باشی و هیچ وقت سر دوراهی گیر نکنی دلتون برای جوان مردم نمی سوزه!!! گناه داره گیر من بیفته :دی ولی کلا الان سر یه دوراهی هستم دعام کن


    ارادت خاصی بهتون دارم خواهرم







    .
    ممنون آرام دل عزیزم. خیلی لطف داشتی. امیدوارم تو زندگیت همیشه موفق باشی و علی کوچولو موجب افتخارت بشه

    - - - Updated - - -

    تصویر ذهنی ها را از آخر شروع می کنم:

    تصویر ذهنی من از آقای خاله قزی :
    اوایل که اسمشون را می دیدم، می دیدم چقدر خانومشون را دوست دارند . چقدر مهربون و عاطفی هستند. اصلا یه جوری از خانومشون و دخترشون می گفتند که آدم پیش خودش می گفت مردها هم یکم یاد بگیرن!
    خیلی مرد حمایت گری هستند.
    حتی یک اپسیلم هم حسادت ندارند.غیرت متعادل دارند. نه بی جا
    دست و دل باز هستند.
    خیلی پرانرژی و شاد هستند. خیلی شوخ طبع هستند.
    عاشق دخترشون هستند و این قدر دختر دوست دارند می خوان یه خواهر هم برای مهدیه سادات بیارن!

    شیطون هستند.
    تو 99% تاپیک هاشون این شکلک و این شکلک و یا این شکلک دیده میشه!!!

    انتقاد پذیرند ولی نظرشون هم زود تغییر نمی دن.

    آقای خاله قزی امیدوارم همیشه در کنار خانوادتون موفق و شاد باشید

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : چهارشنبه 12 شهریور 93 در ساعت 17:27

  6. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 12 شهریور 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 12 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  7. #264
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مصباح الهدی

    ظاهری: قد 165، نه خیلی لاغر (متوسط)، سفید، صورت آروم با لبخند

    مهربان
    با اعتماد به نفس
    به قول دلجو-دلتنگ تو دنیای سفیدی بزرگ شده.
    صبور
    حس مادری و خواهری قوی داره.
    مسئولیت پذیره
    باهوش و عاقله.

    از نظر روحی لطیف و آروم و سالم به نظر می رسه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. 7 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 12 شهریور 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 12 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 12 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  9. #265
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها

    - - - Updated - - -

    تصویر ذهنی ها را از آخر شروع می کنم:


    تصویر ذهنی من از آقای خاله قزی :

    اوایل که اسمشون را می دیدم، می دیدم چقدر خانومشون را دوست دارند . چقدر مهربون و عاطفی هستند. اصلا یه جوری از خانومشون و دخترشون می گفتند که آدم پیش خودش می گفت مردها هم یکم یاد بگیرن! ایشالله که تا آخر اینجوری باشه منم همینجوری تلاشمو کنم آدم بهتری بشم.

    خیلی مرد حمایت گری هستند. نسبت همسرم و دخترم +خواهرام بیشتره برای بقیه هم هست.

    حتی یک اپسیلم هم حسادت ندارند.غیرت متعادل دارند. نه بی جا آدم معتدلی هستم غیرت داشتن یعنی نون حلال بردن سر خانه و زندگیت دادن عشق و محبت به همسر و فرزندان بااخلاق بودن.در مورد حسادت بعضی وقتها یکم حسود میشم البته بیشتر سعی میکنم ازش استفاده کنم .

    دست و دل باز هستند. برای خودم نه ولی برای خانودم آره.
    خیلی پرانرژی و شاد هستند. خیلی شوخ طبع هستند. درسته ولی از وقتی زن گرفتم از بس گیر میده بهم متعادل شدم

    عاشق دخترشون هستند و این قدر دختر دوست دارند می خوان یه خواهر هم برای مهدیه سادات بیارن! کلا دختر خیلی دوست دارم درسته خیلی حساس هستند و باید حواست خیلی خیلی بهشون باشه ولی بازم از پسر خیلی خی خی بهتره



    شیطون هستند. درسته

    تو 99% تاپیک هاشون این شکلک و این شکلک و یا این شکلک دیده میشه!!! خوب از بس تایپیک غم و انده میبینم توی همدردی یکم اینجور یحداقل جو عوض میشه بعدشم احساسات خودمو توی نوشته هام بروز میدم با این شکلک ها.



    انتقاد پذیرند ولی نظرشون هم زود تغییر نمی دن. انتقاد پذیر هستم نظرمم تغییر میدم اگر واقعا نظر طرف مقابلم کاملتر باشه حتما نظرشو قبول میکنم ولی یکخورده لجبازم روی نظراتم



    آقای خاله قزی امیدوارم همیشه در کنار خانوادتون موفق و شاد باشید سلامت باشید بانو مصباح الهدی.


    سپاس بانو خیلی خوب بود
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 7 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 12 شهریور 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 12 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 13 شهریور 93)

  11. #266
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    خانم مصباح الهدی

    ‏مذهبی _سنتی یه لطافت خاصی هم درعقایدش دیده میشه ولی نیاز داره بیشتربه عمق اعتقادات خودش سیروسفرکنه بله.خب چون تو بچگی به اعتقادات،خدا و... فکر کردم خود به خود لطافت کودکی به خودش گرفته و گاهی انگار از زبان یه بچه با خدا درد و دل می کنم... ولی بله باید عمیق بشم .

    دلسوز حساس وکمی زودرنج بله

    جنب وجوش وانرژی زیادی داره درکنارش گاهی بین انتظاری که فکرمیکنه عرف ازیک دخترجوان مذهبی داره با اون جنب وجوش خودش تعارض داره واگه ازقضاکسی هم پیدابشه ایرادی دراین موردازش بگیره کلی به هم میریزه


    اتفاقا آرام هستم. یعنی از نظر فیزیکی اون طوری بپر بپر ندارم.(مگر اینکه با بچه ها سرو کار داشته باشم) تند و سریع نیستم. شمرده و با آرامش صحبت می کنم.
    اما در عین حال با انرژیم.آدم خوشحالیم. بگو بخند دارم.اگه مسافرت یا تفریح بریم اگه من باشم بیشتر خوش می گذره! :) و به اصطلاح پایه هستم. تا حالا کسی ازم ایراد نگرفته ولی مثلا ناراحت می شم یک دختر مذهبی افسرده می بینم یا وقتی دختری تک بعدیه و فقط از جنبه مذهبی فعالیت و فکر کنه به نظرم خوب نیست. خودم هم اصلا تک بعدی نیستم.


    همیشه فکرمیکنم مصباح الهدی همه چیز روگفت الا مشکل اصلیش وخودش ازاین بابت پشیمونه
    همیشه فکرمیکنم مصباح الهدی همه چیز روگفت الا مشکل اصلیش وخودش ازاین بابت پشیمونه
    بله... شاید گاهی درست حدس زده باشید... پشیمون نیستم ولی. اگر این دفعه مشکل اصلیم (نه حالا خیلی اصلی) حل نشه دیگه صبرم لبریز میشه و میام می گم



    میخاد روابط عمومیش بالاباشه ولی گاهی افراد نخاله سرراهش سبز میشن چون به شکل عجببی بدبین نیست کمی دیرترمتوجه این افرادمیشه ولی وقتی هم متوجه شد همچی میشندشون سرجاشون که حالا نه به این شدت ولی خب دیگه اغراق درتصویره
    قبلا خیلی خوش بین بودم. الان واقع بین رو به خوش بین هستم. تو این دو سال هم تو فضای همدردی هم آدم های اطرافم و حتی تو خواستگاری ها فهمیدم در ابتدا باید سنجید و خوش بین نبود...

    اما اون افراد به قول شما نخاله را جدیدا خیلی زود شناسایی می کنم. یعنی مثلا اگر یکی جای من بود متوجه نمی شد... البته خدا خواسته...
    عصبانی بشم جذبه و... ندارم. تو حالت عصبانیت کلا آچمزم. فقط شاید گریه کنم. ولی بعدش حتما پیگیری می کنم و اصلا کوتاه نمیام. از صحبت جدی گرفته تا ...


    مهربان وقابل اعتماد ممنون

    گاهی دنبال یه دیوارکوتاه میگرده یه تقصیرهایی رو بندازه گردنش حتماتقصیر اون دیواره است خب!

    سرزنش کمی عصبیش میکنه بله.ولی عصبانیتم را در مقابل اون شخص بروز نمی دم. ولی عصبانیم می کنه.


    دست خطش خوبه بله

    گاهی کمی عجول بنظرمیرسه گاهی بله.در کل صبورم. ولی وقتی صبرم لبریز بشه خیلی عجول به نظر می رسم.انگار از اول عجول بودم!


    باهوش وذهن شفاف وجزئی نگری داریه ممنون. جزئی نگر هستم ها.وقتی یه چیزی را بخوام تحلیل کنم و در موردش اطلاعات داشته باشم دقیق تحلیلش می کنم. اما آدم آسون گیریم. در حالت عادی خیلی گیر نمی دم. بستگی به اهمیت موضوع داره... خود به خود این طور شدم. فکر کنم به خاطر رشته ام این طور شدم. یا شاید بودم ولی بروز نداشته...



    همسر آیندش باید حتمابتونه درکش کنه دراین صورت مصباح الهدی فداکاروپامرام میشه
    بله! حتما باید درکم کنه! وگرنه بی کار نیستم که ازدواج کنم! :) درک مشترک خیلی مهمه برام.واقعا اگر درکم نکنه از ازدواج باهاش پشیمون می شم.


    کمی هم بازیگوش بنظرمیرسه ولی باید کاریش نداشته باشی دختران امروزیه دیگه . بله. تو مدرسه جلوی معلم ها خیلی مثبت و مظلوم به نظر می رسیدم و یه ذره هم شیطنت به قیافم نمیومد. اما با بعضی دوستام....


    گاهی انفعال هم داره بله گاهی در مورد برخی موارد. اکثرا نه.


    اعتمادبنفسش گاهی متغیره وبالاپایین میشه بله... به نظر بالا می رسه. اما همین که شما می گید هست.






    خیلی متشکرم از تصویر ذهنی شما. من هم برای شما آرزوی خوشبختی می کنم


    - - - Updated - - -

    تصویر ذهنی من از شیدای عزیز:
    اوایل که عضو سایت شدم نظرات شیدا خیلی خیلی توجه منو جلب می کرد...
    واقعا عمیق و پخته بود. تو تاپیک هایی که نظر می ذاشت وقتی نظرش را می خوندم دیگه کلا نظر بهتر به ذهنم نمی رسید و نظر نمی دادم!
    بعد از دقتش خیلی چیزها یاد گرفتم و.. بعد هم کم کم نظر گذاشتم دیدم انگار منم می تونم و این جوری شد که الان عضو فعال شدم...

    شیدا دختر پخته و عمیقی هست.
    فکر کنم همسن باشیم(26) ولی پخته تر از من به نظر می رسه.
    آدم صادق و رک گویی هست!
    شجاعه!
    منفعل نیست.
    اهل مطالعه هست.
    مستقله! یه ذره هم لوس نیست. اصلا زودرنجی با شیدا غریبه هست. اما دلرحمه و اصلا دوست نداره دل کسی را بشکنه.
    بیشتر وقت هاشرایط را می سنجه...
    آدم خوشحالی هم هست...
    آواتارش را هم خیلی دوست دارم. به آدم انگار می خواد با مهربونی و آسانی اشکالش را مثل یک نوشیدنی هدیه بده! حالا نمی دونم دلیل انتخابش چی بوده. شیدا جان دلیلت چی بوده؟

    شیدا جان برایت آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.


    پ ن: منم آواتارم را با دلیل انتخاب کردم. حالا دلیلش خیلی عمیق و فلسفی نیست ها. ولی خب گفتم شاید بتونید تو تصویر ذهنی هاتون حدس بزنید منظور من از آواتارم چی بوده!
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : چهارشنبه 12 شهریور 93 در ساعت 18:59

  12. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 12 شهریور 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 12 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)

  13. #267
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    بانو مصباح الهدی

    قبلا خیلی خواستگار داشت الانم فکر کنم داره ولی کمتر در موردشان مینویسه (متاسفانه ازش گلگی دارم در این مورد)
    چرا گلگی! دیگه سعی می کنم غیر مستقیم تجربیاتم را دراختیار بذارم. فکر کنم بهتره. چون بعضی ها فکر می کنند خواستگار زیاد داشتن خوبه ومن چقدر خوش به حالمه! ولی من به عنوان کارشناسی ارشد یا دکترای خواستگاری همین جا اعلام می کنم اصلا هم خوب نیست! خدا را ناشکری نکنید! بدی هایی داره! آدم آلرژی می گیره و از نظر روحی مستهلک میشه. من هستم دیگه! تجربیاتم را در اختیار می ذارم. دیگران نمی خواد خودشون تجربه کنند! مهم همون یه نفره که بیاد قبلش اصلا مهم نیست.... مهم همون تجربه است که با مطالعه راحت تر بدست میاد
    جدی می گم واقعا تعداد زیاد خوب نیست و من دوست نداشتم هر چند که شاید این تجربیات باعث شده من یکم پخته و محکم بشم و حتما صلاحم بوده
    تایپیک هاش در مورد خواستگاری واقعا محشره
    کارشناسی ارشد در مورد مسائل خواستگاری با این حساب پایان نامه دکترام ازدواجمه. دفاع کنم بهم مدرک دکترام را هم می دن!


    مذهبی معتقد واقعی چادری هستش نه از این چادری های قرتی(واقعا منزجر کننده هستند) ولی خوشتیپه بله. ولی سنگین هستم.


    مستقله حواسش به خرج کردن پولاش هست ولی خسیسم نیست بله
    دلسوز و مهربونه ممنون
    نظراتش خیلی خوبه و سطحش بالاست مخصوصا در مورد جلسات خواستگاری ممنون شما لطف دارید. از دوستان یاد گرفتیم


    باباو مامانش خوبن و دوسش دارن بله. منم عاشقشونم.




    در کل خلاصه بخوام بگم هر وقت اسمشو میبینم یا تایپیک در مورد خواستگاری یاد ایشون میوفتن
    اگر یه وقت مهدیه سادات خواستگار داشت من برای مشاوره در خدمتم.


    مصباح الهدی=خواستگار و خواستگاری
    راستی جدیدا کمتر میاد تالار همدردی کم لطف شدن
    لطف دارید. دوستان دیگر خیلی بهتر از من نظر می دن و من خودم از خیلی از نظرات دوستان استفاده کردم و یاد گرفتم. همون طور که تو تاپیک هایم به من کمک کردند. تو سایر تاپیک ها درواقع دارم از درس های گرفته شده از همدردی ؛ درس پس می دم.از خودم فی نفسه چیزی ندارم.

    ممنون جناب آقای خاله قزی از نظراتتون. براتون آرزوی موفقیت دارم.


    - - - Updated - - -

    تصویر ذهنی من از آقای فرهنگ

    ایشون از دکتر فرهنگ خوششون اومده و به همین دلیل اسم ایشون را به عنوان نام کاربری انتخاب کردند.
    به انسانیت و اخلاق خیلی بها می دن.
    کلا آدم درست و سالمی هستند و میشه بهشون اعتماد کرد.
    کارشناسی ارشد دارند.
    به نقاشی علاقه دارند.
    درون گرا هستند.

    توانایی انتقال منظورشون را با یک جمله دارند و به نظرم همون طور که کم حرف هستند از پرحرفی خوششون نمیاد.
    احتمالا یکی از معیارهاشون برای ازدواج کم حرف بودن دختر خانم هست.
    جلسات خواستگاریشون احتمالا در عرض 10 دقیقه تمام میشه چون راحت و مختصر و مفید جواب می دن و به نتیجه می رسن.

    تا حالا خواستگاری را تجربه نکردند چون مادرشون مسئولیتش را به عهده نمی گیره.
    آقای فرهنگ پیشنهاد می کنم در این مورد و جهت راضی کردن مادر محترمتون یک تاپیک باز کنید.

    براتون آرزوی خوشبختی می کنم


    - - - Updated - - -

    تصویر ذهنی من از ترمه جان.

    راستش زیاد در تاپیک هایش شرکت نکردم.
    اما اون تصویری که از ترمه تو ذهن من با توجه به بعضی پستهایش می بینم اینه:
    خانم برون گرایی هست.
    طرفدار حقوق بانوان.
    شاد و شوخ طبع.
    دوست داره همه را خوشحال کنه.حتی وقتی خودش هم ناراحته .
    دوست نداره دل کسی را برنجونه.و مهربونه
    لواشک هم انگار خیلی دوست داشت.
    کودک درونش هنوز زنده هست!
    با پاییزه جان هم خیلی دوست هست

    موفق باشی ترمه جان
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  14. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 13 شهریور 93), khaleghezey (پنجشنبه 13 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 13 شهریور 93)

  15. #268
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها



    در مورد مصباح الهدی

    دختر مهربون و پر از احساس و دلسوزیه بله.همین طوره احساسم زیاده

    خودش فکر می کنه ادم منطقی ایه اما دچار تعمیم در شناختهاش میشه خب لااقل بی منطق نیستم. اگر منطقی قانع بشم قبول می کنم. ولی شاید گاهی دچار تعمیم بشم. اما نه اینکه از قصد باشه.

    توی دنیای سفیدی زندگی کرده و این باعث میشه بعدا که بخواد از خانوادش مستقل بشه و در دنیای واقعی زندگی کنه کمی آسیب پذیر بشه

    بله شما درست می گین.دنیام سفیده. ای کاش کل دنیا همین طور سفید بود...
    به نظرم خوب شد با این سایت آشنا شدم و فهمیدم دنیای واقعی چه طوره. البته گفتم همین حضورم تو اجتماع هم باعث شده بفهمم دنیای واقعی چه طوره این طور هم نیستم که بگم دنیام سفیده فکر کنم کل دنیا هم سفیده و بخوام واقعیت را نبینم.
    پیش داوری نمی کنم.بخوام پیش داوری کنم اول گزینه های مثبت به ذهنم میاد. نمی دونم چقدر اشتباهه ولی گاهی حتی آدم های بد را مثل بقیه بد نمی بینم. می گم شاید آنها تو شرایطی بودند که این طور شدند یا بنده خدا چقدر بهش فشار اومده این طور رفتار می کنه...

    سعی می کنه اونچه در توان داره رو برای کمک به دیگران استفاده کنه
    بله سعیم بر این هست.و وقتی به کسی کمک می کنم و نتیجه می گیرم خیلی خوشحال می شم. البته درواقع خدا باعث میشه که مشکل اون شخص حل بشه و طبق یک حدیث از امام حسین نباید غره شد و مثلا بگیم من چقدر خوب تونستم کمک کنم و باید خدا را شکر کرد که خدا ما را لایق دونسته و واسطه کار خیرش قرار داده

    زندگی رو به سبک رومانتیک دوست داره
    بله . حالا من چون یه تاپیک زدم و در این مورد عشق و... گفتم حالا همه منو خیلی رومانتیک می بینند. ولی خب من فقط اون موقع اون بعد را سوال داشتم نه این که تو زندگی فقط تو همین بعد زندگی کنم.

    دوست دارم تو زندگیم عشق باشه.اما صداقت تو عشق واقعا برام مهم تره. عشق تقلبی به هیچ دردی نمی خوره. این عشق هایی که می بینیم که مثلا مرد زنش را دوست داره نه به خاطر خود زن؛ به خاطر خودش! عین خودخواهیه! تو عشق خود خواهی نیست!

    اون حس رومانتیک هم منظورم فیلم هندی نیست.یا اینکه زندگی هیچ سختی نداشته باشه. مثلا زندگی شهید عباس بابایی به نظرم بهترین زندگی بود. عشق واقعی توش جریان داشت. یک انسان دین دار واقعی تو تمام ابعاد می تونه خوب باشه و از زندگی لذت ببره. شهید بابایی نمونه یک انسان دین دار واقعی بود. هم بسیار انسان خوش رو و خوش اخلاقی بود. هم شوخ طبع و شاد بود.هم از تمام استعدادش استفاده کرد.هم متین و مودب بود. جلف نبود. محکم بود. محکمی و مدیریتش ادا درآوردن و مثلا داد زدن و من من کردن نبود. واقعی بود و توی روح زندگیش جریان داشت.

    ****رنگ روح زندگیش هم به قول خسرو شکیبایی تو خانه سبز، سبز بود. یعنی اعتدال داشت. رنگ سبز هم رنگ شادیه(اما نه مثل قرمز سوزاننده). هم رنگ آرامش بخشیه( اما نه مثل آبی سرد) هم رنگ روشنیه (اما نه مثل زرد تو چشم بزنه و تنفر نشون بده.) رنگ سبز اعتدال داره و دوست دارم رنگ روح زندگیم سبز باشه ****

    شهید بابایی خانومش را برای خود خانومش دوست داشت و با اینکه این قدر سختش بود(از این شهر به اون شهر می رفت!) از خانومش حمایت می کرد و خانمش هم به علایقش رسید. این طور نبود که زندگیش یه طرفه باشه و مثل بعضی از این مردهای ایرانی بخوادخانمش فقط خودش را وقف شوهرش کنه و مثلا کار نکنه و... (آخه این چه عشقیه). خانمش هم متقابلا همین طور بود البته.

    الان بعضی فقط می خوان یکی را دوست داشته باشن ( اونم از نوع تقلبی) بعد فقط طرف مقابل باعث خوشبختیش بشه. نمی گن آیا من می تونم طرفم را خوشبخت کنم یا نه! عاشق این سمت عشق براش مهمتره.

    البته شهید بابایی عشق اولش خدا بود و این خیلی حرف بزرگیه...


    این دیگه واقعا به قول شما خیلی دنیای سفیدیه! من خیلی بعید می دونم یه مرد ایرانی این شکلی باشه و وتو واقعیت خیلی کمه... ولی ای کاش یه ذره بعضی ها الگو می گرفتن... راست می گی دنیام ای کاش این شکلی نبود بعدا فقط اذیت می شم :( (البته این ایده آل بود. نمی خوام هم حتما به این ایده آل برسم.فقط می خواستم بگم حس عشق واقعی از دید من چه شکلیه)




    ممنونم دلجو دلتنگ عزیزم از تصویر ذهنی شما. خیلی لطف داشتی .برام خیلی ارزش داشت.



    - - - Updated - - -

    meinoush
    تصویر ذهنی من از مینوش عزیز

    مینوش خیلی دختر مهربون و دلسوزیه.
    مینوش خیلی خوب غم را درک می کنه! آدمی که غم را خوب درک کنه می تونه شادی را درست درک کنه! و آدم عمیقیه!
    (یه روانشناس معروف صحبت می کرد می گفت من تو انتخاب همسرم نکته ای که خیلی برام مهم بود این بود که غم را درک کنه! و هر کسی این درک را نداره! و تو زندگی خیلی مهمه!) ولی مینوش این توانایی را به خوبی داره.
    مینوش حتی یه ذره هم خسیس نیست!
    حتی اگر از کسی بدش بیاد یا مخالفش باشه سعی می کنه همیشه منصفانه رفتار کنه و حتی با اون شخص هم مهربون رفتار می کنه. این ویژگی ویژگی خیلی مثبت مینوشه و تو هر کسی نیست.

    مینوش وقتی اشتباه می کنه راحت عزر خواهی می کنه و اصلا مغرور نیست! خیلی این ویژگیش را دوست دارم.

    مینوش خیلی اهل مطالعه هست.
    مینوش تو یه احساس منفی گیر کرده. خیلی دنبال دلایل مختلف رفته.اما رفتن این حس منفی موقت بوده.
    مینوش نمی دونه این جهان چه طور به وجود اومده. حکمت خیلی چیزها را نمی دونه. جهان بینیش کامل نیست. و این طوری هم نیست بخواد هر چی هر کی گفت قبول کنه. حتما باید به نتیجه برسه.
    من نظر شخصیم اینه اگر خیلی از سوالات مینوش در مورد جهان و خدا حل بشه مینوش به یک حس آرامش قوی می رسه و پیشنهاد می کنم حالا که این قدر اهل مطالعه هست و آدم منصفی هم هست از مطالعه تو این زمینه کوتاهی نکنه.
    مینوش جان یه بار تو حال و احوال همدردی از برنامه ماه عسل پرسیدی حس کردم شاید بخوای بعضی قسمت های مهمش را ببینی. دوست داشتم این قسمت را پیشنهاد کنم ببینی ولی نشد. حالا الان به این بهانه پیشنهاد می کنم این قسمت را اگر دوست داشتی ببینی. من دوستش داشتم. گفتم از اون برنامه پرسیده بودی گفتم بهت بگم شاید تو هم خوشت بیاد. به ترتیب برات پیداشون کردم:

    مینوش جان تو خیلی خوش قلبی و امیدوارم مزد این خوش قلبیت را بگیری
    برایت آرزوی بهترین ها را دارم دوست خوبم

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : پنجشنبه 13 شهریور 93 در ساعت 11:44

  16. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 13 شهریور 93), m.reza91 (پنجشنبه 13 شهریور 93), meinoush (جمعه 14 شهریور 93), parsa1400 (پنجشنبه 13 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 13 شهریور 93)

  17. #269
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    سلاااااااااااااااااااام
    من چون چند روزه درگیر مطالعه یک جزوه آموزشی بودم نشد بیام و تصاویر زیبای دوستان رو به نمایش بذارم ...
    الان اومدم همه رو یکجا بگم ... و از اونجایی که مطمئنم جناب مدیر پویا دلشون رئوف تر و بسی مهربانتر و از برگ گل نازک تر است و هر چقدر هم من اینجا را بهم ریخته و بی نظم کنم باز هم با تشکر ایشان مواجه خواهم بود (سو استفاده گری از آقایون خیلی راحته.. فقط مقداری هندوانه نیازه ) پس دست به قلم شده و اینگونه تصاویر ذهنی خودم را تقدیم میدارم :

    1- خاله قزی : چون سیدی برات سبز نوشتم ... منم مثل خودت تک جمله ای تصویرمو منتشر میکنم
    خیلی دوس داره دعوت بشه خونه پدر خانومش کباب بخوره :)

    2- شیدا : با اینکه خیلی کمکم کرده با راهنمایی هاش ولی نمیدونم چرا خیلی ازت تصویر ندارم
    ولی با این آواتار خوشمزه ت فکر میکنم دختر با سلیقه ای باشی در زمینه خانه داری

    3- مصباح الهدی :
    هدی تپله ... محجبه هم هست .. یه روسری که ترکیب رنگ های روشن و شاد با یه چادر تصور می کنم که یه صورت تپل ازش زده بیرون
    یه عطر ملایم داره ... همیشه تمیز و سفیده
    دختر عاقلیه .. از بس خواستگار داشته و رد کرده استاد شده تو این زمینه
    خیلی مهربونه و همه نوشته هاش لطیفه ...
    دختر اول خانواده س و یه خواهر کوچولو هم داره ...
    هر کاری رو که میخواد انجام بده با وسواس زیاد در مورد فکر میکنه ...
    آشپزیش بد نیست ... گذاشته با همسر آینده تمرین کنه ولی تا دلتون بخواد برای همصحبتی و تفریح با شوهر آینده ش برنامه ریزی کرده
    پدر مادرش خیلی قبولش دارن ...
    احساس میکنم گاهی برای ازدواج خیلی سخت میگیره
    یه پست یه بار ازش دیدم شماره حرم امام رضا رو گذاشته بود ...اون لحظه خیلی به دلم نشست دوس داشتم یک عالمه ازش تشکر کنم


    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها


    تصویر ذهنی من از ترمه جان.



    راستش زیاد در تاپیک هایش شرکت نکردم. اشکال نداره خودمم حوصله تاپیک هامو ندارم

    اما اون تصویری که از ترمه تو ذهن من با توجه به بعضی پستهایش می بینم اینه:

    خانم برون گرایی هست. تقریبا

    طرفدار حقوق بانوان. برای شوخی و کل کل خیلی
    شاد و شوخ طبع. درسته

    دوست داره همه را خوشحال کنه.حتی وقتی خودش هم ناراحته . وقتی ناراحتم نه دیگه
    دوست نداره دل کسی را برنجونه.و مهربونه بله

    لواشک هم انگار خیلی دوست داشت. خیییییلی
    کودک درونش هنوز زنده هست! خدا بگم چی کارش کنه که آبرو برام نذاشته

    با پاییزه جان هم خیلی دوست هست پاییزه کجایی بدو بیا بغلت کنم


    موفق باشی ترمه جان
    ممنون همچنین شما
    .
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  18. 4 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 13 شهریور 93)

  19. #270
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    چون هنوز با برخی از دوستان آشنایی کامل ندارم جدا از تصویر دیگران برا هریک از دوستان چند خطی مینویسم .البته کمی متفاوت تر که من پیشاپیش عذر میخوام

    بانو ترمه . سلام .
    دختر شیطون زرنگیه
    همسرشو دوست داره ولی ته دلش ازش راضی نیست . دلشکسته ست .
    ذوق زندگیش کور شده برا همین بیشتر تنهاییاشو با تالار پر میکنه .
    خانواده دوست اهل مسافرت .
    تجملاتی نیست دکوراسیون خونش زیباست (چیدمانش عالیه)

    ارتباطش با عالم معنا قطع وصل میشه ولی ایمانش خوبه

    بانو ببخش من برات شادی تو تمام لحظه هاتو آرزو دارم . پر از آرامش و عشق باشی بدرود


    بانو شیدا سلام

    بانویی که زود میاد یه نکته میگه و میره ولی تاثیرش موندگاره

    جدیه زیاد اهل شوخی نیست
    دست دل بازه بخشنده ست

    کمی کم حوصله هم هست یا بهتر بگم کمی هم عجوله دوست داره یه کاریو زود انجام بده یا زود به نتیجه برسه

    ودر پایان عالمیو شیدای خودش میکنه ولی خودش تو شیدای یکی مونده .

    بانو مصباح سلام

    چی بگم تمام اصله کاری هارو دوستا بارها تکرار کردن . ولی خب ارزش تکرار داره .

    دوستان شنیدین میگن برا رسیدن به خدا راه های زیادی هست ؟ تمام این راه هارو این بانو بلده .

    تو بیشتر رفتارها و اخلاقیات به مادرش رفته چون مادرش یه کدبانوی واقعیه . سلامت باشن

    ولی دختر باباییه و تو صبر و تحمل درد به پدرش رفته تازگی ها تو خودشم میریزه . (انشالله بهتر باشن و سلامت)

    ظاهرا شاد ولی از ته دل نه . بد پسند نیست راهو بلده ولی تصمیم خودشو باور نداره ومنتظر نشانه ای از نور الهی تا راه درست براش روشن کنه تا با خیال راحت قدم برداره . مصباح خودش منتظر نوری از هدی ست .

    آواتارشون نوریست از اعماق تاریکی ها بر آسمان بیکران ما کبوترا هرچند دست حکمت روزگار بال مارو چید از پریدن محروم شدیم ولی اینم جای شکر داره و از رو زمین نگاه کردن به سه کبوتر سفید که رنگشون نشونه خوشبختیشونه لذت دیگه ای داره ( کبوترا بانو مصباح همسرشون و دخترشونه )
    بانو توکلت به خدا باشه راه درست خودشو نشون میده ولی چشمات باز باشه نه مثل ببندی بگی چرا نمیبینم
    بدروووود


    وقتی آدم از حوا پرسید منو بیشتر دوست داری یا بهشتو حوا پاسخی نداد . رفت پای درخته ممنوعه سیبی گرفت نیمی از اونو خورد وقتی محکوم به تبعید به زمین شد رو کرد به آدمو گفت شما چی منو بیشتر دوست داری بهشتو آدم سیب حوارو گرفت نیمی دیگرشو خورد .

    بدرود

  20. 5 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 13 شهریور 93)


 
صفحه 27 از 35 نخستنخست ... 717181920212223242526272829303132333435 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.